τι να σου πω δε ξερω. και γω περιμενα να τα εχει τιναξει αφου βγηκε το καλωδιο της οδηγησης. ταση σκρην ειναι 400 βολτ μεσω μιας αντιστασης 1,5 εως 4,7 ΚΩ, δε θυμαμε ακριβως τι αντιστασει εχει τωρα την εχω αλαξει, παλια ειχα 1,5ΚΩ και μετα ειχα βαλλει 10ΚΩ και την ξανακατεβασα. παντος η λυχνια δεν ειχε πεσει πολυ το τελευταίο χρόνο, ειχα περιπου την ιδια εμβελεια.τωρα μετα το συμβαν αυτο τι απεμεινε απο την 813 θα το διαπιστωσω αυριο που θα βαλω 2 καινουργιες 811 στο τελικο και θα ξανααναψω το μηχανακι.
badsak θυμησε μου ατες οι λυχνιες που λες τι νηματα κτλ θελουν? (αρνητικη ταση, σκρην, ανοδο) . δεν ειμαι τωρα να αλλαζω τροφοδοτικα. επισης Θεσσαλονικη τις εμπορευεται κανεις??και τιμες θυμησε μου.βασικα για αυτες που ειναι ιδιες με την 813 με μεγαλυτερη ανοδο θα ενδιαφερομουν.

Εδω θελω να ρωτησω αν υπαρχει καποιο συστημα το οποιο με ελειψη οδηγησης στην 813 (αρνητικη ταση εχω με αυτοπολωση) να διακοπτει αυτοματα την τροδοδοσια. π.χ με ελειψη τροφοδοσιας το ρευμα του οδηγου της λαμπας ειναι 0. αρα με 0 ρευμα να δινει εντολη στο ρελε και να κλεινει τα τροφοδοτικα. η οποια αλλη ιδεα εχετε.