Να συμπληρώσω με λύπη μου ότι στο μοτέρ το παλιό οι θόρυβοι που ακούγονταν ήταν από τα καημένο το κλίξον το οποίο από τις συνεχόμενες προσπάθειες να ξεκινήσει το μοτέρ ανοιγόκλεινε και ακουγόταν αυτό το κλικ κάθε λίγο και λιγάκι. Η λύση ήταν η αλλαγή πυκνωτή εκκίνησης του μοτέρ και όχι η αντικατάσταση του συμπιεστή. Από εκεί και πέρα κι εγώ δεν θέλω να είμαι απόλυτος χωρίς αποδείξεις , αλλά επειδή το έχω ζήσει πολύ φοβάμαι ότι το έργο επαναλαμβάνεται.