Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 6 από 6

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα

Νέο Μέλος
    Όνομα
    ΧΡΗΣΤΟΣ
    Περιοχή
    ΦΕΡΕΣ

Προεπιλογή Απορία σχετικά με Ηλεκτρικό Πίνακα Κεντρική Ασφάλειας

Γεια σας, Ειμαι καινούριο μέλος εδώ, είμαι πρωτοετής φοιτητής οικονομικών αλλά με ενδιαφέρουν και θέματα που έχουν σχέση με το ηλεκτρικό ρεύμα για αυτό και έγινα μέλος. Έχω μια απορία. Πριν λίγους μήνες σταμάτησα σε κάποιες τουαλέτες στην Εγνατία Οδό για να φορτίσω το κινητό μου. Εκεί λοιπόν υπήρχε ένας ηλεκτρικός πίνακας με ένα διακόπτη, άλλες δύο ασφάλειες και δίπλα ένα μεταλλικό πλαίσιο άδειο, σαν να λείπανε κι άλλες ασφάλειες. Δηλαδή η πρόσβαση με το χέρι ήταν πολύ εύκολη. Απ τα λίγο που ξέρω πιστεύω ότι αυτό το μεταλλικό πλαίσιο είναι υπό τάση. Πήγα σπίτι και κοίταξα το δικό μας το γενικό. Και σε εμάς υπάρχει ένα μικρό κενό αλλά είναι τόσο μικρό που δε χωράει χέρι. Βάζω δοκιμαστικό κατσαβίδι και όντως υπήρχε τάση.
    Οπότε πρώτο ερώτημα: Πως είναι δυνατόν να αφήνουν έτσι εκτεθειμένο ένα σημείο υπό τάση προφανώς 220 βολτ?
    Δεύτερον ήθελα να ρωτήσω άμα κάποιος κατεβάσει το Γενικό η τάση εξακολουθεί να υφίσταται? Δηλαδή είναι επικίνδυνη η αλλαγή μιας ασφάλειας ακόμα και άμα είναι κλειστός ο γενικός?
    Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τις απαντήσεις σας σε ερωτήματα που φαντάζομαι ότι ίσως ακούγονται λίγο χαζά!

Μέλος
    Όνομα
    Βασίλης
    Περιοχή
    Κερατσίνι

Προεπιλογή

Παράθεση Αρχικό μήνυμα από ΧΡΗΣΤΟΣ ΦΕΡΕΣ Εμφάνιση μηνυμάτων