Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 25

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1

    Νέο Μέλος
    Όνομα
    Σάββας
    Εγγραφή
    Feb 2011
    Περιοχή
    Θεσσαλονίκη
    Μηνύματα
    18

    Προεπιλογή Τροφοδοτικο ρευματος 0-40 volt 0-5 A απο σχολες ΔΕΛΤΑ δωδεκανησου

    Χαιρεται, Εχω 1 τροφοδιτικο απο το 1993 μαλλον, το οποιο το εκανε 1 φιλος μου τοτε εκει.
    Το δουλευα για καμια ψιλοδουλεια, μου αρεσε παρα πολυ.
    Απλα εκανα τη μακακια και το εβαλα να φορτισει μπαταρια ταξι 100A 12v, και το ειχα δει οτι ζεσταινεται, την επομενη μερα ηταν σβηστο.

    απο τοτε ανοιξα το καπακι και ειδα οτι καποια καλωδια ηταν ξεκολλημενα.
    προσπαθησα να καταλαβω που παει, το ξανακολλησα, κ απο τοτε αναβει κ στελνει
    σταθερα 40 volt.

    ξερω σας ζαλησα, αλλα κριμα να το πεταξω, με βοηθησε σε πολλα χαζα.


    κλειστο



    ανοικτο (ασχετα που εχεις τα ποτενσιομετρα)



    το καλωδιο που μαλλον ειχε ξεκολλησει το μαυρο, και το κολλα στο ασπρο μακροστενο κουτακι



    πλακετα redfox RF900











    και παλι συγνωμη στους 56K μοντεμαδες......

  2. #2
    Το avatar του χρήστη tasosmos
    Μέλος
    Όνομα
    Τάσος
    Εγγραφή
    Jul 2005
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    63

    Προεπιλογή

    Το πιθανοτερο ειναι οτι καηκε καποιο(α) τρανζιστορ εξοδου.

    Απο την περιγραφη σου φανταζομαι οτι δεν εισαι ηλεκτρονικος οποτε θα σου προτεινα να το δωσεις σε καποιον γνωστο σου ηλεκτρονικο αν εχεις να ριξει μια ματια γιατι πρωτον ειναι πολυ πιθανο να εχει καει και κατι αλλο και δευτερον ισως εχεις κανει κι εσυ καποιο σφαλμα στην συνδεση ενω μαλλον θα εχει και καποιο κατασκευαστικο λαθος που οδηγησε στο να καει.


  3. #3
    Το avatar του χρήστη moutoulos
    Συντονιστής
    Όνομα
    Γρηγόρης
    Εγγραφή
    Jul 2004
    Περιοχή
    Πάτρα
    Μηνύματα
    329

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από tasosmos Εμφάνιση μηνυμάτων
    Το πιθανοτερο ειναι οτι καηκε καποιο(α) τρανζιστορ εξοδου.
    Σωστό.

    Σάββα το "λάθος" που έκανες δεν είναι οτι φόρτισες μπαταρία 100Α, αλλά οτι το άφησες να την
    φορτίζει σε Full Load, δηλαδή τέρμα 5Α. Αν το είχες ρυθμίσει σε 2 ή 3Α max, δεν θα πάθαινε τίποτα.
    Απλά "έβρασαν"τα "εξόδου", και κάποιο απο αυτά, (ή και τα δυο) κάηκε.

    Τώρα σου δείχνει 40V, λογικό, γιατί η τάση που πάει στο συλλέκτη του τρανζίστορ, περνάει όπως
    είναι,(αφού είναι βραχυκυκλωμένο), και στον εκπομπό του τρανζίστορ (που είναι και η έξοδος).

    Και καλά σόυ είπε ο Τάσος, πήγαινέ το σε κάποιον που γνωρίζει περισσότερα, απλά να σου αλλάξει
    τα δυο "τελικά" τρανζίστορ.
    *** No GreekLish Please ***
    Παρακαλώ γράφετε με ελληνικούς και μόνο χαρακτήρες
    .............................www.howtofixit.gr

    __________
    (moutoulos)

  4. #4

    Προεπιλογή

    Ειναι αυτα που βρισκονται πισω απο το τροφοδοτικο πανω στην ψυχτρα και κατα πασα πιθανοτητα ειναι 2n3055 η mj4502
    απλως χρειαζεται ενα κολλητηρι τιποτε αλλο και ενα κατσαβιδι για να τα ξεβιδωσεις

  5. #5

    Νέο Μέλος
    Όνομα
    Νικος
    Εγγραφή
    May 2010
    Περιοχή
    Θεσσαλονίκη
    Μηνύματα
    2

    Προεπιλογή ΑΠΟΡΙΑ

    Καλησπέρα,σύμφωνα με τα στοιχέια των τραντζίστορ(mj3000)καθώς και την ύπαρξη curent limit από που συνεπάγεται οτι σε full load τα νταρλινκτον έχουν πρόβλημα.Έχετε δίκαιο ότι έχουν αλλά γιατί;Ευχαριστώ εκ των προτέρων

  6. #6
    Το avatar του χρήστη moutoulos
    Συντονιστής
    Όνομα
    Γρηγόρης
    Εγγραφή
    Jul 2004
    Περιοχή
    Πάτρα
    Μηνύματα
    329

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από elsint Εμφάνιση μηνυμάτων
    Καλησπέρα,σύμφωνα με τα στοιχέια των τραντζίστορ(mj3000)καθώς και την ύπαρξη curent limit από που συνεπάγεται
    οτι σε full load τα νταρλινκτον έχουν πρόβλημα.Έχετε δίκαιο ότι έχουν αλλά γιατί;Ευχαριστώ εκ των προτέρων
    Δεν είπε κανείς οτι τα Darligton, έχουν πρόβλημα. Μιλάμε γενικά για τα τρανζίστορ. Απλά,
    όταν έχεις τάση συλλέκτη 40VDC, ρεύμα συλλέκτη 2,5Α (στο καθένα, 5Α συνολικά),
    και τάση εκπομπού (14,5VDC στη βάση) περίπου 13,8VDC
    , μιας και φόρτιζε μπαταρία
    αυτοκινήτου, η ισχύς που καταναλώνεται πάνω στο τρανζίστορ (dissipation), είναι μεγάλη.
    Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να ζεσταίνεται, και να προσπαθεί να "διώξει την θερμότητά του"
    στην ψύκτρα. Όταν όμως πάνω στη ψύκτρα είναι δυο τρανζίστορ, καταλαβαίνεις οτι αυτή,
    κάποια στιγμή (5, 10, 20 λεπτά, 1 ώρα, ανάλογα την ψύκτρα) θα "βράσει", και μαζί με αυτή,
    και τα τρανζίστορ ...

    Όταν όμως έχεις τάση συλλέκτη 40VDC, ρεύμα συλλέκτη 1Α (στο καθένα, 2Α συνολικά),
    ίδια και πάλι τάση εκπομπού (14,5VDC στη βάση) περίπου 13,8VDC, η ισχύς που καταναλώνεται
    πάνω στο τρανζίστορ (dissipation), θα είναι τώρα μικρότερη, με αποτέλεσμα να μην ζεσταίνονται
    τόσο. Αυτό εννοούσα όταν έλεγα αυτό:
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από moutoulos Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αν το είχες ρυθμίσει σε 2 ή 3Α max, δεν θα πάθαινε τίποτα.
    Άσχετο, απλά για να καταλάβεις/παράδειγμα:
    Αν είχες τάση συλλέκτη 40VDC, ρεύμα συλλέκτη 5Α (στο καθένα, 10Α συνολικά), και τάση
    εκπομπού περίπου 30-35VDC
    , η ισχύς που καταναλώνεται τώρα, είναι ελάχιστη, και παρόλο που
    μιλάμε για 10Α, η ψύκτρα, θα ζεσταίνονταν ελάχιστα ...
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη moutoulos : 03-03-11 στις 23:43
    *** No GreekLish Please ***
    Παρακαλώ γράφετε με ελληνικούς και μόνο χαρακτήρες
    .............................www.howtofixit.gr

    __________
    (moutoulos)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δημιουργία θεμάτων: Όχι
  • Υποβολή μηνυμάτων: Όχι
  • Σύναψη αρχείων: Όχι
  • Επεξεργασία μηνυμάτων: Όχι
  •  
  • BB code: σε λειτουργία
  • Smilies: σε λειτουργία
  • [IMG]: σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • HTML: εκτός λειτουργίας