Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 9 από 9
  1. #1

    Μέλος
    Όνομα
    Παναγιώτης
    Εγγραφή
    Jan 2005
    Περιοχή
    ΑΘΗΝΑ
    Μηνύματα
    991

    Προεπιλογή Ο ΔΕΔΔΗΕ δεν με έχει αποζημιώσει ένα μήνα μετά τη βλάβη

    Πριν ένα μήνα (και μια βδομάδα) είχα βλάβη λόγω διακοπής ουδετέρου.
    Αποτέλεσμα, καμένες συσκευές λόγω υπερτάσεων και υποτάσεων...
    (η διακοπή ουδετέρου είναι από τις λίγες βλάβες για τις οποίες ο ΔΕΔΔΗΕ αποζημιώνει για τις καμένες συσκευές, το γράφει στο site του)..

    Μετά από τόσο καιρό δεν έχω λάβε καμιά αποζημίωση ούτε ειδοποίηση για αποζημίωση!
    Το μόνο που έχω λάβει είναι μια επιστολή που αναφέρει τις...υποχρεώσεις του ΔΕΔΔΗΕ!
    Τις οποίες απλά δεν τηρεί.
    ΚΑ-ΤΑ-ΠΛΗ-ΚΤΙ-ΚΟΙ;;;;
    ΝΑΙ.

    πχ: "ο ΔΕΔΔΗΕ καταβάλλει το χρηματικό ποσό, στην περίπτωση αποδοχής της αίτησης, εντός ενός μηνός από την απόφαση επί της αίτησης".
    Δεν ξέρω αν υπάρχει απόφαση...
    Αν πω ότι επίτηδες δεν βγάζουν απόφαση για να μην με αποζημιώσουν θα έχω άδικο;

    Έχετε καμιά ιδέα τι να κάνω;

    Επισυνάπτω την επιστολή του ΔΕΔΔΗΕ, 3 σελίδες.

    DEDDHE_APOZIMIOSI-1.jpgDEDDHE_APOZIMIOSI-2.jpgDEDDHE_APOZIMIOSI-3.jpg
    You only live twice.

  2. #2

    Μέλος
    Όνομα
    vasilis
    Εγγραφή
    Nov 2019
    Περιοχή
    Πειραιάς
    Μηνύματα
    302

    Προεπιλογή

    Θα ελεγα να παρεις ενα τηλ ή να πας απο εκει.Αλλα γενικα αργει παρα πολυ....

  3. Ένα μέλος ευχαρίστησε τον vasilllis για αυτό το χρήσιμο μήνυμα:

    Panoss (28-11-24)

  4. #3
    Το avatar του χρήστη chipakos-original
    Μέλος
    Όνομα
    Δημητρης
    Εγγραφή
    Jun 2010
    Περιοχή
    Γαλατσι
    Μηνύματα
    1.156

    Προεπιλογή

    Καταγγελία στον συνήγορο του πολίτη.......
    Ατάκα 1η.......Οχι ...Οχι .....Απλά το άνοιξα μήπως έφυγε κανένα καλωδιάκι.
    Ατάκα 2η....... Οχι ... Οχι ....Απλά το άνοιξα μήπως είχε καεί κάποια ασφάλεια.

  5. Ένα μέλος ευχαρίστησε τον chipakos-original για αυτό το χρήσιμο μήνυμα:

    Panoss (28-11-24)

  6. #4

    Μέλος
    Όνομα
    Δημήτρης
    Εγγραφή
    Dec 2016
    Περιοχή
    PERISTERI ATTIKIS
    Μηνύματα
    1.964

    Προεπιλογή

    Χωρίς να λειτουργώ ως εκπρ/πος του Δ.Ε.Δ.Η.Ε. φίλε Παναγιώτη,
    διαβάζοντας την επιστολή που σου έστειλαν θα ΄θελα να σε ρωτήσω αν σε διάστημα 2 ημερών από την κατάθεση της αίτησης
    αποζημίωσής σου σ΄ ενημέρωσαν γι΄ έλεγχο των κατεστρ/νων συσκευών σου από τεχνικό τους ή
    εσύ προέβεις σ΄ αποστολή εγγράφου με περιεχόμενο τη πλήρη περιγραφή του μεγέθους της καταστροφής τους και τ΄ αναλυτικό
    κόστος επισκευής τους, ή σε περίπτωση μη επισκευής λόγω υψηλού κόστους, τ΄ ακριβές κόστος αγοράς νέων πανομοιότυτων
    συσκευών και μάλιστα τ΄ έγγραφο αυτό ν΄ υπογράφεται από εξουσιοδοτημένο προς τούτο ηλεκτρ/γο, όπως ακριβώς περιγράφεται
    στην επιστολή.
    Μάλιστα αναφέρεται ότι σε περίπτωση που εγκριθεί αυτό τ΄ έγγραφο σε 15 ημέρες βγαίνει απόφαση και τ΄ ύψος της αποζημίωσης
    δεν ξεπερνά τ΄ 600€ και για να τα λάβεις θα πρέπει να κατευθυνθείς με την εγκεκριμένη απόφαση στη πλησιέστερη της περιοχής σου
    Δημόσια Οικονομική Υπηρεσία.
    Αν λοιπόν έχουν γίνει τ΄ αρχικά από τα παραπάνω αναγραφόμενα κι έχει περάσει 1 & 1/4 μήνας χωρίς να βγει απόφαση τότε φυσικά και
    θ΄ απευθυνθείς στον Συνήγορο του καταναλωτή όπως αναφέρει κι ο φίλος Δημήτρης από το Γαλάτσι, αν και νομίζω ότι και σ΄ αυτή την
    Υπηρεσία εκκρεμούν, για διάφορα θέματα φυσικά, αρκετές χιλιάδες αναφορές.

    Φιλικά.
    Δημήτρης Καρούσης

  7. #5

    Μέλος
    Όνομα
    Παναγιώτης
    Εγγραφή
    Jan 2005
    Περιοχή
    ΑΘΗΝΑ
    Μηνύματα
    991

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από Di*Ca_Electronic Εμφάνιση μηνυμάτων
    θα ΄θελα να σε ρωτήσω αν σε διάστημα 2 ημερών από την κατάθεση της αίτησης
    αποζημίωσής σου σ΄ ενημέρωσαν γι΄ έλεγχο των κατεστρ/νων συσκευών σου από τεχνικό τους
    Όχι.

    ........
    You only live twice.

  8. #6

    Μέλος
    Όνομα
    Παναγιώτης
    Εγγραφή
    Jan 2005
    Περιοχή
    ΑΘΗΝΑ
    Μηνύματα
    991

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από Di*Ca_Electronic Εμφάνιση μηνυμάτων
    ή
    εσύ προέβεις σ΄ αποστολή εγγράφου με περιεχόμενο τη πλήρη περιγραφή του μεγέθους της καταστροφής τους και τ΄ αναλυτικό
    κόστος επισκευής τους
    Πιστεύω αναφέρεσαι στο 'Προσκόμιση ή αποστολή παραστατικών επισκευής ή αγοράς συσκευών.'
    Αναφέρει: 'εφόσον κριθεί αναγκαίο, θα σας ενημερώσουμε'. Ποτέ κανείς δεν μας ενημέρωσε για οτιδήποτε.
    You only live twice.

  9. #7

    Μέλος
    Όνομα
    Δημήτρης
    Εγγραφή
    Dec 2016
    Περιοχή
    PERISTERI ATTIKIS
    Μηνύματα
    1.964

    Προεπιλογή

    Απαντώντας στο post σου #6 :
    ΟΧΙ δεν θεωρώ από τα γραφόμενά τους ότι εννοούν " εφόσον κριθεί αναγκαίο, ... " αλλά νομίζω ότι εννοούν ότι De Facto πρέπει
    να στείλεις πλήρως ενημ/να παραστατικά επισκευής, ή σε περίπτωση μη σύμφορης οικονομικά επισκευής, κατάσταση με την πρόθεσή
    σου γι΄ αγορά των πανομοιότυπων κατεστρ/νων συσκευών, και μάλιστα μάλλον χρειάζονται την επιβεβαίωση ηλεκτρ/γου - εγκατ/τη
    που με την υπογραφή του να βεβαιώνει ότι οι βλάβες προέρχονται από την δ/πή του ΟΥΔΕΤΕΡΟΥ στην ηλεκτρ/κή σου εγκατ/ση.

    Φιλικά.
    Δημήτρης Καρούσης

  10. Ένα μέλος ευχαρίστησε τον Di*Ca_Electronic για αυτό το χρήσιμο μήνυμα:

    Panoss (03-12-24)

  11. #8

    Μέλος
    Όνομα
    Δημήτρης
    Εγγραφή
    Dec 2016
    Περιοχή
    PERISTERI ATTIKIS
    Μηνύματα
    1.964

    Προεπιλογή

    Δεν χάνεις όμως τίποτε φίλε Παναγιώτη,
    από το να καλέσεις στο τηλ/νο το κατ/μα του Δ.Ε.Δ.Η.Ε. της περιοχής σου και να σου διευκρινιστεί - αφού πρώτα ρωτήσεις σε ποιό στάδιο επεξεργασίας
    βρίσκεται η προ 5 εβδομάδων αποσταλείσα αίτησή σου - τι ακριβώς εννοούν με τ΄ " εφόσον κριθεί αναγκαίο, θα σας ενημερώσουμε ".
    Φιλικά.
    Δημήτρης Καρούσης

  12. Ένα μέλος ευχαρίστησε τον Di*Ca_Electronic για αυτό το χρήσιμο μήνυμα:

    Panoss (03-12-24)

  13. #9

    Μέλος
    Όνομα
    Παναγιώτης
    Εγγραφή
    Jan 2005
    Περιοχή
    ΑΘΗΝΑ
    Μηνύματα
    991

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από Di*Ca_Electronic Εμφάνιση μηνυμάτων
    ΟΧΙ δεν θεωρώ από τα γραφόμενά τους ότι εννοούν " εφόσον κριθεί αναγκαίο, ... " αλλά νομίζω ότι εννοούν ότι De Facto πρέπει
    να στείλεις
    Σημασία έχει τι γράφουν.
    Όχι τι εννοούν.
    Γιατί αν το πάμε με το 'τι εννοούν', εγώ νομίζω ότι εννοούν ότι θα μου δώσουν δυο εκατομμύρια ευρώ.
    Για αρχή.

    Τέλος πάντων Δημήτρη σ' ευχαριστώ που για άλλη μια φορά μπαίνεις στον κόπο να βοηθήσεις.
    Θα τους πάρω ένα τηλέφωνο αν και τα λόγια δεν έχουν καμία σημασία, ως γνωστό, τα γραπτά μένουν.
    You only live twice.

Παρόμοια Θέματα

  1. Βλάβη θηροτηλεφώνων / μποτονιέρας μετά απο καταιγίδα
    από gianndats στο forum Υπόλοιπες Μικροσυσκευές
    Απαντήσεις: 16
    Τελευταίο Μήνυμα: 19-04-22, 06:05
  2. [Τηλεόραση Samsung] UE45ES6530S μετά από κεραυνό
    από maik65 στο forum Τηλεόραση
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο Μήνυμα: 14-01-20, 09:24
  3. [Τηλεόραση] Μαύρη οθόνη μετά από 5 sec
    από kasikis στο forum Τηλεόραση
    Απαντήσεις: 13
    Τελευταίο Μήνυμα: 28-04-15, 09:11
  4. [Κινητό Τηλέφωνο] Φορτιση μετά απο νερό
    από mfervelis στο forum Τηλέφωνα & GPS
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο Μήνυμα: 25-10-14, 09:57
  5. [Φορητός Η/Υ] HP dv6-2170sv Δεν ξεκινάει μετά από καθαρισμό
    από Hary Dee στο forum Υπολογιστές & Περιφερειακά
    Απαντήσεις: 88
    Τελευταίο Μήνυμα: 11-06-14, 12:51

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δημιουργία θεμάτων: Όχι
  • Υποβολή μηνυμάτων: Όχι
  • Σύναψη αρχείων: Όχι
  • Επεξεργασία μηνυμάτων: Όχι
  •  
  • BB code: σε λειτουργία
  • Smilies: σε λειτουργία
  • [IMG]: σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • HTML: εκτός λειτουργίας