Πήγαινε στον κατασκευαστή να λύσει το πρόβλημα.
https://www.autotech.gr/el/products/s-5070-d/
Πήγαινε στον κατασκευαστή να λύσει το πρόβλημα.
https://www.autotech.gr/el/products/s-5070-d/
Από εκεί πήγα και τον αγόρασα.
Έλεγα μπας και το λύσω χωρίς να χρειαστεί να ξαναπάω.
Αλλά και να πάω θα μου πούνε αγόρασε από τα δικά μας, αυτά που πουλάμε εμείς.
43394 γράφει το ασημένιο εξάρτημα, στο γνήσιο τηλεκοντρόλ.
1733078192723.jpg
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Panoss : 01-12-24 στις 21:41
You only live twice.
Το τι κρύσταλλοι κόβονται κάθε φορά φίλε Παναγιώτη για την σταθερότητα του συντονισμού,
είναι ένα κατασκευαστικό θέμα που δεν έχει λυθεί μέχρι σήμερα.
Όταν υπάρχει απόκλιση έστω και 2Kc/s στους 433,92 Mc/s καταλαβαίνεις ότι κανένα imitation R/C
ΔΕΝ θα συντονιστεί.
Οπότε η μόνη επιλογή σου είναι ν΄ αγοράσεις τ΄ αυθεντικό χειριστήριο.
Φιλικά.
Δημήτρης Καρούσης
Ρώτησε όμως κάποιο τεχνικό από την Εταιρεία που αγόρασες την πλακέτα πως ακριβώς γίνεται ο συντονισμός
του κάθε πρόσθετου τηλεχειριστηρίου, κι ακολούθησε ευλαβικά τα βήματα, μήπως κάτι δεν κάνεις σωστά.
Φιλικά.
Δημήτρης Καρούσης
Panoss (03-12-24)
Στην παλαιά πλακέτα φίλε Παναγιώτη που ήταν ακριβότερη κατά 20€ περίπου κι έχει σήμερα καταργηθεί,
δεν γνωρίζεις (ή αν την διατηρείς παρατήρησε) ποιάς τιμής κρύσταλλο έφερε, καθόσον όπως έχει η PCB
του παλαιού R/C που φαίνεται στη photo που ανέβασες κρύσταλλο, αντίστοιχο έχει κι η PCB S5070.
Αν καταφέρεις λοιπόν κι αποκολλήσεις τον κρύσταλλο της παλαιάς πλακέτας S5070, (εφόσον την διατηρείς
έστω και σε κατάσταση μη λειτουργίας), και τον αντικαταστήσεις μ΄ αυτόν που φέρει η νέα πλακέτα που
αγόρασες είναι πολύ πιθανόν να λειτουργούν όλα τα χειριστήρια (γνήσια κι αντίγραφα).
Φιλικά.
Δημήτρης Καρούσης
Μιλάμε για μια διαφορά στη συχνότητα, ποσοστού 0,0046%
Θεωρώ ότι φταίει κάτι άλλο και όχι η συχνότητα
Δεν ξέρω όμως τί...
mikemtb (03-12-24)
Θα βάλω τον παλιό δέκτη στην καινούρια πλακέτα μπας και δουλέψει.
Είναι με πινς, μπαινοβγαίνει εύκολα:
![]()
You only live twice.
mikemtb (03-12-24)