Για μένα είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ , κανονικά οφείλουν να ενημερώσουν τον πελάτη για όλες τις πτυχές και πιθανότητες των προβλημάτων π.χ. να πουν μεν "μοτέρ " , αλλά να αφήσουν και ένα παραθυράκι ότι μπορεί στην πορεία να παρουσιαστεί κατά τον έλεγχο διαρροή , και αν είναι ευνοϊκή θα πάει τόσο , αν δεν είναι ευνοϊκή με διαρροή μέσα στις μονώσεις ή θα κοστίσει πολύ ή δεν γίνεται καθόλου . Ότι θα χρεωθεί για την μεταφορά στο μαγαζί και τους επιτόπου στο εργαστήριο ελέγχους (συμφωνήσει δεν συμφωνήσει στο τέλος ο πελάτης ανάλογα την τελική κατάληξη ) , να έχει μια άποψη του ρίσκου τουλάχιστον , αλλά όχι το απόλυτο του καταδικαστέου για ανακύκλωση
Από πλευράς πελατών (στην περίπτωση που ο τεχνικός δηλώσει στο τέλος ότι "άλλαξε μοτέρ " , καλό είναι όλοι οι πελάτες να καρατσεκάρουν πιο ήταν το δικό τους μοτέρ , το ίδιο και για τα ηλεκτρονικά μέρη πλακέτες κτλ ) , να μην πω και την επιστροφή του μοτέρ και της πλακέτας του πελάτη .
Για το δικό σου πρόβλημα βάλε την διεύθυνση του θέματος εδώ ή σημείωσε την λύση στο ίδιο το θέμα που είχες ανοίξει , ευχαριστούμε





Απάντηση με παράθεση