Δεν είναι κακοί οι πυκνωτές των 4μF, απλά δεν είχαν καμιά δουλειά να συνδεθούν στο συγκεκριμένο μοτέρ! Και, ναι, τον ανεμιστήρα τον πειράζει, όχι η διαφορά 2μF με 4μF, αλλά η διαφορά 2μF με 1.9μF ή με 2.1μF!!!!
Με 4μF αντί για 2, το ρεύμα της βοηθητικής περιέλιξης ήταν τραγικά μεγάλο με αποτέλεσμα να υπερθερμαίνεται αυτή, και τελικά το μοτέρ να κόβει από θερμικό... Αν έκανες μια αμπερομέτρηση θα έβλεπες ότι το μοτέρ αυτό τραβάει πολύ μεγαλύτερο ρεύμα από το άλλο που ήταν ίδιο, αλλά δούλευε χωρίς να κόβει... Επίσης λόγω του άσχετου πυκνωτή, το ρεύμα της βοηθητικής είχε και λάθος γωνία σε σχέση με της κύριας... Το οποίο μεταφράζεται σε μειωμένη ροπή, η οποία όμως αντισταθμίζεται από το αυξημένο ρεύμα...
Είναι σαν να θέλεις να ξεβιδώσεις ένα μπουλόνι χρησιμοποιώντας ένα γερμανικό κλειδί... Αφού βάλεις το κλειδί στο κεφάλι του μπουλονιού, αυτό που κάνεις είναι να εφαρμόσεις δύναμη ΚΑΘΕΤΑ στην άλλη άκρη του κλειδιού για να ξεσφίξεις το μπουλόνι... Αν είσαι ηλίθιος και εφαρμόσεις δύναμη ΠΛΑΓΙΑ, ΛΟΞΑ, στην άλλη άκρη του κλειδιού, θα χρειαστεί να βάλεις ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΔΥΝΑΜΗ για να ξεσφίξει το μπουλόνι... Πάλι θα ξεσφίξει, αλλά στο μεταξύ θα έχεις κουραστεί χωρίς λόγο...
Συμπέρασμα: Υπάρχει ΜΟΝΟ ΕΝΑΣ σωστός πυκνωτής για να γίνει κάτι αντίστοιχο στο μοτέρ... ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ (μικρότεροι - μεγαλύτεροι) ΕΙΝΑΙ ΛΑΘΟΣ!!!!!!!!!!!!!!