Για την "τιμή των όπλων" άλλαξε τον ξεραμένο ιμάντα ( ή αν δεν είναι τόσο φθαρμένος ο ιμάντας σφίξε τον δοκιμαστικά , λίγο παραπάνω με την τροχαλία μετάδοσης κίνησης έτσι ώστε να μην πατινάρει ) , και το σκεπτικό είναι η συμμετοχή του ταχύμετρου που υποθέτω υπάρχει κοντά στον άξονα του μοτέρ στην πίσω πλευρά , το ταχύμετρο "διαβάζει" αν στροφάρει σωστά το μοτέρ , αυτά μεταφράζονται προς την πλακέτα σε κώδικες (συχνότητα κτλ ) αν ξεφύγει αυτό , κανονικά θα έπρεπε να βγάζει σφάλμα (δεν θα κολλήσουμε εδώ γιατί δεν έβγαλε σφάλμα σε ένα τέτοιο αρκετά σοβαρό πρόβλημα και άγνωστο πως το σκέφτηκε ο κατασκευαστής να λειτουργεί ) .
Αν μετά το σφίξιμο του ιμάντα δεις και πάλι αδυναμία περιστροφής / καθυστέρηση του μοτέρ και δεν οφείλεται κατά δική σου εκτίμηση από πρόβλημα στο ίδιο το μοτέρ , τότε πιθανά να είναι από τα εσώτερα της πλακέτας . Δες και το ταχύμετρο μήπως έσπασε ή ράγισε ο ρότορας του ταχύμετρου ( μαγνήτης του ταχύμετρου )
Θεωρώ λίγο δύσκολο να φταίει η πλακέτα , άλλωστε ολοκλήρωσε όπως αναφέρεις έστω μια φορά . ( και η ενέργεια της συνεχούς λειτουργίας της αντλίας είναι σαν σήμα "κινδύνου" ότι κάτι δεν πήγε καλά / όχι απαραίτητα και βλάβη )
ένα δείγμα(Το κακό είναι οτι η πλακέτα είναι μέσα στη σιλικόνη και δεν μπορεί να γίνει εύκολα κάποια επισκευή η μέτρηση σε βασικά εξαρτήματα....και ότι βεβαια δεν υπάρχει )
https://www.episkevh-plaketas.gr/%CE...AF%CE%BF%CF%85