Φίλε "error"
ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ να ΄χουμε.
Τα καρβουνάκια του moteur τ΄ άλλαξες, που σου γράφει ο φίλος Πέτρος στο post #7;
Αυτά (εφόσον υπάρχουν) δημιουργούν τέτοιου είδους προβλήματα.
Από τη στιγμή που θ΄ αφαιρεθούν τ΄ υπάρχοντα θα δεις ότι είναι φαγωμένα κατά τουλάχιστον 70%.
Αν φυσικά δεν βρίσκεται κι εκεί το πρόβλημα τότε οι υποψίες πέφτουν στην καλωδίωση τροφ/σίας
του moteur κυρίως από τη κύρια πλακέτα προγρ/σμού (connectors αλλά κι άλλα εξαρτ/τα της πλακέτας).
Γι΄ ενημέρωσή σου σχετικά με τη χρήση του πλυντηρίου και τα σφάλματα που μπορεί ν΄ επιλύσει ο
χρήστης, καλό είναι να διαβάσεις τ΄ Εγχειρίδιο Χρήσης, τ΄ οποίο αν δεν το διαθέτεις, μπορείς να το
κατεβάσεις ΔΩΡΕΑΝ από το site της LG : https://www.lg.com/gr/support/product/lg-WD-10651T .
Φιλικά.
Δημήτρης Καρούσης
Καλημέρα. Καρβουνάκια έρχονται...
Έβγαλα τα υπάρχοντα να δω την κατάσταση και φαίνονται μια χαρά. Φθορά μαχ 30%.
(Θα χαιρόμουν να έβλεπα χαλασμένα καρβουνάκια. )
Καλωδίωση είναι σε άριστη κατάσταση. Βύσματα και από τις 2 πλευρές καμία φθορά ή οξείδωση σαν καινούργια.
Το εγχειρίδιο το έχω. Δεν βγάζει κάνένα κωδικό σφάλματος. Ούτε μια φορά δεν είχε κάποιο κωδικό σφαλματος.
(Το κακό είναι οτι η πλακέτα είναι μέσα στη σιλικόνη και δεν μπορεί να γίνει εύκολα κάποια επισκευή η μέτρηση σε βασικά εξαρτήματα....και ότι βεβαια δεν υπάρχει )
Υπάρχει περίπτωση όλα αυτά να είναι απλά η πλακέτα;
Για την "τιμή των όπλων" άλλαξε τον ξεραμένο ιμάντα ( ή αν δεν είναι τόσο φθαρμένος ο ιμάντας σφίξε τον δοκιμαστικά , λίγο παραπάνω με την τροχαλία μετάδοσης κίνησης έτσι ώστε να μην πατινάρει ) , και το σκεπτικό είναι η συμμετοχή του ταχύμετρου που υποθέτω υπάρχει κοντά στον άξονα του μοτέρ στην πίσω πλευρά , το ταχύμετρο "διαβάζει" αν στροφάρει σωστά το μοτέρ , αυτά μεταφράζονται προς την πλακέτα σε κώδικες (συχνότητα κτλ ) αν ξεφύγει αυτό , κανονικά θα έπρεπε να βγάζει σφάλμα (δεν θα κολλήσουμε εδώ γιατί δεν έβγαλε σφάλμα σε ένα τέτοιο αρκετά σοβαρό πρόβλημα και άγνωστο πως το σκέφτηκε ο κατασκευαστής να λειτουργεί ) .
Αν μετά το σφίξιμο του ιμάντα δεις και πάλι αδυναμία περιστροφής / καθυστέρηση του μοτέρ και δεν οφείλεται κατά δική σου εκτίμηση από πρόβλημα στο ίδιο το μοτέρ , τότε πιθανά να είναι από τα εσώτερα της πλακέτας . Δες και το ταχύμετρο μήπως έσπασε ή ράγισε ο ρότορας του ταχύμετρου ( μαγνήτης του ταχύμετρου )
Θεωρώ λίγο δύσκολο να φταίει η πλακέτα , άλλωστε ολοκλήρωσε όπως αναφέρεις έστω μια φορά . ( και η ενέργεια της συνεχούς λειτουργίας της αντλίας είναι σαν σήμα "κινδύνου" ότι κάτι δεν πήγε καλά / όχι απαραίτητα και βλάβη )
ένα δείγμα(Το κακό είναι οτι η πλακέτα είναι μέσα στη σιλικόνη και δεν μπορεί να γίνει εύκολα κάποια επισκευή η μέτρηση σε βασικά εξαρτήματα....και ότι βεβαια δεν υπάρχει )
https://www.episkevh-plaketas.gr/%CE...AF%CE%BF%CF%85
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Κυριακίδης : 04-09-23 στις 12:58
εικόνα_Viber_2023-09-04_12-34-07-752.jpg
εικόνα_Viber_2023-09-04_12-34-07-700.jpg
To Λαμαρινάκι ανοίγει ; (Γιατί δεν το πείραξα)