Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 17

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1

    Μέλος
    Όνομα
    σπιρος
    Εγγραφή
    Oct 2020
    Περιοχή
    ιονια νησια
    Μηνύματα
    120

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από dimitris_p Εμφάνιση μηνυμάτων
    Θα το κοιτάξω για το ρεύμα ηρεμίας αλλα νομίζω το manual δεν αναφέρει κάτι σχετικό.
    7.5 mv ειναι το ρευμα ηρεμιας αν δεν κανω λαθος.εχει τεστ πινς για μετρησεις.πρεπει να αρχησεις ριθμυση οταν ειναι κρυο το μηχανημα κι οπως ζεσταινει με την ωρα επαναριθμυζεις τα τριμ.χωρις σημα χωρις φορτιο

  2. Ένα μέλος ευχαρίστησε τον spiros full για αυτό το χρήσιμο μήνυμα:

    dimitris_p (03-07-22)

  3. #2

    Μέλος
    Όνομα
    Χρήστος
    Εγγραφή
    Dec 2004
    Περιοχή
    Πάτρα, Αχαία
    Μηνύματα
    898

    Προεπιλογή

    ρευμα ηρεμιας ειπα φιλε μου. οχι dc ταση στην εξοδο. αλλο το ενα αλλο το αλλο.

  4. #3

    Μέλος
    Όνομα
    Δημήτρης
    Εγγραφή
    Dec 2016
    Περιοχή
    PERISTERI ATTIKIS
    Μηνύματα
    2.175

    Προεπιλογή

    Και κάτι ακόμα σημαντικό συνονόματε.
    Αφού τσεκάρεις ωμικά τη συνέχεια των χαλκοδιαδρόμων που αναφέρει ο φίλος Σπύρος από τις Ιονίους νήσους στο post #7,
    αντικατέστσησε τα 4 X MJ15022G με τ΄ εργοστασιακά 4 X MJ15003 & τα 4 X MJ15023G με τ΄ εργοστασιακά 4 X MJ15004,
    γιατί για τ΄ εργοστασιακά που δουλεύουν στα 140V / 20A πολώνονται στις καθόδους τους με τις αντιστάσεις, που έχεις κυκλώσει
    στο σχέδιο που παραθέτεις στο post #1, και που καταστράφηκαν πολύ πιθανόν όταν παρέμειναν στο κύκλωμα να πολώνουν τα
    ίσως αντίστοιχά τους, MJ15022G & MJ15023G.
    Φιλικά.
    Δημήτρης Καρούσης

  5. #4

    Μέλος
    Όνομα
    Σήφης
    Εγγραφή
    Nov 2008
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    1.379

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από Di*Ca_Electronic Εμφάνιση μηνυμάτων
    Και κάτι ακόμα σημαντικό συνονόματε.
    Αφού τσεκάρεις ωμικά τη συνέχεια των χαλκοδιαδρόμων που αναφέρει ο φίλος Σπύρος από τις Ιονίους νήσους στο post #7,
    αντικατέστσησε τα 4 X MJ15022G με τ΄ εργοστασιακά 4 X MJ15003 & τα 4 X MJ15023G με τ΄ εργοστασιακά 4 X MJ15004,
    γιατί για τ΄ εργοστασιακά που δουλεύουν στα 140V / 20A πολώνονται στις καθόδους τους με τις αντιστάσεις, που έχεις κυκλώσει
    στο σχέδιο που παραθέτεις στο post #1, και που καταστράφηκαν πολύ πιθανόν όταν παρέμειναν στο κύκλωμα να πολώνουν τα
    ίσως αντίστοιχά τους, MJ15022G & MJ15023G.
    Φιλικά.
    Δημήτρης Καρούσης
    Δημήτρη κάπου έχεις μπερδευτεί.
    Προφανώς όταν γράφεις "καθόδους" εννοείς τους εκπομπούς των τρανζίστορς εξόδου ,( αφού δεν έχει λυχνίες το κύκλωμα).
    Επίσης οι αντιστάσεις που έχει κυκλώσει ο dimitris_p στο ποστ #1 δεν έχουν σχέση με την πόλωση των τρανζίστορς εξόδου.
    Χρησιμοποιούνται για άλλο λόγο και όταν καίγονται αυτές (αλλάξουν τιμή γενικότερα), όντως δημιουργούν πρόβλημα, αλλά στις πολώσεις των τρανζίστορ Q57,Q54,Q64,Q61 κ.ο.κ. με ότι βέβαια συνεπάγεται αυτό (όπως π.χ. ενεργοποίηση protect mode κ.λ.π.).
    Φιλικά.

  6. Ένα μέλος ευχαρίστησε τον ezizu για αυτό το χρήσιμο μήνυμα:

    mikemtb73 (23-07-22)

  7. #5

    Μέλος
    Όνομα
    Δημήτρης
    Εγγραφή
    Dec 2016
    Περιοχή
    PERISTERI ATTIKIS
    Μηνύματα
    2.175

    Προεπιλογή

    Σήφη,
    ότι γράφω το γράφω σύμφωνα με το σχηματικό που παραθέτει και τα γραφόμενα στο post #1 του φίλου Δημήτρη.
    Γράφει ότι βρήκε αλλαγμένα τα 4 X MJ15003 (Q4 - Q7 στο σχηματικό που παραθέτει) με 4 X MJ15022G &
    τα 4 X MJ15004 (Q33 - Q36 του σχηματικού) με 4 X MJ15023G τ΄ οποία καινούργια μέτρησε και βρήκε σωστά.
    Αυτά προτείνω ν΄ αντικατασταθούν με τ΄ εργοστασιακά (MJ15003 & MJ15004).
    Οι κυκλωμένες αντιστάσεις στις καθόδους τους (κοινώς ΕΚΠΟΜΠΟΥΣ) είναι οι R8 - R11 & R106 - R109 όλες στα 47Ω
    - ελπίζω μετρημένες κι ευρισκόμενες σωστές από τον Δημήτρη - έχουν ΑΠΟΛΥΤΗ σχέση με τα προαναφερόμενα TRN΄s
    και ΜΟΝΟ.

    Φιλικά.
    Δημήτρης Καρούσης

  8. #6

    Μέλος
    Όνομα
    Σήφης
    Εγγραφή
    Nov 2008
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    1.379

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από Di*Ca_Electronic Εμφάνιση μηνυμάτων
    Σήφη,
    ότι γράφω το γράφω σύμφωνα με το σχηματικό που παραθέτει και τα γραφόμενα στο post #1 του φίλου Δημήτρη.
    Γράφει ότι βρήκε αλλαγμένα τα 4 X MJ15003 (Q4 - Q7 στο σχηματικό που παραθέτει) με 4 X MJ15022G &
    τα 4 X MJ15004 (Q33 - Q36 του σχηματικού) με 4 X MJ15023G τ΄ οποία καινούργια μέτρησε και βρήκε σωστά.
    Αυτά προτείνω ν΄ αντικατασταθούν με τ΄ εργοστασιακά (MJ15003 & MJ15004).
    Οι κυκλωμένες αντιστάσεις στις καθόδους τους (κοινώς ΕΚΠΟΜΠΟΥΣ) είναι οι R8 - R11 & R106 - R109 όλες στα 47Ω
    - ελπίζω μετρημένες κι ευρισκόμενες σωστές από τον Δημήτρη - έχουν ΑΠΟΛΥΤΗ σχέση με τα προαναφερόμενα TRN΄s
    και ΜΟΝΟ.

    Φιλικά.
    Δημήτρης Καρούσης
    Δημήτρη,
    στο ποστ#11 δεν αναφέρθηκα καθόλου στην πρότασή σου για την αντικατάσταση των τρανζίστορ ισχύος - εξόδου.
    Δεν διαφωνώ με αυτά που προτείνεις, απλά το καλύτερο είναι να αλλάζονται όλα τα τρανζίστορ και ας έχουν π.χ. καεί τα οκτώ από τα δεκάξι που έχει συνολικά το κανάλι (και ακόμα καλύτερο,αν είναι εφικτό, να μπουν ματσαρισμένα).

    Γράφουμε σε ένα κατά βάση τεχνικό forum και για αυτό το λόγο θεώρισα ότι πρέπει να διορθωθούν τα λάθος γραφόμενα (που αναφέρω στο ποστ#11).
    Δεν μπορώ όμως να κατανοήσω το λόγο που γράφεις λανθασμένα, για δεύτερη φορά, κάτι πολύ συγκεκριμένο και ΑΠΟΛΥΤΟ , εφόσον από τα ποστ σου στο forum είναι ξεκάθαρο ότι είσαι γνώστης των ηλεκτρονικών .
    Τα τρανζίστορς, στην ηλεκτρονική επιστήμη, είναι εξαρτήματα που το κάθε ποδαράκι-επαφή τους έχει ΜΙΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΟΝΟΜΑΣΙΑ.......δεν υπάρχει ούτε κοινή ονομασία, ούτε μη κοινή, ούτε της πιάτσας, ούτε παρατσούκλι...... ούτε βέβαια κάθοδος.
    Τα ποδαράκια -επαφές των τρανζίστορς ονομάζονται εκπομπός, βάση και συλλέκτης, και αυτό για συγκεκριμένους λόγους που θεωρώ σίγουρο ότι τους γνωρίζεις.
    Δεν αναφερόμαστε σε λυχνίες, διόδους , θυρίστορ κ.λ.π. που έχουν ποδαράκια -επαφές που ονομάζονται κάθοδοι.

    Όσο για τις κυκλωμένες αντιστάσεις, θα σου πρότεινα να μελετήσεις και να αναλύσεις λίγο πιο προσεκτικά το σχέδιο για να καταλάβεις που έχεις μπερδευτεί (μην παρεξηγηθώ, ανθρώπινο είναι να μπερδευτεί κάποιος....όλοι το παθαίνουμε κάποια στιγμή ,για διάφορους λόγους).
    Οι αντιστάσεις αυτές, όπως σου ξανά έγραψα, δεν έχουν ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΠΟΛΩΣΗ των τρανζίστορ ισχύος - εξόδου MJ15003-MJ15004, όπως έγραψες στο ποστ#10,είναι για διαφορετικό σκοπό στο κύκλωμα . Υπάρχει και η σχετική βιβλιογραφία .
    Ανεβάζω και ένα πιο καθαρό σχηματικό .
    Electrovoice P2000_amplifier schematic diagram.jpg
    Φιλικά.

  9. Ένα μέλος ευχαρίστησε τον ezizu για αυτό το χρήσιμο μήνυμα:

    mikemtb73 (03-08-22)

  10. #7

    Μέλος
    Όνομα
    Δημήτρης
    Εγγραφή
    Dec 2016
    Περιοχή
    PERISTERI ATTIKIS
    Μηνύματα
    2.175

    Προεπιλογή

    Φίλε Σήφη,
    θ΄ αναφερθώ για τελευταία φορά στο συγκεκριμένο νήμα γιατί πρέπει να δώσω ορισμένες εξηγήσεις που χωρίς αυτές θα ΄ταν δυσκολονόητη ή όλη προσέγγιση.
    Λατρεύω τη τυπολατρία ίσως περισσότερο απ΄ όλους τους γράφοντες και μ΄ ευχαριστεί πολύ όταν τηρείται.
    Όμως όταν διδάσκουμε, και μην μου γράψεις ότι δεν λειτουργούμε κατά κάποιο τρόπο τοιουτοτρόπως σ΄ αυτό το forum, κι απευθυνόμαστε σ΄ ευρύ κοινό όχι
    κατ΄ ανάγκη σε τεχνικούς / ηλεκτρονικούς μηχανικούς στην περίπτωσή μας, πρέπει να ΄μαστε πιο ανοιχτοί, πιο προσαρμοσμένοι στις δικές τους γνώσεις, και χωρίς
    να θίγουμε την επιστήμη μας, να γινόμαστε κατανοητοί.
    Σίγουρα η ΚΑΘΟΔΟΣ των TRN΄s ονομάζεται EMITTER (ΕΚΠΟΜΠΟΣ) αλλά δεν παύει να ΄ναι ΚΑΘΟΔΟΣ (έξοδος των ηλεκτρονίων - ροή ηλεκτρικού ρεύματος).
    Σίγουρα επίσης ΠΟΛΩΝΕΤΑΙ η ΒΑΣΗ (BASE) των TRN΄s αλλά κι οι αντιστάσεις που ενώνονται στους ΕΚΠΟΜΠΟΥΣ κάποιο είδος ΠΟΛΩΣΗΣ είναι, (μείωση του
    εξερχόμενου ρεύματος).
    Όπως και να τα πεις δεν χαλάει η σούπα είναι τ΄ ίδιο πράγμα, αν δοθεί σωστή κατεύθυνση στον ερωτώντα και βοηθηθεί τελικά να λύση το πρόβλημά του.
    Τώρα αν ανεβάσουμε τ΄ επίπεδο σε ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΟ να ΄σαι σίγουρος ότι δεν θα μας διαβάζει κανείς, κι απλώς θ΄ ανταλλάσσουμε απόψεις μεταξύ μας για
    να βελτιώσουμε ; την ΕΠΙΣΤΗΜΗ μας.
    Αλλά δεν νομίζω να θέλουμε να πετύχουμε κάτι τέτοιο.
    Καλή καρδιά λοιπόν και πάντα ΦΙΛΟΙ κι ανοιχτοί σε κάθε πρόταση.
    Φιλικά.
    Δημήτρης Καρούσης

Παρόμοια Θέματα

  1. Σχαρα πλυντηριου πιατων electro more
    από Sotos_ster στο forum Εξαρτήματα προς Ζήτηση & Προσφορά
    Απαντήσεις: 13
    Τελευταίο Μήνυμα: 31-01-19, 23:52
  2. [Άλλη] Πλυντήριο πιάτων Hotpoint LFT114 - Charging electro-valve broken
    από Subs0niC στο forum Πλυντήριο
    Απαντήσεις: 18
    Τελευταίο Μήνυμα: 04-02-15, 08:02

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δημιουργία θεμάτων: Όχι
  • Υποβολή μηνυμάτων: Όχι
  • Σύναψη αρχείων: Όχι
  • Επεξεργασία μηνυμάτων: Όχι
  •  
  • BB code: σε λειτουργία
  • Smilies: σε λειτουργία
  • [IMG]: σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • HTML: εκτός λειτουργίας