Το ρελέ δεν χρησιμοποιεί μέτρηση χρόνου για να αποκόψει το τύλιγμα εκκίνησης, αλλά το ρεύμα που τραβάει το μοτέρ. Μόλις αυτό φτάσει στο κρίσιμο όριο, οπλίζει και το αποκόπτει. Γι'αυτό και το βασικό χαρακτηριστικό του δεν είναι ο χρόνος μεταγωγής, αλλά η ισχύς του κινητήρα για τον οποίο προορίζεται (ουσιαστικά, το ρεύμα όπλισης). Το ερώτημα λοιπόν είναι αν το ρελέ ήταν το σωστό, εφόσον το παλιό δεν έγραφε τίποτα. Στο κατάστημα σε ρώτησαν την ισχύ του συμπιεστή;