Τόσες φορές το αντιλήφθηκα εγώ γιατί έλειπα και κάποιες στιγμές. Αλλά ήταν και δύο ημέρες κλειστό δεν θα ήταν λογικό να δουλεύει συνέχεια για να πιάσει τις θερμοκρασίες που είχα ρυθμίσει ?
Τόσες φορές το αντιλήφθηκα εγώ γιατί έλειπα και κάποιες στιγμές. Αλλά ήταν και δύο ημέρες κλειστό δεν θα ήταν λογικό να δουλεύει συνέχεια για να πιάσει τις θερμοκρασίες που είχα ρυθμίσει ?
Από το 1ο ποστ έχουμε δεδομένα (και ας πούμε αληθή) 1) το έλεγχο πλακέτας που δεν βρήκαν πρόβλημα 2) την δήλωση ότι έπιανε θερμοκρασία κατάψυξη και συντήρηση
Επομένως αποκλείουμε πλακέτα και πρόβλημα ψυκτικό
Από την στιγμή που ηχεί αλάρμ πιθανά κάτι συμβαίνει μετά από κάποιες ώρες και μειώνεται η ψύξη (και καλά κάνει που ηχεί το αλάρμ) δεν ρίχνουμε απαραίτητα ευθύνες σε υποτίθεται κακή απόδοση ψύξης εξαιτίας ψυκτικού κυκλώματος (γιατί το έχουμε απορρίψει και αυτό)
Επομένως θα είναι πιθανά κάτι περιφερειακό π.χ. το ρελέ με θερμικό κωδ 51174 / ανεμιστήρας κωδ 62522 / αισθητήρας θερμοκρασίας στην εβαπορέτα κωδ 54625
https://www.eaparts.gr/models/modelitem?mid=23485
Επειδή λες για μόνιμη διακοπή , πιο ύποπτο το θερμικό
Για το αν φταίει αισθητήρας θερμοκρασίας και ανεμιστήρας , με έλεγχο και παρακολούθηση κάπως το προσεγγίζεις τι φταίει από τα 2 .
3 τεχνικοί δεν μπορεί να είναι όλοι ανίκανοι να λύσουν το πρόβλημα , επομένως πιθανά δεν θέλουν να χάσουν χρόνο για την περίπτωση που απαιτεί παρακολούθηση (π.χ. να έπαιρναν ψυγείο στο "στρατηγείο" τους για να το παρακολουθήσουν συνοπτικά.