Δες αν εχει κανενα κουτι με ρελε και εχει φυγει καλωδιο ή εχει χαλασει κανενα ρελε.
Δες αν εχει κανενα κουτι με ρελε και εχει φυγει καλωδιο ή εχει χαλασει κανενα ρελε.
Καλησπέρα στα παιδιά..
Ανεβάζω δυο φωτογραφίες
Η πρώτη είναι από το διακόπτη 1-0-1, μέσα στο κουτί υπάρχει και ένας μετασχηματιστής 220/12 και ένα ηλεκτρονικό εξάρτημα άγνωστης σε εμένα χρησιμότητας.
Από τον τοίχο ερχονται 3 καλωδια 3x1.5, το 1ο παροχη ρεύματος που πάει τοσο στον μετασχηματιστή όσο κ στο μοτέρ από το 2ο καλώδιο. Το 3ο είναι οι εντολές.
Στο κουτί του μοτέρ υπάρχουν 2 ρελέ μικρά και συνδεσμολογία που περιλαμβάνει και τους τερματικούς διακόπτες ασφάλειας διαδρομής (μαυρα πλακέ καλωδια από το πλάι)
Εξωτερικά υπάρχει και ο πυκνωτής
Προφανώς πρέπει να κοιταξω το ρελε καθοδου, παρακαλώ συμβούλεψτε με πως να διαγνωσω τυχον βλαβη.
Ευχαριστώ
IMG_20210324_181013.jpg
IMG_20210324_182112.jpg
πρέπει να κοιτάξεις τον διακόπτη 1-0-1 ο οποίος λογικά δίνει την εντολή στο παλάγκο για πάνω ή κάτω.Απ ότι καταλαβαίνω η τάση απ το μετασχηματιστή πηγαίνει πάνω στην ανόρθωση (είναι το τετράγωνο εξάρτημα που δεν γνωρίζεις) κι από εκεί φεύγει το κόκκινο καλώδιο πηγαίνει στο κέντρο του διακόπτη το οποίο αναλόγως που βρίσκεται ο διακόπτης πάνω ή κάτω δίνει την εντολή για ανέβασμα ή κατέβασμα του παλάγκο έξοδος του διακόπτη χρώμα κίτρινο και καφέ και λογικά τροφοδοτεί πρώτα τα δύο ρελέ αφού πρώτα όμως περάσει η εντολή από τους δύο τερματικούς διακόπτες......Οπότε---- 1) έλεγχος του διακόπτη που δεν τον βλέπω και πολύ στα καλά του με αυτό το ταιράπ γύρω του και----2)έλεγχος οι δύο τερματικοί διακόπτες ότι κλείνουν κύκλωμα.....και βλέπουμε......... ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΧΩΡΙΣ ΠΑΡΟΧΗ ΡΕΥΜΑΤΟΣ.........
Ατάκα 1η.......Οχι ...Οχι .....Απλά το άνοιξα μήπως έφυγε κανένα καλωδιάκι.
Ατάκα 2η....... Οχι ... Οχι ....Απλά το άνοιξα μήπως είχε καεί κάποια ασφάλεια.