Έχω το ίδιο πρόβλημα με εσένα.
Πρέπει να μου έχει χαλάσει ο θερμοστάτης γιατί δεν κόβει καθόλου το μοτέρ να δουλεύει.. Πιάνει 3 βαθμούς η συντήρηση και - 20 η κατάψυξη και συνεχίζει να δουλεύει..
Καλού κακού κάντε και οι 2 τελευταίοι μια χειροκίνητη απόψυξη καλή , να δούμε αν θα γλυτώσει κανένας
Από θέμα απόψυξης είμαι κομπλέ.. Έχει μείνει αρκετές μέρες εκτός λειτουργίας.. Όταν το έβαλα στην πρίζα έκανε έναν θόρυβο μπιπ μπιπ αλαρμ συνεχόμενο για κάνα 2ωρο και μετά σταμάτησε..
Συμπλήρωσε περισσότερες πληροφορίες τι γίνεται από την στιγμή που είδες τα παραπάνω (π.χ. την επόμενη μέρα έστω και δεχόμαστε ότι λειτουργεί συνεχώς , παραμένει στους 3 βαθμούς ?) ενώ λογικά για την επόμενη μέρα αν θεωρήσουμε ότι δουλεύει συνεχώς , τότε θα έπρεπε να είχες πολύ πιο κρύα συντήρηση π.χ. +2 ....+1 ....0 κτλΠιάνει 3 βαθμούς η συντήρηση και - 20 η κατάψυξη και συνεχίζει να δουλεύει..
Από την άλλη και από την αρχή του θέματος βλέπουμε να έχει αυτό το μοντέλο σταθερά προβλήματα στους ανεμιστήρες . Και όπως είδαμε πριν κάποιος το έλυσε το πρόβλημα με την αλλαγή τους . Τώρα πως ελέγχεις και επιβεβαιώνεις ότι πράγματι ένας ανεμιστήρας μπορεί να λειτουργεί με μειωμένες στροφές ? πάω πάσο .
θεώρησε τα συμβάντα φυσιολογικά (το αλάρμ ειδοποιεί κάθε πότε η θερμοκρασία είναι κάτω του φυσιολογικού και δεν είναι το πρόβλημα εκεί )Από θέμα απόψυξης είμαι κομπλέ.. Έχει μείνει αρκετές μέρες εκτός λειτουργίας.. Όταν το έβαλα στην πρίζα έκανε έναν θόρυβο μπιπ μπιπ αλαρμ συνεχόμενο για κάνα 2ωρο και μετά σταμάτησε..
Η αληθεια είναι ότι μένει σταθερά 3 βαθμούς και -20. Αν δούλευε συνεχώς θα το κατέβαζε και άλλο όπως λες.. Μήπως θέλει να το κατεβάσει και δεν μπορεί; για αυτό και δουλεύει; γιατι μετά έκοβε το μοτέρ και δε δούλευε γενικώς άρα μήπως έκοβε κάποιο θερμικό κάποια προστασία.. Θα το ρυθμίσω στην ανώτερη θερμοκρασία στη συντήρηση πχ 7 βαθμούς να δω αν τους ξεοαιρασει από μόνο του και το πάει στους 3. Επειδή ακούω συνέχεια τον ανεμιστήρα πίσω στο μοτέρ να δουλεύει να με μπερδεύει; εκείνος δουλεύει μόνιμα η όταν δουλεύει και το μοτέρ; από θέμα ανεμιστήρων και πορτών που έχουν πρόβλημα τα έχω τσεκάρει και δουλεύουν μια χαρα
Αν έχεις τέτοιες δυσκολίες στο να καταλάβεις πότε λειτουργεί ποιο , τότε με το χέρι αν έχεις πρόσβαση στο πίσω μέρος του ψυγείου , τότε όταν λειτουργεί ο συμπιεστής ζεσταίνεται μια εξωτερική σεπαρντίνα / όταν σταματά κρυώνει.Επειδή ακούω συνέχεια τον ανεμιστήρα πίσω στο μοτέρ να δουλεύει να με μπερδεύει;
Όταν δουλεύει το μοτέρ δουλεύει και ο ανεμιστήρας (θα σε γελάσω αν κάποιοι τυχόν κατασκευαστές τον έχουν τον ανεμιστήρα να λειτουργεί μόνιμα). Θα ανησυχούσα αν δουλεύει ο συμπιεστής αλλά όχι ο ανεμιστήρας.εκείνος δουλεύει μόνιμα η όταν δουλεύει και το μοτέρ;
Καλά εσύ στην προηγούμενη ζωή πρέπει να ήσουν Ροδίτης ψυκτικός .... σωστά τα προβλέπεις και σιγά σιγά θα βρεις το πρόβλημα , είτε από έλλειψη υγρών , αλλά υπέθεσα προτιμότερο να σου πω στο να ήθελε απόψυξη που παρεμποδίζει την απόδοση , αλλά δεν είναι ως φαίνεται ούτε από αυτό, εξαρτάτε τι θα δεις στην συνέχεια.Μήπως θέλει να το κατεβάσει και δεν μπορεί; για αυτό και δουλεύει; γιατι μετά έκοβε το μοτέρ και δε δούλευε γενικώς άρα μήπως έκοβε κάποιο θερμικό κάποια προστασία..
Ο ανεμιστήρας δουλεύει συνέχεια.. Πίσω η σερπαντινα είναι χλιαρή στο επάνω μέρος και προς τα κάτω όλη κρύα. Θερμοκρασία κρατάει σταθερά όπου και να την ρυθμίσω..
Αν ήταν φουλ καλοκαίρι το "το προς τα κάτω όλη κρύα " θα το έβλεπες επίσης ζεστό.Πίσω η σερπαντινα είναι χλιαρή στο επάνω μέρος και προς τα κάτω όλη κρύα
Αλλά τώρα το κάτω μέρος θα είναι πάλι ζεστό , σχεδόν ίσα ίσα που το αντιλαμβάνεσαι (αυτό δεν θεωρείται πρόβλημα) αλλά εντελώς κρύα στο κάτω μέρος μπορεί να είναι και (πολύ μικρή) έλλειψη υγρών
Οι προηγούμενοι στο παρόν θέμα είχαν πρόβλημα διαφορετικό (συντήρηση 7C και δεν κατέβαινε περισσότερο για να φτάσει στους 4C που το ήθελαν και έφταιγε ο ανεμιστήρας )
Το δικό σου πρόβλημα διαφορετικό (έχεις 3C κάτι που αφήνει χλωμό να φταίει ανεμιστήρας)
Αν θεωρήσουμε ότι όντως δουλεύει συνεχώς και έχεις σταθερά 3C , ή αυτό που είπα παραπάνω για τα υγρά , ή να έκανες λάθος εκτίμηση και ο συμπιεστής λειτουργεί για κάποιον λόγο με διακοπές ? Δύσκολη υπόθεση για εντοπισμό
Στην έξοδό του μοτέρ που πάει στην κατάψυξη πιάνει πάγο. Η θερμοκρασία πηγαίνει κανονικά εκεί που την ρυθμίζω και έχει καλή ψύξη. Το θέμα είναι ότι δε σταματάει ποτέ το μοτέρ πίσω με τον ανεμιστήρα..