Παράθεση Αρχικό μήνυμα από Di*Ca_Electronic Εμφάνιση μηνυμάτων
Φίλε Γιάννη,
μετά απ΄όλη αυτή τη μακροσκελή επικ/νία που είχες στο συγκεκριμένο thread,
κιιδιαίτερα μετά την απόδοση των ευχαριστιών σου σ΄ όλους αλλά κυρίως στον
επαίοντασυνάδελφο Νίκο από Λάρισα τον οποίο ανεπιφύλακτα σου συνέστησα
από το 2οpost μου για τη συγκεκριμένη TV θα ΄θελα κι ως επιστέγασμα των
προσπαθειώνόλων ν΄ αναφέρω τ΄ εξής :
- επειδήη TV είναι αγορασμένη τ΄ έτος 2018 όπως αναγράφεις, προσπάθησε να
βρεις τηναπόδειξη αγοράς κι εκτέλεσε τις ακόλουθες ενέργειες :
(i) στείλε e-mail στο κατ/μα (εφόσον διαθέτει ηλεκτρονική επικ/νία) μ΄επισυναπτόμενη
τη photo της απόδειξης όπου θ΄ αναγράφεις εν συντομία τ΄ ιστορικό(δηλ. ότι
ενώ παρακολουθούσες τοYOUTUBE πριν μερικές ημέρες αυτό διεκόπη καιπαρ΄ όλες
τις ενέργειες που ΄κανες - επανηλειμένα factory reset - αυτόδεν επανέρχεται ενώ
η τηλεόραση αγοράστηκε ως Smart TV - που σημαίνει ότι δέχεται όλεςτις αναβ/σεις
μέσω Internet πράγμα που αναγράφεται και στ΄ εγχειρίδιο χρήσηςτης),
(ii) τ΄e-mail αυτό προώθησέ το στ΄ Ινστιτούτο Καταναλωτή του Υπ. Εμπορίου.
- Όσοναφορά τ΄ άνοιγμα της συσκευής για να διαβάσεις το σειριακό αριθμό της
Main Board και τομοντέλο του panel θα πρότεινα να μην τ΄ επιχειρήσεις καθόσον
απαιτούνται ειδικές γνώσεις /εμπειρία και χρήση καταλλήλων εργαλείων για να μη
τραυματιστούν τα flex καλώδια πουακουμπούν σε πολλά σημεία στη περίμετρο του
γείσου του οπισθίου καλύμματος.
Φιλικά.
Δημήτρης Καρούσης

αυτο θα κανω..σ ευχαριστω
το καταστημα ειναι ο κωτσοβολος
δεν θυμαμαι αν εχει ληξει η εγγυηση βεβαια (μπορω να βρω την αποδειξη) κι αν ειχε δυο ή τρια ετη..
αλλα και να εχει ληξει δεν νομιζω να εχει σημασια γιατι δεν ειναι βλαβη ακριβως ειναι ελλειψη υποστηριξης..