Φίλε Πάνο,
το πρόβλημα με τη συνδεσμολογία στο Διαδίκτυο που περιγράφεις,
είναι αρκετά πολύπλοκο όπως κι ευαίσθητο αλλά πιθανόν και συγκυριακό.
Αν διαθέτεις άλλη smart TV καλιμπράρισέ τη στο κινέζικο router (ZTE),
αποσυνδέοντας τη HITACHI 32HB4T61 και παρακολούθησε για λίγο το
YOUTUBE (αν και πρέπει να ξέρεις ότι ανέκαθεν - πόσο μάλλον αυτό το
καιρό που υπερφορτώνεται το Δίκτυο - αυτό παρουσίαζε διακοπές / πάγωμα
παρακολουθούμενης εικόνας), αν συνεχίζεται ή όχι ώστε ν΄ αποκλείσεις
πρόβλημα στο router.
Υπάρχει περίπτωση αν αποκλειστεί βλάβη στο router το πρόβλημα ν΄ οφείλεται
στην αποκωδικοποίηση του ψηφιακού σήματος από τη κάρτα Wi-Fi όπως αναφέρεις
στη HITACHI, οπότε χρήζει αντικατ/σης.
Η βλάβη μπορεί να συμβεί ξαφνικά (όπως αναφέρεις ότι σου συνέβη) σε κάθε τμήμα
κάθε συσκευής.
Φιλικά.
Δημήτρης Καρούσης