Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 15

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Το avatar του χρήστη andyferraristi
    Μέλος
    Όνομα
    Ανδρέας
    Εγγραφή
    Nov 2012
    Περιοχή
    Καλλιθέα - Αθήνα
    Μηνύματα
    677

    Προεπιλογή

    Πάντως έτσι όπως το βλέπω το κουτί στη φωτογραφία, μου μοιάζει για προστατευτικό κουτάκι της κλέμας ...

  2. #2
    Το avatar του χρήστη diony
    Μέλος
    Όνομα
    Κωστας
    Εγγραφή
    May 2014
    Περιοχή
    Θεσσαλονικη
    Μηνύματα
    977
    Στο δρόμο προς την κορυφή μην ποδοπατάς τους ανθρώπους που θα βρεθούν μπροστά σου. Πάρε τους μαζί σου!

  3. #3
    Το avatar του χρήστη nyannaco
    Μέλος
    Όνομα
    Νίκος
    Εγγραφή
    Aug 2013
    Περιοχή
    Χαλάνδρι
    Μηνύματα
    1.609

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από diony Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ευχαριστώ (για κάποιο λόγο το κουμπί Thanks δεν είναι ενεργό στο συγκεκριμένο post)

  4. #4
    Το avatar του χρήστη nyannaco
    Μέλος
    Όνομα
    Νίκος
    Εγγραφή
    Aug 2013
    Περιοχή
    Χαλάνδρι
    Μηνύματα
    1.609

    Προεπιλογή

    Λοιπόν, προσεκτικότερη εξέταση έδειξε τα εξής:
    Το λευκό κουτάκι είναι απλά προστατευτικό για τις κλέμες, όπως σωστά προέβλεψε ο Ανδρέας
    Δεν υπάρχει πυκνωτής
    Δεν υπάρχει ίχνος ηλεκτρονικών, ούτε υποψία πλακέτας
    Υπάρχει όμως περίσσεια μπίχλας - αναμενόμενο, μετά από 20 χρόνια λειτουργίας. Βγάζοντας το καπάκι του μοτέρ, πέρα από τις στερεοποιημένες εναποθέσεις λαδιών, διαπίστωσα ότι η φτερωτή, ακόμη και με το χέρι γυρίζει με κάποια αντίσταση, ενώ περίμενα να γυρίζει άνετα. Χαρακτηριστικά, της δίνω με το χέρι και μόλις την αφήσω σταματάει αμέσως, δεν πάει ούτε μισή στροφή παραπέρα αδρανειακά. Δίνοντας ρεύμα, στην πρώτη και και στη δεύτερη σκάλα δεν κουνιέται καθόλου, στην τρίτη κάποιες φορές ξεκινάει αλλά τόσο αργά που το μάτι προλαβαίνει να ακολουθήσει τα πτερύγια.
    Από τα παραπάνω καταλαβαίνω ότι το πρόβλημα είναι η συσσώρευση βρώμας στο μοτέρ.
    Επόμενη σκέψη, να το βγάλω να το καθαρίσω, ή και να το αλλάξω αν χρειαστεί. Ξέρω ότι είναι ακριβό και ο απορροφητήρας παλιός, αλλά... (α) δεν έχει και πολλά άλλα πράγματα να χαλάσουν, και (β) αν τον αντικαταστήσω ολόκληρο ίσως να έχω πρακτικές δυσκολίες λόγω του ότι το ίδιο ακριβώς σχήμα δεν υπάρχει πια, τα τρέχοντα μοντέλα είναι λίγο διαφορετικά.
    Γνώμες ή εμπειρία από παρόμοιες περιπτώσεις;

  5. #5

    Μέλος
    Όνομα
    Πέτρος
    Εγγραφή
    Oct 2011
    Περιοχή
    Έβρος
    Μηνύματα
    5.610

    Προεπιλογή

    Αν λαδώσεις τα κουζινέτα θα γίνει F35 , θα το καταλάβεις με την ίδια δοκιμή με το χέρι μετά το λάδωμα.

  6. #6
    Το avatar του χρήστη nyannaco
    Μέλος
    Όνομα
    Νίκος
    Εγγραφή
    Aug 2013
    Περιοχή
    Χαλάνδρι
    Μηνύματα
    1.609

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από Κυριακίδης Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αν λαδώσεις τα κουζινέτα θα γίνει F35 , θα το καταλάβεις με την ίδια δοκιμή με το χέρι μετά το λάδωμα.
    Ευχαριστώ Πέτρο.
    Να τους ρίξω WD-40?
    Γίνεται χωρίς να βγάλω το μοτέρ, που θέλει να ξηλωθεί τουλάχιστον το διακοσμητικό της καπνοδόχου για να βγουν οι περαστές βίδες;

  7. #7

    Μέλος
    Όνομα
    Πέτρος
    Εγγραφή
    Oct 2011
    Περιοχή
    Έβρος
    Μηνύματα
    5.610

    Προεπιλογή

    Καλύτερα να το ανοίξεις να πλησιάσεις στο μοτέρ , αν σου επιτρέπει οπτικά να μπορέσεις να ρίξεις λίγο λάδι και εσωτερικά στο κάθε κουζινέτο ακόμη καλύτερα / λάδι βάλε μηχανής από 1 σταγόνα . Εκτός το λάδωμα , πίεσε τους άξονες πλάγια να δεις αν έχουν φθαρεί τα κουζινέτα , αν όχι είναι έτοιμο για πτήσεις .
    το διακοσμητικό της καπνοδόχου
    Όντως έχει μια σχετική φασαρία αλλά μην φανταστείς ότι είναι και πολύ δύσκολο, υπομονή θέλει.

  8. #8
    Το avatar του χρήστη nyannaco
    Μέλος
    Όνομα
    Νίκος
    Εγγραφή
    Aug 2013
    Περιοχή
    Χαλάνδρι
    Μηνύματα
    1.609

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από andyferraristi Εμφάνιση μηνυμάτων
    Πάντως έτσι όπως το βλέπω το κουτί στη φωτογραφία, μου μοιάζει για προστατευτικό κουτάκι της κλέμας ...
    Και όντως, αυτό ακριβώς είναι! Έρχονται το καλώδιο τροφοδοσίας και τα καλώδια από τους διακόπτες και το μοτέρ, και απλά συνδέονται στην κλεμοσειρά εντός του κουτιού.

Παρόμοια Θέματα

  1. Απορροφητήρας με δυο μοτέρ - αντικατάσταση
    από sdancer75 στο forum Υπόλοιπες Λευκές Συσκευές
    Απαντήσεις: 12
    Τελευταίο Μήνυμα: 08-12-22, 00:23
  2. Απορροφητήρας Pyramis 10ετίας
    από DimMani στο forum Υπόλοιπες Λευκές Συσκευές
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο Μήνυμα: 07-04-20, 22:06
  3. siemens απορροφητήρας
    από σιαγιοργε στο forum Υπόλοιπες Λευκές Συσκευές
    Απαντήσεις: 10
    Τελευταίο Μήνυμα: 18-10-19, 15:38
  4. Νεκρός απορροφητήρας ELCO GEMINI
    από calico στο forum Υπόλοιπες Λευκές Συσκευές
    Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο Μήνυμα: 02-06-19, 15:27

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δημιουργία θεμάτων: Όχι
  • Υποβολή μηνυμάτων: Όχι
  • Σύναψη αρχείων: Όχι
  • Επεξεργασία μηνυμάτων: Όχι
  •  
  • BB code: σε λειτουργία
  • Smilies: σε λειτουργία
  • [IMG]: σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • HTML: εκτός λειτουργίας