Σας ευχαριστω αμφοτερους.
Σας ευχαριστω αμφοτερους.
Χθες προσπαθησα να επιδιορθωσω την πλακετα. Ανακαλυψα με το πολυμετρο οτι το ενα ρελε μας αφησε οποτε σημερα πηγα και αγορασα ενα νεο να το αντικαταστησω. Δυστυχως στην προσπαθεια να αφαιρεσω το χαλασμενο παιζει να εχω κανει ζημια στις επαφες της πλακετας οποτε θα πρεπει να τσεκαρω και αυτο το θεμα σημερα.
Μια ερωτηση ακομα. Διπλα απο τα ρελε, στα δεξια, υπαρχει ενα κοκκινο εξαρτημα. Αυτο τι ακριβως ειναι; Στο ενα του πινακι συνδεονται τα δυο nc των ρελε του μοτερ, στο αλλο πινακι το com του ρελε της λαμπας. Με το πολυμετρο ειδα οτι τα δυο πινακια αυτα εχουν συνεχεια. Ειναι φυσιολογικο αυτο;
Πρέπει να είναι μ/ς ρεύματος. Και ναι σωστά βρίσκεις συνέχεια στα 2 πινς.
Αυτός ο πίνακας δεν παράγεται πλέον όπως είδα στο διαδίκτυο. Από μια περιγραφή που βρήκα ο μ/ς αυτός κάνει την παρακάτω δουλειά.
Αυτόματη ανίχνευση υπερφόρτωσης μοτέρ (power stop).
Ο πίνακας μετράει συνεχώς την ένταση του ρεύματος τροφοδοσίας του μοτέρ. Εάν εντοπίσει απότομη αλλαγή αυτής της έντασης και ανάλογα με την σχετική ρύθμιση του αντίστοιχου επιλογέα, δίνει εντολή σταματήματος (STOP) ή εντολή ανοίγματος (OPEN). Η ευαισθησία της σχετικής διάταξης είναι ρυθμιζόμενη μέσω του ποτενσιόμετρου POWER STOP, ενώ είναι δυνατή και η απενεργοποίηση αυτής της λειτουργίας. Με τον τρόπο αυτό, επιτυγχάνεται και ασφάλεια αντισύνθλιψης στην περίπτωση ύπαρξης εμποδίου στην τροχιά της πόρτας. Η λειτουργία αυτή αποτελεί την τελευταία προστασία για την περίπτωση εγκλωβισμού κάποιου αντικειμένου από το κινούμενο φύλλο της πόρτας και δεν υποκαθιστά την χρήση φωτοκυττάρων ασφαλείας.
P Σώστε ένα δέντρο και προστατέψτε το περιβάλλον μας.
Μην το τυπώνετε αν πραγματικά δεν υπάρχει λόγος.
kamposos (12-11-19)