Αν ειναι οπτικα ιδιος με τον δικο σου κατα πασα πιθανοτητα ειναι ιδιος και εσωτερικα.Παρτον και δοκιμασε ,φτηνος ειναι ετσι κιαλλιως.
Πρωτα ομως παρτον και μετα κανε την αλλαγη για να μην μπερδεψεις τα καλωδια.
Αν ειναι οπτικα ιδιος με τον δικο σου κατα πασα πιθανοτητα ειναι ιδιος και εσωτερικα.Παρτον και δοκιμασε ,φτηνος ειναι ετσι κιαλλιως.
Πρωτα ομως παρτον και μετα κανε την αλλαγη για να μην μπερδεψεις τα καλωδια.
Ηλεκτρολόγος Μηχανικός Τ.Ε
Θα τον αγοράσω να δω μήπως είναι αυτό .
Επίσης δεν μπορώ να καταλάβω ακριβώς την συνδεσμολογία . Γιατί κάποια καλώδια από τον διακόπτη των μοτέρ συνδέονται με τον διακόπτη του φωτός ; Το φως ανάβει πάντως.διακόπτης σύνδεση.jpg
Τα καφέ καλώδια ενώνουν τους διακόπτες.
Λογικα το καλωδιο της φασης συνδεεται στον διακοπτη του μοτερ και απο εκει παει και στον διακοπτη για τις λαμπες..
Ηλεκτρολόγος Μηχανικός Τ.Ε
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις ως τώρα .
Άνοιξα και το μοτέρ του απορροφητήρα . Είναι καμμένο κατά 99% . Μάλλον είχε καεί το πρώτο και τώρα κάηκε και το δεύτερο
μοτέρ απορροφητήρ.jpg
Πάω για καινούριο
Τώρα θέλω να τον βγάλω και να απομονώσω το καλώδιο ρεύματος . Είναι γυμνό καλώδιο .
συνδεσμολογία απο.jpg
Τα αποσύνδεω και βάζω μονωτική ταινία στα καλώδια για να μην έρθουν σε επαφή και γίνει μπουμ ; Ως που να πάρω καινούριο
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη calico : 30-05-19 στις 18:48
Ναι βαζεις μονωτικη σε ολα τα καλωδια..Αν ομως ειναι καμενα και τα δυο μοτερ και ο διακοπτης γιατι δεν παιρνεις καινουριο απορροφητηρα;
Ηλεκτρολόγος Μηχανικός Τ.Ε
Πήρα καινούριο και τον τοποθέτησα Faber FS 3030 60 BR . Made in Turkey . Στον παλιό δεν άλλαζα το φίλτρο και ίσως γι αυτό να κάηκε .
https://www.skroutz.gr/s/16397232/Fa...030-60-BR.html