Υπόψιν ότι αυτά τα μηχανήματα έχουν πολύ μικρή ισχύ ροπής , σε συνδυασμό όμως με τυχόν επιπλέον τριβές είτε από ακαθαρσία είτε από λίπανση είναι ικανό να έχει σημαντική πτώση ροπής .
Η κεφαλή έχει 2 "κυλίνδρους" , έναν εξωτερικό σταθερό , και έναν εσωτερικό κύλινδρο παλμικά κινούμενο δεξιά αριστερά κατά μήκος του εξωτερικού κυλίνδρου .
Ο εσωτερικός κύλινδρος που κινείται παλμικά κουμπώνει σε ένα "δόντι " και αυτό το δόντι είναι που το κινεί παλμικά (παλμικά μηχανικά ) , το δόντι είναι εσωτερικά στα καπάκια της συσκευής , επίσης εκεί και το μοτέρ , φτάνοντας σε αυτό το σημείο και ελέγχοντας τα επιπλέον σημεία καθαρισμού και λίπανσης που χρειάζεται θα φτιαχτεί και θα γίνει καινούριο .
Απλά θέλει προσοχή γιατί είναι πολύ λεπτά σημεία που πρέπει να μην τα σπάσεις και να προσέχεις με κάθε λεπτομέρεια πως και τι έβγαλες από που / επανασυναρμολογείς όπως ακριβώς τα έβγαλες .