Για να βεβαιωθείς ο ίδιος ότι δεν είναι λάθος τοποθετημένο το πτερύγιο σε λάθος μοτέρ , θα πρέπει να παρατηρήσεις την κλίση των πτερυγίων και την φορά που αυτά θα γυρίσουν.
Π.χ. για απλοποίηση της κλίσης πτερυγίων θα βάλω "μεγεθυμένα " παράδειγμα φτερωτής κουζίνας .
http://giaples.gr/index.php?route=pr...roduct_id=2734
Σύμφωνα με την κλίση της παραπάνω φτερωτής κουζίνας , αυτή πρέπει να γυρίσει δεξιόστροφα (προς την ομαλή εξωτερική κλίση των πτερυγίων) .
Από την πλευρά μας όπως κοιτάζουμε την φωτογραφία της φτερωτής κουζίνας , ο αέρας εισέρχεται προς το κέντρο του πτερυγίου και από την δεξιόστροφη κίνηση των πτερυγίων τείνει να διώξει τον αέρα από τις έξω πλευρές της διαμέτρου του ανεμιστήρα λόγω ομαλής κλίσης πτερυγίων προς τα έξω , διαφορετικά σε αριστερόστροφη κίνηση θα γίνεται το ανάποδο .
Για το αν πρέπει συγκεκριμένα να τοποθετηθεί ο ονομαζόμενος π.χ "δεξιόστροφος " ή "αριστερόστροφος" ανεμιστήρας στις σωστές θέσεις όπως δηλώνεται στο #3 δεν έχω σίγουρη θέση .
Παιδια χρονια πολλα σε ολους.
Εχει προβλημα το αριστερο μοτερ και κανει θορυβο.
Το βαζω λαδακι και για λιγο καιρο ειναι οκ, και μετα παλι τα ιδια,
και ετσι θελω να το αλλαξω. (εχουν φθαρει αξονες-κουζινετα)
Το θεμα ειναι οτι πουλανε δεξιοστροφα και αριστεροστροφα μοτερ.
Πως καθοριζεται λοιπον η φορα του μοτερ?
Κυτωντας το μοτερ απο την πλευρα της φτερωτης ή απο την πλευρα της στηριξης του μοτερ?
Γιατι εστω οτι βλεπεις το μοτερ απο την πλευρα της φτερωτης και γυριζει αριστεροστροφα.
Αν το δεις απο την αναποδη μερια (δλδ κατω απο τον απορροφητηρα) θα γυριζει δεξιοστροφα.
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη mastroteo : 31-12-19 στις 11:01
Κοιτώντας μόνο τα πτερύγια .
Ένα παράδειγμα (μεταξύ κωδικού 52396 & 52397)
http://www.eaparts.gr/content.aspx?I...=1#prettyPhoto
η κλίση των πτερυγίων έχει νόημα να "τινάζει " τον αέρα από τα πτερύγια προς τα καλώδια της φωτογραφίας (λογικά κατεύθυνση αέρα προς έξοδο μπουρί )
Από την μαύρη περιοχή "σίτα " είσέρχεται ο αέρας .
Η Κλίση για το 1ο μοτέρ (κωδικός 52396) που το λένε αριστερόστροφο , βλέπεις ότι τα πτερύγια πρέπει να μετακινηθούν αριστερόστροφα για να "τινάξουν " τον αέρα προς τα καλώδια (= έξοδος προς μπουρί ) άρα το κοιτάς από την μαύρη σίτα (είσοδος αέρα) και μετά κοιτάς την κλίση πτερυγίων και από εκεί προσδιορίζεις τι μοτέρ είναι , αν είναι αριστερόστροφο ή δεξιόστροφο.
Παιδια να μην σας κουραζω αλλο, μετα την πρωτοχρονια
θα αλλαξω το μοτερ και θα ενημερωσω
με φωτογραφιες τι ακριβως συμβαινει με τα αριστερα και δεξια μοτερ.
(τουλαχιστον για τον δικο μου απορροφητηρα)
Καλη χρονια σε ολους.
Επειδη μεχρι να φτασω στο μαγαζι το μοτερ πουληθηκε και επρεπε
να περιμενω μια εβδομαδα μεχρι να ξαναφερει αλλο, και εγω ειχα πολλα ψησιματα στο προγραμμα, εκανα στο παλιο μοτερ ενα περιποιημενο restoration και προς το παρον δουλευει καλυτερα απο καθε αλλη φορα. (δλδ εντελως αθορυβα)
Για την ιστορια ομως, ο απορροφητηρας ειναι ενας παλιος KALKO turbo
με 2 μοτερ, και στα ειδικα καταστηματα ονομαζουν το αριστερο
μοτερ ως αριστεροστροφο (anti-clockwise), και το δεξιο δεξιοστροφο(clockwise).
Την φορά την βλεπεις οταν κυταξεις το μοτερ απο την πλευρα της φτερωτης.
Το μοτερ ηταν οπως αυτο της φωτογραφιας.