Μέτρα με πολύμετρο στη θέση ΩΜ τον διακόπτη εκτός πρίζας. Αν είναι μονός (μία είσοδος μια έξοδος) μέτρα στα δύο άκρα αντίσταση. Πατημένος ο διακόπτης πρέπει να δείχνει 0 Ωμ. Μη πατημένος πρέπει να δείχνει άπειρο (συνήθως στο πολύμετρο 0L ή 1___). Αν είναι διπλός μέτρα με τον ίδιο τρόπο και τις δύο επαφές ξεχωριστά. Αν λειτουργεί ο διακόπτης κανονικά βλέπεις τα καρβουνάκια όπως αναφέρθηκε ήδη. Αν και τα καρβουνάκια είναι ο.κ. κοιτάς και το καλώδιο για διακοπή. Πάλι με τα Ωμ μετράς από την πρίζα μέχρι το διακόπτη τα δύο καλώδια ένα - ένα.
Αυτά μπορείς να μετρήσεις εκτός πρίζας με ασφάλεια. Για μετρήσεις σε ανοιχτή συσκευή υπό τάση είναι λίγο πιο επικίνδυνο.
ρωτας για να μαθεις(και καλα κανεις) δεν απαντας ομως και ετσι δεν βγαινει νοημα.δεν είναι παραλληλα αλλα σε σειρα.
ξαναλεω λοιπον ΑΝ μετρας τα ακρα του πολυμετρου στην μια πλευρα θα εχει την φαση (η οτι ερχεται απο την πριζα) και στην αλλη θα εχει τον ουδετερο( η οτι αλλο ερχεται απο την μπριζα).ενδιαμεσα της πριζας και του ακρου αυτου θα εχεις το μοτερακι με το τυλιγμα του .οποτε στα ακρα θα μετρας 230.
οταν τωρα πατηθει το κουμπί στο ενα ακρο θα εχεις την φαση(η οτι ερχεται απο την πριζα) και στο αλλο ακρο το ιδιο (αφου πλεον ο διακοπτης ειναι κλειστος).οποτε θα δειχνει 0.ταση ομως θα εχεις και ρευμα θα εχεις(αν λειτουργει το μοτερ) ένδειξη δεν.θα εχεις.
Επειγον!
Πρεπει να κανω bypass τον διακοπτη γιατι θα μου φερουν ανταλλακτικο διακοπτη σε 2 εβδομαδες
Τωρα ερχονται 4 καλωδια απο το μοτερ.Δυο ειναι για τα πηνια και δυο για τα βουρτσακια.
Συνδεω κατευθειαν στα πηνια?παρακαμπτω τα βουρτσακια?
Η τα καλωδια απο τα βουρτσακια τα κανω ενα με τα καλωδια απο τα πηνια και τα συνδεω κατευθειαν στη φαση/ουδετερο??