Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 14

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1

    Νέο Μέλος
    Όνομα
    Γιωργος
    Εγγραφή
    Oct 2015
    Περιοχή
    Νεα Ερυθραια
    Μηνύματα
    14

    Προεπιλογή

    Ευχαριστω για την απαντηση
    Δηλαδη οταν παταω τον διακοπτη ωστε να ξεκινησει το μοτερ,η ταση στα ακρα του πρεπει να ειναι μηδεν?Και τοτε πως δινει ρευμα στο μοτερ?
    Φιλε πρεπει να ξαναπαω σχολειο εαν ειναι ετσι

    Παντως η ταση στα ακρα της εξοδου ειναι μονιμως υπο ρευμα.

  2. #2

    Μέλος
    Όνομα
    Παναγιώτης
    Εγγραφή
    Feb 2006
    Περιοχή
    Ξάνθη
    Μηνύματα
    33

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από wolverine Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ευχαριστω για την απαντηση
    Δηλαδη οταν παταω τον διακοπτη ωστε να ξεκινησει το μοτερ,η ταση στα ακρα του πρεπει να ειναι μηδεν?Και τοτε πως δινει ρευμα στο μοτερ?
    Φιλε πρεπει να ξαναπαω σχολειο εαν ειναι ετσι

    Παντως η ταση στα ακρα της εξοδου ειναι μονιμως υπο ρευμα.
    Θα μπορούσες να μας ξεκαθαρίσεις λίγο που ακριβώς έβαλες τους ακροδέκτες του πολύμετρου (και τους δυο).

    Ο διακόπτης "θεωρητικά" είναι βραχυκύκλωμα όταν είναι κλειστός (πατημένος) οπότε και η τάση στα άκρα του όταν είναι κλειστός θα πρέπει να είναι ίση με μηδέν.

    Αν μετράς 230 volts (ή κάτι παραπλήσιο) με διακόπτη είτε ανοιχτό είτε κλειστό τότε ο διακόπτης δεν μπαίνει σε κατάσταση "ON".
    FreeBsD For Ever

  3. #3
    Το avatar του χρήστη chipakos-original
    Μέλος
    Όνομα
    Δημητρης
    Εγγραφή
    Jun 2010
    Περιοχή
    Γαλατσι
    Μηνύματα
    1.168

    Προεπιλογή

    Μάλλον μετράς μόνο με δοκιμαστικό κατσαβίδι και αφού ανάβει το λαμπάκι νομίζεις ότι βγαίνει τάση. Αν χρησιμοποιήσεις πολύμετρο στην έξοδο του διακόπτη θα δεις ότι δεν βγαίνει καθόλου τάση .
    Ατάκα 1η.......Οχι ...Οχι .....Απλά το άνοιξα μήπως έφυγε κανένα καλωδιάκι.
    Ατάκα 2η....... Οχι ... Οχι ....Απλά το άνοιξα μήπως είχε καεί κάποια ασφάλεια.

  4. #4

    Νέο Μέλος
    Όνομα
    Γιωργος
    Εγγραφή
    Oct 2015
    Περιοχή
    Νεα Ερυθραια
    Μηνύματα
    14

    Προεπιλογή

    Μπορει καποιος να μου εξηγησει γιατι οταν παταω τον διακοπτη αυτος πρεπει να διεχνει μηδεν στην εξοδο του?δηλαδη πως λειτουργει το κυκλωμα του διακοπτη για να εκκινησει το μοτερ του τρυπανιου?
    Παρακαλω πολυ πειτε μου οχι για να το φτιαξω αλλα για να δω γιατι ειμαι τοσο ασχετος κ δεν μπορω να το καταλαβω.

    Ο διακοπτης οταν το πατας κλεινει κυκλωμα με το μοτερ δνε ειναι ετσι?
    Και στα ακρα του διαρρεει ρευμα το οποιο φθανει στο μοτερ και εκκινει.

Παρόμοια Θέματα

  1. Ηλεκτρικο καρφωτικο Skil
    από gponiris στο forum Εργαλεία & Όργανα Μέτρησης
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο Μήνυμα: 26-03-16, 04:04
  2. Ηλεκτρικο σχεδιο STIRELLA
    από voliotis στο forum Αναζήτηση Service Manual
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο Μήνυμα: 14-12-15, 22:03
  3. Προβλημα σε τρυπανι Kress SBLR 2200
    από christakosxo στο forum Εργαλεία & Όργανα Μέτρησης
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο Μήνυμα: 07-01-15, 15:09
  4. ηλεκτρικο παραθηρο
    από black arrow στο forum Αυτοκίνητο & Μηχανή
    Απαντήσεις: 21
    Τελευταίο Μήνυμα: 09-12-14, 12:42
  5. ηλεκτρικο κουζινακι
    από electron00b στο forum Ηλεκτρική Κουζίνα
    Απαντήσεις: 10
    Τελευταίο Μήνυμα: 18-04-10, 17:59

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δημιουργία θεμάτων: Όχι
  • Υποβολή μηνυμάτων: Όχι
  • Σύναψη αρχείων: Όχι
  • Επεξεργασία μηνυμάτων: Όχι
  •  
  • BB code: σε λειτουργία
  • Smilies: σε λειτουργία
  • [IMG]: σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • HTML: εκτός λειτουργίας