Γιώργο, πες με δύσπιστο, ανάποδο, στραβόξυλο, ό,τι θέλεις
Αλλά εξακολουθώ να διατηρώ επιφυλάξεις. Αν το πρόβλημα ήταν στο μοτέρ και επενέβαινε ο έλεγχος ρεύματος της πλακέτας, θα έπρεπε να κάνει το ίδιο και στις δύο εξόδους, πράγμα που δεν συνάδει με το ότι όταν έκανες αναστροφή στις εξόδους το ρολό ανέβαινε κανονικά. Φοβάμαι μήπως έχει πρόβλημα και η πλακέτα, το οποίο αποκαταστάθηκε (προσωρινά) με τα κουνήματα στις δοκιμές, ή με το ότι στέγνωσε ο καιρός. Αν έχω δίκιο, θα ξαναγβάλει πρόβλημα εν καιρώ - εύχομαι να μην έχω.
Θύμισέ μου, η πλακέτα ελέγχθηκε για κακές επαφές στις συνδέσεις, ψυχρές κολλήσεις, πυκνωτές κλπ; Υποθέτω πως ναι, αλλά είπα να ρωτήσω
Ολα τσεκαρισμενα στην πλακετα την ειχα παρει στην δουλεια μου στο και τσεκαριστικε ολη.
Αλλωστε οταν ηρθε ο τεχνικος εκανε δοκιμη και το προβλημα υπηρχε ( εκει μου ειπε οτι ακουσε το μοτερ οτι εχει προβλημα ) , βγηκε το μοτερ ( δεν πειραχτηκε στο ελαχιστο η πλακετα του δεκτη ) μπηκε το καινουργιο και επαιξε με την μια κανονικοτατα .
Ναι αλλά αυτό δεν εξηγεί το γιατί η πλακέτα έκοβε το παλιό μοτέρ στο ανέβασμα μόνο όταν ήταν ενωμένο κανονικά, αλλά όχι όταν ήταν ενωμένο ανάποδα.
Δεν μπορω να εξηγησω γιατι γινοταν αυτο .
Μεχρι στιγμης παντως ολα λειτουργουν σωστα η βλαβη αποκατασταθηκε .
Καλησπερα .
Καθημερινη χρηση μεχρι τωρα δεν εχει κανει κιχ