Έχοντας αποσυνδεδεμένη την παροχή του αποροφητήρα από την πρίζα , και με όλους τους επιλογείς της συσκευής στο 0 (ακόμη και του φωτισμού)
Βάλε το πολύμετρο στη θέση ωμ σε χαμηλή σκάλα , τσεκάρισε ότι λειτουργεί (αν ενώσεις τα άκρα του να σου δείχνει 0 ) , και κάνε μετρήσεις στα άκρα του μοτέρ και γράψε αποτελέσματα για κάθε ζευγάρι χρώματος που μετράς , πρέπει να έχεις παντού ενδείξεις
Το εξάρτημα που συνδέεται με τα κόκκινα καλώδια είναι θερμική ασφάλεια και πρέπει να σου δείξει 0 στις άκρες των 2 κόκκινων καλωδίων
Το ότι ανάβει το δοκιμαστικό στις βίδες του μοτέρ σημαίνει πως ο αποροφητήρας δεν έχει γείωση και θα πρέπει αν η βλάβη είναι επισκευάσιμη να του συνδέσεις και γείωση , αλλάζοντας το διπολικό καλώδιο παροχής με τριπολικό καλώδιο
Στο δρόμο προς την κορυφή μην ποδοπατάς τους ανθρώπους που θα βρεθούν μπροστά σου. Πάρε τους μαζί σου!
FILMAN (11-01-17)
Μέτρηση θερμικής αντίστασης:
Άκρα κόκκινων καλωδίων: 0.00
Μετρήσεις στις βίδες της κλεμας:
Ουδέτερος(Μπλε-Μπλε-Γκρι)προς:
Κόκκινο: 1
Πράσινο: 1
Άσπρο: 1
Μαύρο-Ασπρο: 0.25
Μπλέ-Κάφε: 1
Αν τώρα έχω τους ακροδέκτες του πολύμετρου σε ουδέτερο και κόκκινο πχ και πάτησω την 1η σκάλα που είναι το κόκκινο στους διακόπτες συνεχίζω να παίρνω την τιμή 1. Χωρίς να κουνήσω ή να αλλάξω θέση στους ακροδέκτες πατήσω το κουμπί από το φως τότε η τιμή γίνεται 0.25. Το ίδιο και σε οποιοδήποτε άλλο χρώμα προς ουδέτερο με σβήστο φως αλλά ανοιχτό τον διακόπτη του αντίστοιχου χρώματος έχω 1 αν ανάψω το ψως παίρνω τιμές. Αλλά επίσης αν έχω ακροδέκτες σε ουδέτερο και κόκκινο και πατήσω με ανοιχτό τον διακόπτη στο φως και πατήσω την 2η σκάλα(πρασσινο καλώδιο) πάλι παίρνω τιμές. Και παραθέτω μια φωτογραφία για να δείτε πως ακριβώς είναι η κλεμα τώρα που μετρούσα.
Όσο για την γείωση θα την συνδέσω πάνω σε μια από τις δυο βίδες που κρατάνε το μοτέρ και καταλήγουν στο σασί του.
Στάλθηκε από το X5PRO μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη GiannisSma : 06-01-17 στις 21:56
με βάση στο σχέδιο #11 όντως βλέπουμε Mπλε - μπλε (στην κλέμα ) αλλά σε καμιά περίπτωση δεν βλέπουμε να είναι ενωμένο μαζί με κάποιο ΓκριΟυδέτερος(Μπλε-Μπλε-Γκρι)προς:
Όμως στην φωτογραφία στο #19 βλέπουμε ότι έχει Mπλε - μπλε - γκρι .
Άντε να συννενοηθούμε τώρα
Και με βάση το καφέ της παροχής που υποτίθεται στο σχέδιο #11 είναι ο ουδέτερος , αυτός συνδέεται με 2 άσπρα καλώδια που το ένα πάει στην λάμπα και το άλλο στο μοτέρ . Όμως στην φωτογραφία #19 βλέπουμε ότι το καφέ συνδέεται με κάποιο μπλε και μόνο αυτό ! (ενώ βάση σχέδιου θα έπρεπε να έχει 2 άσπρα που αυτά πηγαίνουν προς μοτέρ και λάμπα)
Γιαυτό δεν έβαλα το σχέδιο καν στην αρχή του ποστ επειδή και εγώ που το κοίταξα με μπέρδεψε περισσότερο και το άφησα να το δούμε το θέμα από τις υπάρχουσες συνδέσεις! Ελπίζω πάντως έτσι όπως τα γράφω και τις φωτογραφίες που έχω ανεβάσει να είναι κατανοητά. Έτσι και ο λόγος που σε κάποιο ποστ αν δεν κάνω λάθος και δεν το σκέφτηκα μόνο πρέπει να το έγραψα κιόλας είναι ότι πιστεύω ότι είναι κάτι λάθος με τις συνδέσεις.
Στάλθηκε από το X5PRO μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Μέτρησε στα πηνία του μοτέρ μπλε με το κόκκινο της θερμικής ασφάλειας , στην ουσία το ένα από τα 2 πηνία και πες τι σου δείχνει
Στο δρόμο προς την κορυφή μην ποδοπατάς τους ανθρώπους που θα βρεθούν μπροστά σου. Πάρε τους μαζί σου!