Παράθεση Αρχικό μήνυμα από chip Εμφάνιση μηνυμάτων
για να καει η πλακέτα και το triac σημαίνει οτι υπήρξε βραχυκύκλωμα... και αφού έριξε και το ρελέ διαφυγής σημαίνει οτι το βραχυκύκλωμα καταλήγει στη γείωση....
κατά συνέπεια πρέπει πρώτα να βρεις το πρόβλημα (μάλλον καλωδιώσεις έως το μοτέρ είτε το ίδιο το μοτερ) και στη συνέχεια εφόσον άλλαξες το triac και ένωσες και τις καμένες γραμμμές λογικά θα πρέπει να δουλέψει (εφόσον το κάξιμο του triac δεν οδήγησε στο να περάσει ρεύμα στο κύκλωμα οδήγησης. Αν έχει optocoupler (αν και δεν το βλέπω...) για την οδήγηση του triac μπορεί να έχει καταστρέψει και το optocoupler αλλά η ζημιά δεν θα έχει φύγει πιο πέρα).

είναι σίγουρος οτι αυτό το triac οδηγεί το μοτερ και όχι την αντίσταση? οπότε θα έχει σκάσει η αντίσταση και θα θέλει αλλαγή αντίστασης?
ευχαριστώ για την άμεση ανταπόκριση!

έχεις απόλυτο δίκιο σε όλα όσα αναφέρεις:
η πλακέτα τροφοδοτεί το μοτέρ σίγουρα και τίποτα άλλο.
η περίπτωση να παρουσίασε πρόβλημα το μοτέρ (μιας που έριξε το ρελέ διαφυγής) και μετά να έκαψε το Triac και τις επαφές στην πλακέτα, ήταν η πρώτη πολύ δυσάρεστη πιθανότητα.
έβαλα να το μετρήσει ο γιος μου το μοτέρ για διαφυγή προς γή, (το πλυντήριο είναι στο Βόλο - αύριο θα το δω από κοντά) και η απάντηση είναι ότι δεν έχει καθόλου διαρροή.
μου έστειλε την πλακέτα.

το Triac οδηγείται κατευθείαν από το τσιπ, δεν έχει optocupler, και μιας που βρέθηκε βραχυκυκλωμένο και προς το Gate , υπάρχει σοβαρή πιθανότητα να έχει καεί και αυτό. εξωτερικά δεν έχει κάποιο σημάδι..
Γιαυτό θα ήθελα το datasheet μήπως και κάτι έβλεπα εκεί..

η "καλή" πιθανότητα είναι να παρουσιάστηκε το πρόβλημα στις επαφές της φίσας και μετά να κάηκε το Triac, και το καλύτερο να μην έχει πάθει το τσιπ, μιας που νομίζω (εύχομαι)ότι θα έχει κάποια εσωτερική προστασία και ανοχή σε AC τάσεις...

μήπως μπορείς να μου βρεις το datasheet??