Καλησπέρα,
Εχω το παρακάτω πρόβλημα με το morris 12000btu DCIN35102/DCOD35103 το οποίο αγοράστηκε πριν 2 χρόνια περίπου για το σπίτι, δεν εχει εγγύηση. Οταν το θέτω σε λειτουργία, λειτουργεί η εσωτερική μονάδα αλλά το εξωτερικό μηχάνημα δεν λειτουργεί καθόλου. Μετά απο 1 λεπτό περίπου λειτουργίας εμφανίζεται το μήνυμα F1. Ηρθε τεχνικός της Morris και αντικατέστησε την εξωτερική πλακέτα με μια δικιά του αλλά δεν άλλαξε κάτι. Την εσωτερική κάρτα δεν την κοίταξε. Η ενημέρωση που είχα είναι ότι αν τον καλέσω μέσα σε 15 μέρες μπορεί να μου αντικαταστήσει την εσωτερική κάρτα αν έχει πρόβλημα και ακόμα και την εξωτερική (!!!!) με κόστος 100 ή 240 και τις δύο. Η βλάβη οφείλεται αποκλειστικά στις κάρτες ή παίζει να είναι και π.χ. μοτέρ ανεμιστήρα ή και κάτι άλλο. Επίσης με ενημέρωσε ο τεχνικός ότι σε περίπτωση αντικατάστασης των καρτών δίνουν 6 μήνες εγγύηση... λίγο δεν είναι?
Τι με συμβουλεύετε να κάνω? Δεν θέλω να μου φτάσει η επισκευή όσο έχει σχεδόν ενα καινούργιο.
Ευχαριστώ πολύ για την όποια βοήθεια.