Μάλιστα ! περίπου αυτά τα μειονεκτήματα της υλοποίησης που σκεφτόμουν συζητάνε και στο αντίστοιχο Link . δηλαδή.
Την σωστή παρατήρηση κάποιου που λέει "θα ξεσκίσει το μοτέρ του ψυγείου" καθώς αυτό για τόσο ευαίσθητη και μικρή διαφορά θερμοκρασίας (17-22 βαθμούς) θα κάνει απότομες παύσεις και εκκινήσεις του μοτέρ . και που είναι ένα πρόβλημα και διορθώνεται όπως λένε με επιλογή μεγάλης διαφοράς εκκίνησης και παύσης του μοτέρ του ψυγείου. (σε αυτό το θέμα δεν συμφωνώ απόλυτα γιατί και η επιλογή μεγάλης διαφοράς απόκλισης εκκίνησης / παύσης πάλι δεν είναι αρκετό για να λειτουργεί το ψυγείο όσο γίνεται ομαλά γιατί αυτές οι θερμοκρασίες 17 - 22 περατώνονται άμεσα από το ψυγείο ).
Το προτιμότερο θα ήταν να γίνει αυτό με μεγαλύτερους χώρους θαλάμου σε σύγκριση με το κανονικό ψυγείο έτσι ώστε και να ομαλοποιηθούν οι αποκλίσεις σε απόκριση χρόνου όσο γίνεται καλύτερα για την λειτουργία του μοτέρ ).
Επίσης αναφέρθηκε για το αντίστροφο (που αφορά θέρμανση και όχι ψύξη) ότι αρκεί και μια κοινή λάμπα πυρακτώσεως για να ανεβάσει την θερμοκρασία .
Και ναι αυτό μπορεί να γίνει αλλά φαντάζομαι θα θελήσουμε 2 ανεξάρτητους ψηφιακούς θερμοστάτες .
Ο μεν (1ος θερμοστάτης που θα είναι για την ψύξη του ψυγείου και συνδεδεμένο με το μοτέρ να ρυθμιστεί για π.χ. On = στους 22 βαθμούς (για ψύξη ) για να κατεβάσει την θερμοκρασία μέχρι π.χ. στους 20 ή 19 βαθμούς . (μόλις πάει 19 να κόψει το μοτέρ σε = Off ).
Και ο δε άλλος επίσης ψηφιακός θερμοστάτης να ρυθμιστεί για On (και συνδεδεμένο με την λάμπα πυρακτώσεως ) από τους 17 και να κλείσει στους 19 σε off.
Δεν είμαι απόλυτα σίγουρος για το επιτυχές του παραπάνω αλλά δεν βλέπω και τον λόγο να είμαι και λάθος . Ας πει και κάποιος άλλος