
Αρχικό μήνυμα από
klik
Ο κωδικός βλάβης, όπως σου είπε και ο Φίλιππος, λέει υπερβολικό ρεύμα από το μοτέρ. Η κατασκευάστρια εταιρία, θα έχει φυσικά δώσει σαν αιτία του σφάλματος (για τους τεχνικούς της), πλακέτα ή/και μοτέρ. Οι τεχνικοί της αντιπροσωπείας, αποκλείεται να έχουν το ελεύθερο από την εταιρία να επισκευάσουν πλακέτα.
Σου έκαναν λοιπόν τη "χάρη" να πάρεις με 450 ευρω και πλακέτα και συμπιεστή. Προφανώς είναι η πολιτική της εταιρίας και είναι καλύτερο από το να σου έλεγαν 400 πλακέτα και 400 συμπιεστής και δεν ξέρουμε τι από τα δύο έχει χαλάσει. (Η εταιρία δεν τους δίνει πλακέτες και συμπιεστές για να έχουν να δοκιμάζουν στο τσάμπα!)
Αν εσύ ήθελες να ρισκάρεις και να καθυστερήσεις στην διάγνωση επισκευή, με σημαντικά μικρότερο κοστολόγιο βέβαια (κάτω από το μισό), θα μπορούσες να φωνάξεις έναν άλλο τεχνικό (όχι της αντιπροσωπείας) ή έστω να ακολουθούσες τα βήματα του Φίλιππου ώστε να υπάρχει μια σοβαρή ένδειξη, αλλά όχι απόδειξη, ότι η βλάβη θα ήταν στην πλακέτα ή στο μοτέρ.
υγ. υπάρχει και το θέμα ποιός είναι καταλληλότερος για τεχνικός κλιματιστικών, ο ψυκτικός ή ο ηλεκτρονικός; Εγώ θα απαντούσα (για να μην αρχίσει και καβγάς), ο έξυπνος και ο διαβασμένος.