Ασφαλώς και αποκλείονται. Δηλαδή πώς γίνονται οι επισκευές, στην τύχη; Αν ο πυκνωτής είναι πεσμένος το μοτέρ του ανεμιστήρα απλά δεν γίνεται να γυρνάει ποτέ γρήγορα, ούτε στη θέρμανση, ούτε στην ψύξη, ούτε στην αφύγρανση, ούτε στη λειτουργία ανεμιστήρα, ούτε αν το ξηλώσεις από το μηχάνημα και το καρφώσεις κατευθείαν στα 220V, παρά μόνο αν βγάλεις τη φτερωτή από πάνω του, πράγμα που προφανώς δεν έκανε ο φίλος μας, εκτός αν η πληροφορία που έδωσε ("στην ψυξη ολα καλα") είναι λάθος.
Καλησπερα φιλοι και συναδελφοι κ ευχαριστω για τις απαντησεις. Εμενα παει το μυαλο στον αισθιτηρα του εξατμιστη (πουρακι) θα το αλλαξω κ θα ενημερωσω. Τωρα πλεον το προβλημα ειναι να γινει επισκευη της εξωτερικης μοναδας. Ξεκιναει ο ανεμιστηρας ο εξωτερικοςκ μολις παει να ξεκινησει ο συμπιεστης κοβει τελειως το μηχανημα. Θερμανση - ψυξη αυτο. Λογικα πλακετα ή μπορει κ ο συμπιεστης. Θα δειξει. Επίσης γνωρίζει κανείς τι είναι το PFC? Σύμφωνα με τα LED της πλακέτας μου βγαζει μια τετοια βλαβη! PFC protection fault.
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Fordakias : 22-04-15 στις 15:23
PFC είναι το κύκλωμα διόρθωσης του συντελεστή ισχύος...
Κ πως μπορω να ελενξω-να επεμβω σε κατι εκει?
Τί να σου απαντήσω; Θα δεις έναν ή και περισσότερους μεγάλους ηλεκτρολυτικούς, μπορείς να μετρήσεις την τάση στα άκρα τους;
Θα τουε ελενξω και θα σου πω φιλε μου. Να ακολουθησω την γνωστη διαδικασια? Να τους ξεκολλησω απ την πλακετα να τους αποφορτισω κ να τους μετρησω?
Εγώ πιστεύω ότι έχει καεί η πλακέτα και δεν δίνει ρεύμα στο μοτέρ