φιλε με εσωσες ,επανω ειχε εναν ρελε 24 βολτ πηνιο με 6 ποδαρακια στις επαφες και 1 επαφη που ανοιγοκλείνει μεσα ο ρελες 16Α(ηταν εσωτερικα στον ρελε ενωμενες )και ειχα ενα ρελε με 6 ποδαρακια και 2 επαφες που ανοιγοκλεινουν 6Α ενωσα τι επαφες τις εκανα σαν μια ,τον εβαλα επανω εβαλα και τις αντιστασεις και εκανα δοκιμη το εργαλειο σκοτώνει σε ευχαριστω πολυ και κατι τελευταιο απο την μανα του ειχε δυο ποτεσιομετρα εμενα το ενα λειπη και ειναι ενωμενο μηπως ξερεις τι κανει και εαν ξερης ποσα Ω ειναι .
με το αλλο τα αμπερ ρυθμιζουν κανονικα ,και παλυ σε ευχαριστω παρα πολυ
Τον ρελέ όταν μπορέσεις (δεν υπάρχει πανικός) θα τον αλλάξεις και θα τον αντικαταστήσεις με μία επαφή όπως αυτός που είχε από την αρχή η μηχανή. Κάποια στιγμή θα παρουσιάσει παρενέργεια αυτός που έβαλες με τις δύο επαφές.
Το δεύτερο ποτενσιόμετρο που λείπει είναι Hot Start για να ξεκινάει η συγκόλληση χωρίς το ενοχλητικό κόλλημα του ηλεκτροδίου πάνω στο μέταλλο. Τυπικά αν είναι γεφυρωμένο ( όπως είναι τώρα δηλαδή) είναι ότι πρέπει για πάντα, γι αυτό το λόγο το έχουν αφήσει έτσι. Βάζεις 100ΚΩ γραμικό και είσαι οκ. Θα το έχεις σχεδόν πάντα ρυθμισμένο στο 75% της διαδρομής του. Δεν πρόκειται να καταλάβεις διαφορά αν κολλάς με ηλεκτρόδιο. Μόνο με τσιμπίδα Tig καταλαβαίνεις την διαφορά.