Η σύνδεση που έκανες είναι σωστή. Τώρα:
Δοκίμασε να γυρίσεις τον άξονα με το χέρι. Πρέπει να γυρνάει πολύ ελεύθερα. Σε αντίθετη περίπτωση θα πρέπει να ρίξεις σπρέυ και/ή λάδι στα κουζινέτα του μοτέρ για να ξεκολλήσει, ενδεχομένως λύνοντάς το.
Αν ο άξονας γυρίζει ελεύθερα, και το μοτέρ βουίζει αλλά δεν ξεκινάει να γυρνάει, έχεις ή χαλασμένο πυκνωτή (μέτρηση με καπασιτόμετρο, ή δοκιμή με άλλον που ξέρεις ότι είναι καλός) ή διακοπή σε μια από τις δυο περιελίξεις (μέτρηση με ωμόμετρο μεταξύ κόκκινου - μαύρου και άσπρου - μαύρου. Αν μια από τις δυο μετρήσεις είναι άπειρο, είναι κομμένη η αντίστοιχη περιέλιξη. Αν οι περιελίξεις είναι εντάξει, μια μέτρηση μεταξύ άσπρου - κόκκινου θα σου δώσει τιμή όσο το άθροισμα των δυο παραπάνω μετρήσεων).
Αν το μοτέρ είναι τελείως νεκρό (ούτε καν βουίζει) τότε μετρώντας ωμικά τα τρία ζεύγη των καλωδίων θα πρέπει να διαβάζεις μια τιμή μόνο για το κόκκινο - άσπρο, ενώ τα άλλα δυο ζεύγη που περιέχουν και το μαύρο θα δείχνουν άπειρη αντίσταση. Στην περίπτωση αυτή θα έχει ανοίξει η εσωτερική θερμοασφάλεια του μοτέρ η οποία είναι ενωμένη εσωτερικά σε σειρά με το μαύρο καλώδιο (συνήθης βλάβη). Οπότε θα πρέπει να λύσεις το μοτέρ και να την αλλάξεις.