ναι,δεν εχω βγάλει το καρούλι.Στην τελική να σου το δώσω και δες αν σου κάνει.Η σκούπα είναι τουλάχιστον 10ετίας.
ναι,δεν εχω βγάλει το καρούλι.Στην τελική να σου το δώσω και δες αν σου κάνει.Η σκούπα είναι τουλάχιστον 10ετίας.
Εδώ είναι και οι φωτογραφίες που υποσχέθηκα.
Στην τρίτη έχω σημειώσει και το σημείο που υπάρχει το πρόβλημα. Ο μεγάλος κύκλος δείχνει την αρχή του "ελατηρίου" που πρέπει κανονικά να στερεωθεί στο σημείο του μικρού κύκλου. Εκεί είχε ένα πλαστικό το οποίο έσπασε. Δοκίμασα να το πιάσω με βιδάκι αλλά το πλαστικό είναι αρκετά ψιλό σε πάχος.
Όταν πιάνει λίγο το βιδάκι τότε φεύγει με την "φόρτιση" του ελατηρίου. Όταν βιδωθεί λίγο παραπάνω βρίσκει στο πίσω πλαστικό και φρενάρει (δεν περιστρέφεται) το καρούλι.
![]()
Δεν σε παίρνει με 2 μυτοτσίμπιδα (πένσες) να κάνεις στο ελατήριο γυρίσματα όπως στο 2 (αυτό που σε ενδιαφέρει είναι να μην φεύγει το ελατήριο ούτε δεξιά ούτε αριστερά.)
Στο 3 να κάνεις με σιδεροπρίονο μια τομή στο διπλανό τοίχωμα πλαστικού
και στο 4 να το χώσεις μέσα? (και για να μην βγει προς τα πάνω , με ένα κολλητήρι λιώσε από το ίδιο πλαστικό και σφράγισε το από πάνω για να μην βγει.
![]()
Σ' ευχαριστώ Πέτρο για την ιδέα (μέσω των φόρουμ άλλωστε μπορεί ο ένας να "δει" κάτι που δεν "βλέπει" ο άλλος).
Αν και σε πρώτη φάση η ιδέα σου φαίνεται έξυπνη υπάρχει το εξής θέμα: Αυτό το "μπρατσάκι" στο οποίο προτείνεις να γίνει τομή είναι σταθερό.
Μάλιστα , τώρα το έπιασα το ντοκουμένο της φωτογραφίας (νόμιζα πάνω στον δίσκο που περιστρέφεται και μαζεύει το ελατήριο ήταν και το τοιχίο) !
Άρα μιλάμε (μεταφορικά) σαν να λέμε ότι έχεις έναν δίσκο CD και θέλεις πάνω σε αυτόν τον δίσκο να κολλήσεις έναν όρθιο κύλινδρο έτσι δεν είναι? (για να πιάσει και γαντζωθεί το ελατήριο).
Το να βάλεις βίδα δεν υπάρχουν περιθώρια λόγο του πάχους του δίσκου και που πρέπει ούτε από μπροστά να έχει (τυχόν παξιμάδι) γιατί αυτό θα εμποδίζει το μάζεμα του ελατήριου , αλλά ούτε και από πίσω επειδή εκεί θα βρίσκεται η "ψύκτρα/δακτύλιος" μεταφοράς του ρεύματος.
Δεν ξέρω εσύ τι εργαλεία έχεις , αλλά θα μπορούσες να ετοιμάσεις ένα μικρό μεταλλικό κομμάτι πλακέ (περίπου 1 με 2 εκατοστά μήκος και 0,5 πλάτος ) και με μπρουντζοκόλλιση να κολλήσεις πάνω στο πλακέ κομμάτι έναν κύλινδρο (π.χ. από καρφί) (πρώτα τρύπημα με λεπτό τρυπάνι 3mm , περνάς τον κύλινδρο και κολλάς με μπρούντζο.). και τέλος αυτό το κομμάτι θα το κάψεις με καμινέτο και θα το βυθίσεις μέσα στο πλαστικό του δίσκου. με πολύ προσοχή και σε όσο βάθος χρειάζεται μέχρι να κρυώσει. (θα το επιχειρούσα το παραπάνω αν το πλαστικό είναι από τα "μαλακά" πλαστικά και όχι από εκείνα που είναι σαν κεραμικά που δεν λιώνουν)
Αφού ευχαριστήσω τον Πέτρο για την πρότασή του (δυστυχώς δεν έχω μπρουντζοκόλληση-και ούτε ξέρω τι ακριβώς είναι ή πως γίνεται) να ενημερώσω για την εξέλιξη του θέματος.
Λοιπόν αφού το ξανάνοιξα για να βγάλω τις φωτογραφίες, έπρεπε να το ξανακλείσω γιατί την χρειαζόταν το έταιρό μου ήμισυ. Επειδή βαριέμαι αυτό το άνοιξε-κλείσε είπα να κάνω μια διαφορετική δοκιμή με το βιδάκι που πρωτοχρησιμοποίησα. Έτσι το έπιασα με ένα βιδάκι όπως είχα κάνει και στην αρχή. Βέβαια το βιδάκι δεν μπορεί να πάει σε πολύ βάθος αφού βρίσκει στον άξονα περιστροφής και μπλοκάρει την κίνηση του "καρουλιού". Γι' αυτό το βίδωσα λίγο και έκανα 2-3 περιστροφές του ελάσματος/ελατηρίου έτσι ώστε μετά από ένα πλήρη κύκλο να περάσει άλλες 2-3 φορές πάνω από το σημείο της βίδας και έτσι να το συγκρατεί στην θέση του (ουσιαστικά "φόρτισα" το έλασμα λίγο παραπάνω).
Για την ώρα λειτουργεί. Τώρα για πόσο θα δούμε.
Αν το "πάρω στο χέρι" θα ενημερώσω σχετικά. Αλλιώς "no news is good news"
Όπως και να 'χει σας ευχαριστώ για την συμμετοχή και τις ιδέες σας.
Θα αντέξει? δεν θα αντέξει? άγνωστο .... δεν έχει ιδιαίτερη καταπόνηση σε εκείνο το σημείο. Αλλά αν έχεις παρατηρήσει σε κάποιες σκούπες όταν τραβάς έξω το καλώδιο (όλο έξω ) κάποια στιγμή θα δεις πάνω στο καλώδιο μια ταινία "σημάδι" πιασμένη πάνω στο καλώδιο . προφανώς για να σου δείξει ότι έχει φτάσει στο τέρμα (δεν το έχουν όλες οι σκούπες αυτό). Μέχρι εκείνο το σημείο δεν υπάρχει ιδιαίτερη πίεση στο ελατήριο αλλά αν το τεντώσεις πέρα από τα όρια θα γίνει η ζημιά.
(δυστυχώς δεν έχω μπρουντζοκόλληση-και ούτε ξέρω τι ακριβώς είναι ή πως γίνεται)
Ναι είναι κάπως "περίεργο" αυτό . (απαιτεί ισχυρό καμινέτο να λιώσεις τον μπρούντζο και να κολλήσεις τον κύλινδρο πάνω σε π.χ. σίδερο χωρίς την χρήση ηλεκτροκόλλησης γιατί η τελευταία δεν κάνει για λεπτές δουλειές.
Το να βυθίσεις πυρακτωμένο με καμινέτο σίδερο μέσα σε πλαστικό π.χ. ένα καρφί που το έχεις στραβώσει υπό γωνία (αλλά και έχεις τετραγωνίσει κάπως το καρφί στο σημείο που θα βυθιστεί μέσα στο πλαστικό) για να βγει κύλινδρος πάνω από τον δίσκο . Είναι τόσο εγγυημένο που δεν βγαίνει με τίποτα (αν το βυθίσεις το καρφί καλά μέσα στο πλαστικό και το σκεπάσεις κιόλας με το ίδιο το υλικό του πλαστικού ) Αυτό θα το κάνεις αν ξανασπάσει η βίδα .