Χάρη καλησπέρα έχω τη z1035 αλλα έχει θέμα το μοτερ της.Αν σου κάνει το ανταλλακτικό πολύ ευχαρίστως.
Χάρη καλησπέρα έχω τη z1035 αλλα έχει θέμα το μοτερ της.Αν σου κάνει το ανταλλακτικό πολύ ευχαρίστως.
ολοκληρη αθηνα δεν μπορεις να βρεις καποιο καταστημα που να σε βολευει κοντα στο σπιτι σου? εμεις εδω στην επαρχια και εχουμε 5-6 μεγαλα καταστηματα αυτου του ειδους.
Δυστυχώς Πέτρο δεν μπόρεσα να την ανοίξω χθες ή σήμερα, όπως είχα πει καθώς την χρειαζόταν η σύζυγος.
Ελπίζω να μπορέσω αύριο για να ποστάρω και τις φωτό που υποσχέθηκα
Δεν είναι αυτό το κυρίαρχο θέμα Χρήστο, αν διάβασες το ποστ μου. Το "πρόβλημα" είναι ότι απ' ότι είδα και μου είπαν το "καρούλι", αν βρεθεί σαν ανταλλακτικό, θα έχει κοντά στο 40άρι (+5, -5 δεν αλλάζει κάτι) ποσό μάλλον υπερβολικό σε σχέση με τις τιμές που έχουν οι σκούπες σήμερα.
Την ιστορία για το κατάστημα την είπα απλά για να αναφέρω πλήρως την υπόθεση.
Άσε που μπορεί η Αθηνα θεωρητικά να έχει τα πάντα αλλά έχει κι ένα μέγεθος. Και όταν πχ μένεις στην μια της άκρη και δουλεύεις στην άλλη, ή μένεις και δουλεύεις στην ίδια άκρη αλλά τα μεγάλα σχετικά καταστήματα είναι στο κέντρο, καταλαβαίνεις ότι δεν είναι το ίδιο εύκολο να βρεθείς εκεί.
ναι,δεν εχω βγάλει το καρούλι.Στην τελική να σου το δώσω και δες αν σου κάνει.Η σκούπα είναι τουλάχιστον 10ετίας.
Εδώ είναι και οι φωτογραφίες που υποσχέθηκα.
Στην τρίτη έχω σημειώσει και το σημείο που υπάρχει το πρόβλημα. Ο μεγάλος κύκλος δείχνει την αρχή του "ελατηρίου" που πρέπει κανονικά να στερεωθεί στο σημείο του μικρού κύκλου. Εκεί είχε ένα πλαστικό το οποίο έσπασε. Δοκίμασα να το πιάσω με βιδάκι αλλά το πλαστικό είναι αρκετά ψιλό σε πάχος.
Όταν πιάνει λίγο το βιδάκι τότε φεύγει με την "φόρτιση" του ελατηρίου. Όταν βιδωθεί λίγο παραπάνω βρίσκει στο πίσω πλαστικό και φρενάρει (δεν περιστρέφεται) το καρούλι.
![]()
Δεν σε παίρνει με 2 μυτοτσίμπιδα (πένσες) να κάνεις στο ελατήριο γυρίσματα όπως στο 2 (αυτό που σε ενδιαφέρει είναι να μην φεύγει το ελατήριο ούτε δεξιά ούτε αριστερά.)
Στο 3 να κάνεις με σιδεροπρίονο μια τομή στο διπλανό τοίχωμα πλαστικού
και στο 4 να το χώσεις μέσα? (και για να μην βγει προς τα πάνω , με ένα κολλητήρι λιώσε από το ίδιο πλαστικό και σφράγισε το από πάνω για να μην βγει.
![]()
Σ' ευχαριστώ Πέτρο για την ιδέα (μέσω των φόρουμ άλλωστε μπορεί ο ένας να "δει" κάτι που δεν "βλέπει" ο άλλος).
Αν και σε πρώτη φάση η ιδέα σου φαίνεται έξυπνη υπάρχει το εξής θέμα: Αυτό το "μπρατσάκι" στο οποίο προτείνεις να γίνει τομή είναι σταθερό.
Μάλιστα , τώρα το έπιασα το ντοκουμένο της φωτογραφίας (νόμιζα πάνω στον δίσκο που περιστρέφεται και μαζεύει το ελατήριο ήταν και το τοιχίο) !
Άρα μιλάμε (μεταφορικά) σαν να λέμε ότι έχεις έναν δίσκο CD και θέλεις πάνω σε αυτόν τον δίσκο να κολλήσεις έναν όρθιο κύλινδρο έτσι δεν είναι? (για να πιάσει και γαντζωθεί το ελατήριο).
Το να βάλεις βίδα δεν υπάρχουν περιθώρια λόγο του πάχους του δίσκου και που πρέπει ούτε από μπροστά να έχει (τυχόν παξιμάδι) γιατί αυτό θα εμποδίζει το μάζεμα του ελατήριου , αλλά ούτε και από πίσω επειδή εκεί θα βρίσκεται η "ψύκτρα/δακτύλιος" μεταφοράς του ρεύματος.
Δεν ξέρω εσύ τι εργαλεία έχεις , αλλά θα μπορούσες να ετοιμάσεις ένα μικρό μεταλλικό κομμάτι πλακέ (περίπου 1 με 2 εκατοστά μήκος και 0,5 πλάτος ) και με μπρουντζοκόλλιση να κολλήσεις πάνω στο πλακέ κομμάτι έναν κύλινδρο (π.χ. από καρφί) (πρώτα τρύπημα με λεπτό τρυπάνι 3mm , περνάς τον κύλινδρο και κολλάς με μπρούντζο.). και τέλος αυτό το κομμάτι θα το κάψεις με καμινέτο και θα το βυθίσεις μέσα στο πλαστικό του δίσκου. με πολύ προσοχή και σε όσο βάθος χρειάζεται μέχρι να κρυώσει. (θα το επιχειρούσα το παραπάνω αν το πλαστικό είναι από τα "μαλακά" πλαστικά και όχι από εκείνα που είναι σαν κεραμικά που δεν λιώνουν)