Ενα λαθος που καναμε και οι δυο ειναι να βγουμε σε συμπερασματα πριν δουμε καποιο σχεδιο ...Το να αυξησει το ρευμα βασης μονο των αρνητικων τρανσιστορ ( Εαν αυτο ειναι που ηθελες να πεις ) ΓΙΑΤΙ ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΤΟ ΕΓΡΑΨΕΣ εγινε κατανοητο οτι ηθελες να αλλαξεις το ρευμα βασεις στα τρανσιστορ που ειχαν διαφορετικη συμεπριφορα σε οτι αφορα την θερμοκρασια .
Τσπ το θεμα ειναι οτι σε ενα κυκλωμα το οποιο ειναι ετοιμο και κατα καποιον τροπο δοκιμασμενο ο μονος τροπος τα τρανσιστορ να ειχαν διαφορετικη οδηγηση μεταξυ NPN και PNP θα ηταν εαν καποιο στοιχειο του κυκλωματος ηταν λαθος . \
Ανετα θα μπορουσε η αντισταση εκπομπου στο αρνητικο οδηγο τρανσιτορ να ηταν λαθος που σημεινει οτι τα αρνητικα τρανσιστορ εξοδου θα ειχαν εσφαλμενη η μη συμμετρικη οδηγηση ...
Πιθανοτατα εαν υπηρχε αντισταση στην βαση του αρνητικου οδηγου η οποια ηταν λαθος και εκει η οδηγηση των αρνητικων να μην ηταν επαρκεις .
Αλλα ολα αυτα προυπουθετουν δυο βασικα πραγματα το ενα ειναι σχεδιο και το δευτερο αυτος που μονταρισε το κιτ και τσπ αυτος που το εχει να εχει κανει τους απαραιτητους ελεγχους το οποιο απο οτι καταλαβα δεν ισχυει σε καμμια περιπτωση . Το κιτ μαλλον εχει ερθει μονταρισμενο και αυτος που το εχει δεν εχει κανει επαρκεις ελεγχους σε αυτο που εβαλε στην πριζα..
ΜΕ δεδομενο οτι το κιτ ειναι σωστο το μυαλο σου παει στην ταλαντωση με δεδομενο οτι δεν εχει μονταριστει σωστα το μυαλο σου παει στην ανεπαρκη οδηγηση ...
Καλυτερα τωρα ?
Περιμενω την αποψη σου