Service CAV A8M
Ενδιαφερον παρουσιαζει η επισκευη αυτου του μηχανηματος αλλα και το στορυ που ειναι πισω του .
Το συγκεκριμενο μηχανημα εχει αγοραστει σε “προνομιακη τιμη ” απο καταστημα του ειδους το οποιο δεν υπαρχει σημερα ( εχει κλεισει ) Δουλεψε καποιο χρονικο διαστημα στα χερια του πελατη και καηκε για αιτιες που δεν γνωριζω.
Η εικονα που παρουσιαζει μετα το καψιμο ειναι καταστροφικη μιλαμε γαι φωτια και καπνο οπως θα δουμε και στις φωτο . Το θεμα ειναι οτι εκτος απο το καναλι που καηκε υπαρχαν και αλλα τρανσιστορ εξοδου αλλαγμενα μεσα στο μηχανημα πραγμα το οποιο δειχνει οτι στο παρελθον εχει επισκευαστει ξανα και μαλλον στο ποδι η με οτι υπηρχε διαθεσιμο εκεινη την στιγμη .
Μεσα στο μηχανημα αυτη την στιγμη υπαρχουν 3-4 διαφορετικες ποικιλιες τρανσιστορ εξοδου .Η εικονα αυτη κατα καποιον τροπο δικαιολογει την μαλλον προνομιακη τιμη που αγοραστηκε .Σημαινει οτι επισκευαστηκε παραπανω απο μια φορα μαλλον εντος εγγυησης η αντικαταστασθηκε στον πελατη και επαναδιατεθηκε στην αγορα με προνομιακη τιμη .
Υπενθυμιζω εδω οτι με την επιλογη που εχει γινει που ηταν της μοδας τοτε Darlington SAP15 τα οποια εχουν εξαιρετικα μεγαλο ιστορικο προβληματων και ασταθειας οποτε η επιλογη ημιαγωγων καλης ποιοτητας απο τον επισκευαστη ειναι προφανως ιδιαιτερα σημαντικη .
Στην προσπαθεια με την εδω αντιπροσωπεια να παρω σχηματικα μια και πανω στην πλακετα υπηρχαν εξαρτηματα καμμενα πλεον αναγνωρισης προφανως βρηκα μπροστα μου “ντουβαρια” και απαντησεις του τυπου σχηματικο δεν ειχαμε ποτε ..Εκει βεβαια αρχιζει και το ευχαριστο της υποθεσης μια και εχω ανακλυψει οτι ολο και περισσοτεροι κατασκευαστες σε σεβονται οταν τους παιρνεις τηλεφωνο και ειδικοτερα οταν τους λες οτι καλεις απο πολυ μακρυα.
Το τηλεφωνο απαντησε καποια Jenny οπου με πολυ καλα αγγλικα μου εξηγησε οτι δεν ειναι πολιτικη της εταιριας να δινει σχηματικα στον κοσμο , και εαν θα μπορουσε να γινει κατι θα ηταν να σταλει το σχηματικο στην εταιρια και απο εκει σε εμας . Της ζητησα να το κοιταξει λιγο πιο προσεκτικα και μετα απο 10 λεπτα δεχτηκα ενα τηλεφωνημα απο εναν αλλο τυπο που τον ελεγαν Ken ο οποιος απεξω απεξω μου ειπε οτι με γνωριζει απο το 2006 γιατι διαβαζει καποια απο τα θεματα μου στο diyAudio.com και οσο μιλαγαμε στο τηλεφωνο ηρθε το σχηματικο στο μαιλ μου μαζι με ενα πολυ κατατοπιστικο κειμενο σε οτι αφορα λεπτομεριες για την επισκευη του μηχανηματος ( !!!!! )
Αναυδος …. Απο πλευρας CAV η υποστιρξη ηταν εξωπραγματικα ταχυτατατη και καλη και αν μη τι αλλο ο κατασκευαστης αυτος απεκτησε τον σεβασμο μου γιατι αν μη τι αλλο ειναι service minded και εχει την προθεση να στιριξει το προιον του Μπραβο !! και ευχαριστω παιδια …. !!!
Το μηχανημα απο πλευρας κατασκευης ειναι υποδειγματικα φιαγμενο παραμενει ενα προβλημα για το συγκεκριμενο κομματι και μοντελο η επιλογη ημιαγωγων εξοδου αλλα οπως και πολλοι αλλοι μεγαλοι η μεγαλυτεροι κατασκευαστες επεσαν στην παγιδα ετσι και η CAV επειδη ηταν της μοδας τοτε ακολουθησε το ρευμα της εποχης .
Παραμενει επισης ενα προβλημα οπως και σε αλλους οικους αλλα αδελφακια και ξαδελφακια απο την Κινα οπως τα Advanced Acoustics ,Mtz , κλπ κλπ οτι η ποιοτητα των εξαρτηματων στο συνολο ειναι χαμηλη . Φυσικα στα CAV η κατασταση ειναι αρκετα καλυτερη απο αλλα και επισης πρεπει αν σημειωθει οτι το μηχανημα εχει χτιστει με εναν τροπο τετοιο το οποιο το καθιστα απολυτα επισκευασιμο σε ολα τα επιπεδα .
Παραμενει εινα μηχανημα στο οποιο τα λεφτα που δινεις πιανουν τοπο και την εποχη που κοστιζε λιγο πανω απο 1000 ευρω θεωρω απιθανο να μπορουσες να αγορασεις κατι καπου εκει κοντα με κοστος κατω απο 5000.
Ναι λοιπον σε αγορα μεταχειρισμενου
Ναι ειναι επισκευασιμο 100% και φυσικα μιλαμε για μια εταιρια η οποια ειναι 100% service minded
Ναι και απο πλευρας ηχου με μονη εξαιρεση στο μοντελο αυτο τα τρανσιστορ εξοδου, μονο και μονο απο την τοσο καλη του δομηση παιζει μια χαρα και ειναι σαφως καθαροτερο και πιο ταχτοποιημενο ηχητικα απο πολλα αλλα μακραν πιο επωνυμα μηχανηματα που υπαρχουν στην ιδια κατηγορια …
Οσο για τα Looks δεν το συζηταμε ουτε για αστειο ..μια πραγματικη κουκλα !
Φωτογραφιες μπολικες ζεστες και αχνιστες !