Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 35

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1

    Νέο Μέλος
    Όνομα
    Μαρία
    Εγγραφή
    Jan 2014
    Περιοχή
    Θεσσαλονίκη
    Μηνύματα
    12

    Προεπιλογή

    Σαφώς και να πληρώσω για τον κόπο-επίσκεψη και την τεχνογνωσία, αλλά από την στιγμή που το κλιματιστικό δούλευε, δεν ήταν εντελώς νεκρό, μου είναι δύσκολο να πιστέψω ότι καήκανε όλοι πια οι πυκνωτές και είχε τόση πολύ δουλειά αυτή η επισκευή.
    Η επίσκεψη του τεχνικού είχε διάρκεια 30 λεπτών το πολύ. Αρχικά άνοιξε την εξωτερική μονάδα και έκανε μετρήσεις και μετά κατέληξε ότι το πρόβλημα ξεκινάει απο την εσωτερική πλακέτα. Την αφαίρεσε και την πήρε μαζί του. Δεν πήρε καν ένα τηλ μέχρι χθες που του τηλεφώνησα εγώ για να μάθω τι έγινε.
    Το κλιματιστικό είναι Samsung 18άρι και δεν είναι inverter αν αυτό έχει σημασία.

    Και εμένα μου φαίνονται ύποπτα τα 20 που ζήτησε για την δουλειά του ο ψυκτικός, γιατί όταν του είπα ότι είναι πάρα πολλά τα χρήματα που ζητάει, μου απάντησε..." μα είναι πολλά τα 20 ευρώ που θα σου πάρω;;;" για τα υπόλοιπα 120 κανένας λόγος, σα να μιλάμε για στραγάλια.

    Ναι είμαι δύσκολα οικονομικά, αλλά πάντα είμαι Κυρία και πληρώνω το ποσό που μου ζητάει κάθε τεχνικός που έχω χρειαστεί στην ζωή μου, χωρίς κανένα παζάρι ποτέ μου.
    Εδώ όμως είναι όλα ύποπτα και ακριβώς επειδή δεν έχω τις γνώσεις για να κρίνω αν κάποιος πάει να αισχροκερδήσει εις βάρος μου, άνοιξα αυτό το θέμα για να μου απαντήσει όποιος γνωρίζει, ώστε να μην τον αδικήσω τον άνθρωπο...να μην είμαι απόλυτη.
    Βλέπω όμως πως οι περισσότεροι συμφωνείτε πως τα χρήματα που ζητάει είναι πολλά.

  2. #2

    Νέο Μέλος
    Όνομα
    γεωργιος
    Εγγραφή
    Aug 2011
    Περιοχή
    θεσσαλονικη
    Μηνύματα
    27

    Προεπιλογή

    Είναι πολλά αν δε σου δώσει απόδειξη και είναι καλά αν σου δώσει απόδειξη με τα σημερινά δεδομένα στη φορολογία για τους ελεύθερους επαγγελματίες..

    Το λάθος είναι ότι δεν πήρε τηλ. Να σου πει τιμή

  3. #3
    Το avatar του χρήστη Αποστόλης1
    Μέλος
    Όνομα
    Αποστόλης
    Εγγραφή
    Dec 2009
    Περιοχή
    Άγονη γραμμή. https:// Αιγαίο/Κάρπαθος
    Μηνύματα
    812

    Προεπιλογή

    Σίγουρα θα σου πει συν φπα άλλα 32.

  4. #4
    Το avatar του χρήστη genesis
    Νέο Μέλος
    Όνομα
    Κώστας
    Εγγραφή
    Apr 2005
    Περιοχή
    Κερατσίνι
    Μηνύματα
    29

    Προεπιλογή

    Μαρία, είναι απολύτως κατανοητά όλα όσα περιγράφεις και λίγο πολύ τα περνάμε όλοι κάθε φορά που πρέπει να επισκευάσουμε / συντηρήσουμε κάτι που δεν ξέρουμε ή δεν έχουμε χρόνο να το κάνουμε μόνοι μας.

    Απλά θα επιμείνω λίγο για να πω ότι όπως δεν είναι το κόστος των ανταλλακτικών η μοναδική παράμετρος, έτσι δεν είναι και ο χρόνος ενασχόλησης. Σκέψου ότι όσο καλύτερα καταρτισμένος, πιο έμπειρος και πιο καλά εξοπλισμένος είναι ένας τεχνικός, τόσο λιγότερο χρόνο χρειάζεται για να διαγνώσει ένα πρόβλημα. Τον χρόνο αυτό όμως - ενδεχομένως - τον έχει διαθέσει στο παρελθόν σε άπειρες ώρες μελέτης και δωρεάν εργασίας για να φτάσει σε αυτό το επίπεδο.

    Τα χρήματα που σου ζητάει ο συγκεκριμένος μπορεί να πάρα πολλά αν δεν συμπεριφέρεται επαγγελματικά (δεν εξετάσει το μηχάνημα προσεκτικά, δεν επισκευάσει την πλακέτα προσεκτικά και με καλής ποιότητας ανταλλακτικά, δεν δοκιμάσει το μηχάνημα μετά την επισκευή εξονυχιστικά, δεν σου δώσει ανάλυση της χρέωσης, δεν δώσει καμία απόδειξη, γίνει "άφαντος" αν κάτι συμβεί και τον χρειαστείς σε σύντομο χρονικό διάστημα μετά την επισκευή, αν παρουσιαστεί σύντομα η ίδια βλάβη και κάνει τον "κινέζο", κλπ.), ή πολύ λογικά αν κάνει όλα τα παραπάνω όπως πρέπει.

    Νομίζω ότι πιο σημαντική για εμάς τους μη-ειδικούς είναι η συνολική εικόνα που δίνει ο επαγγελματίας με την συμπεριφορά του και με τον τρόπο που εξηγεί / αναλύει τι συμβαίνει και πόσο κοστίζει.
    Η άποψή μου είναι ότι αν δεν σε "πείθει" η γενικότερη συμπεριφορά του τότε με ευγενικό τρόπο κάνε τον στην άκρη και ψάξε για κάποιον άλλον που θα σε πείθει. Αυτός είναι και ο μοναδικός τόπος να αναδειχθούν οι πραγματικά καλοί επαγγελματίες σε κάθε είδος.
    Γενικά μιλώντας, πολύ χαμηλή τιμή, υψηλής ποιότητας υπηρεσία και νόμιμη παροχή υπηρεσίας, συνήθως ΔΕΝ συμβαδίζουν.

    Περαστικά στο παιδάκι σου και γρήγορα ξεμπερδέματα με το πρόβλημα του κλιματιστικού.

  5. #5

    Μέλος
    Όνομα
    Σήφης
    Εγγραφή
    Nov 2008
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    1.379

    Προεπιλογή

    Μαρία, είναι απόλυτα φυσιολογικός ο προβληματισμός σου.
    Σίγουρα δεν μπορούμε να ξέρουμε ακριβώς την βλάβη της πλακέτας,το είδος και το κόστος των ανταλλακτικών, το χρόνο και το βαθμό δυσκολίας της όλης επισκευής κ.ο.κ.,ώστε να πούμε με απόλυτη ακρίβεια αν είναι καλή τιμή, πολλά ή λίγα τα 140€.
    Νομίζω βέβαια ότι με τα γραφόμενα των μελών παραπάνω, στα οποία παρεμπιπτόντως συμφωνώ, έχεις καλυφθεί.

    Θα προσπαθήσω όμως να ξεκαθαρίσω λίγο το θέμα με τους πυκνωτές.
    Το internet έχει πολλά καλά, αλλά και πολλά κακά. Αυτό με τους φουσκωμένους - χαλασμένους πυκνωτές σε ηλεκτρονικές συσκευές, έχει γίνει πλέων συνήθεια να αναφέρεται γενικώς σαν αιτία στις βλάβες αυτών των συσκευών, (αντίστοιχη με παλαιότερες συνήθειες του τύπου << φταίει κάποιο καλωδιάκι , ή κάτι ξεκόλλησε ,ή κάποια λάμπα χάλασε κ.ο.κ.>> όπως έλεγαν κάποιοι στο παρελθών και ίσως λένε ακόμα, για διάφορες βλάβες ηλεκτρονικών συσκευών),και πολύ πιθανών οδηγεί σε λάθος συμπεράσματα.
    Όντως βέβαια αυτό(η βλάβη να οφείλεται σε πυκνωτή) ισχύει αρκετές φορές ,αλλά δεν είναι απόλυτα έτσι πάντα.
    Το να χαλάσει ένα πυκνωτής όντως μπορεί να οφείλεται σε γήρανσή του.
    Αλλά ένας σωστός τεχνικός θα πρέπει να ελέγξει αν όντως ισχύει μόνο η γήρανση, ή μήπως υπάρχει κάποια άλλη βλάβη/ αιτία η οποία και κατέστρεψε τον/τους πυκνωτή/ες .
    Ακόμα ο σωστός επαγγελματίας τεχνικός, στα πλαίσια μιας σωστής επισκευής, πολύ πιθανών δεν θα αλλάξει μόνο ένα κατεστραμμένο πυκνωτή, αν αποδειχθεί ότι καταστράφηκε λόγω γήρανσης, αλλά και κάποιους άλλους πυκνωτές, οι οποίοι έχουν ανάλογη γήρανση αλλά δεν έχουν καταστραφεί ακόμα,που όμως είναι πολύ πιθανών να καταστραφούν στο άμεσο μέλλον. Αυτό σημαίνει βέβαια και αυξημένο συνολικό κόστος επισκευής. Όπως καταλαβαίνεις λοιπόν,αν λάβεις υπόψη σου και τα γραφόμενα των άλλων μελών, το κόστος επισκευής δεν μπορεί να εξαρτάται μόνο από το κόστος ενός χαλασμένου πυκνωτή.

    Συμφωνώ με τον Γιώργο (JOUN). Θεωρώ (και από προσωπική εμπειρία) ότι είναι ύποπτα λίγα τα 20€, που σου λέει ο ψυκτικός για την αμοιβή του. Πιθανών δεν αναλύει σωστά τις διάφορες χρεώσεις ,του συνολικού κόστους επισκευής.
    Αυτά και από μένα .Περαστικά στο παιδάκι σου.

  6. #6

    Νέο Μέλος
    Όνομα
    Μαρία
    Εγγραφή
    Jan 2014
    Περιοχή
    Θεσσαλονίκη
    Μηνύματα
    12

    Προεπιλογή

    Σας ευχαριστώ πολύ, που τόσοι άνθρωποι μπήκατε στον κόπο να μου απαντήσετε!

    Δεν έχω καμιά γνώση στα ηλεκτρονικά, αλλά τουλάχιστον τώρα ξέρω πάνω κάτω τι θα τον ρωτήσω.
    Πολύ φοβάμαι ότι για να επιμένει τόσο πολύ να αναφέρεται στην πολύ μικρή αμοιβή του, ίσως μου φέρει αντίρρηση για την απόδειξη των 140 ευρώ που θεωρώ πως είναι υποχρεωμένος να μου κόψει και θελήσει να μου κόψει μόνο για τα 20.
    Σε μια τέτοια περίπτωση, μπορώ φαντάζομαι να ζητήσω ξεχωριστή απόδειξη από τον συνεργάτη ηλεκτρονικό που έκανε την επισκευή.

    Σας ευχαριστώ πολύ και για τα περαστικά σας προς την κόρη μου. Η μικρή έχει πολύ πυρετό εδώ και μέρες και απο χθες ξεκλέβω χρόνο τις στιγμές που κοιμάται, για να ψάξω το θέμα μου ώστε να προετοιμαστώ να τον αντιμετωπίσω.

  7. #7
    Το avatar του χρήστη SRF
    Μέλος
    Όνομα
    Γεώργιος
    Εγγραφή
    Mar 2009
    Περιοχή
    ΑΘΗΝΑΙ
    Μηνύματα
    36

    Προεπιλογή

    Λοιπόν...
    επειδή πιστεύω ότι είμαστε όλοι όσοι απαντάμε τεχνικοί... και ελεύθεροι "επαγγελματίες" θα γράψω ότι απορώ για το ότι μερικοί δικαιολογούν για ΕΠΙΣΚΕΥΗ μιάς πλακέτας τα 120 !!! ευρώ! Έχω πει - γράψει και αλλού... ότι σαφέστατα ΔΕΝ πουλάμε την "εμορφιά" μας αλλά τις γνώσεις μας τελικά! Και αυτές αποκτήθηκαν τόσο με θεωρητικές σπουδές όσο και με χρόνια εμπειρίας του καθενός μας! Αυτό πληρώνει τελικά ο όποιος "πελάτης" μας! Βέβαια αυτό το ισχυριζομουν πάντα ως αναφορά για περιπτώσεις που θα πάει για μισθωτός κάποιος σε μιά δουλειά... με την έννοια να ΜΗΝ χαρίσει τις γνώσεις του για... 500 ή και 800 Ευρώ τον μήνα!
    Αλλά! Συγγνώμη!!! Μιά επισκευή πρέπει να είναι συμφέρουσα και για τον τεχνικό και για τον πελατη!
    Αυτό λοιπόν εξαρτάται από δύο συντελεστές! Ως προς τον τεχνικό, για το πόση ωρα θα απασχοληθεί για την επισκευή και το κόστος των ανταλλακτικών που θα βάλει! Ως προς τον πελάτη όμως έχει να κάνει με το κόστος ΕΠΙΣΚΕΥΗΣ έναντι του κόσοτυς ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ενός επιμέρους συστήματος μιάς συσκευής! Το να επισκευάσει μια πλακέτα δεν πρέπει να ξεπερνάει σε καμμιά περίπτωση το 40% αντικατάστασής της με ίδια ΟΛΟΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ! Αυτό γιατί τελικά κανένα υλικό ως εξάρτημα ΔΕΝ ξεπερνάει τα μερικά Ευρώ, άντε έστω τα 20!!! Αν λοιπόν... ο ΕΜΠΕΙΡΟΣ θεωρητικά τεχνικός αντικαθιστά ένα τέτοιο και επιδιορθώνει το πρόβλημα... τότε πιστεύω ότι ως ΕΜΠΕΙΡΟΣ & ΓΝΩΣΤΗΣ θα το κάνει σχετικά γρήγορα... και δεν θα του "τρώει" όλο το οκτάωρο μιας΄εργάσιμης! Έστω λοιπόν ότι κάθε μιά ώρα κάνει μιά επισκευή πλακέτας! Άντε ότι συνολικά επισκευάζει εως & 4 πλακέτες ημερησίως (μεσοσταθμικά), και το κόστος υλικών του είναι ~10 Ευρώ (μεσοσταθμικά πάλι)! Με θεωρητικά ένα αξιοπρεπές ΣΗΜΕΡΑ μεροκάματο 140 Ευρώ (ή θέλετε να βγάλετε παραπάνω τελικά? εσείς)... καλύπτει ΠΛΗΡΩΣ τα όποια έξοδα λειτουργείας του και έχει και πραγματικά ένα ανεκτό εισόδημα μηνιαίο (20 ημέρες Χ 140 Ευρώ = 2800, μείον ~1000 ευρώ έξοδα μηνός = ~1800 ΕΥΡΩ ΚΑΘΑΡΑ προ φόρου => ~1500 μετά ΦΟΡΟΥ)! Αυτό μάλλον είναι ικανοποιητικό... ή όχι?
    Αν συμφωνείτε ότι είναι τότε για κάθε επισκευή θα πρέπει να παίρνει ~35 Ευρώ [140 ημερησίως / 4 επισκευές = 35] σαφώς αν αυτή είναι εντός 1 ή εως απόλυτα μέγιστο κατ' εξαίρεση των 2 ωρών απασχόλησης!
    Προσθέτουμε και το μεσοταθμικό κόστος ανταλλακτικού... και βγαίνει ότι ΜΕΣΟΣΤΑΘΜΙΚΑ θα επισκευάζει με 45 Ευρώ! Υπολογίζουμε μιά ανοχή 25% βαθμου δυσκολίας και ένα +10Ευρώ μέγιστο ποσό απόκλισης λόγο "ακριβού υλικού" αντικατάστασης και διαπιστώνουμε ότι τελικά εώς και 77.5 ΕΥΡΩ συνολικό κόστος, η όποια επισκευή πλακέτας θα πρέπει να θεωρείτε ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ανεκτή, αν όχι απολύτως ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΤΙΚΗ τόσο για τον πελάτη όσο και για τον τεχνικό!!! Στην πραγματικότητα 60 - 65 ευρώ είναι ΗΔΗ ΑΡΚΕΤΑ!!! Αφού μεσοσταθμικά δεν θα έχει σε όλα κόστος υλικών 10+ ευρώ, αλλά μάλλον ( και το ξέρουμε ΟΛΟΙ) σε ΕΛΑΧΙΣΤΑ εξ' όσων επισκευασει! Άρα, και έστω με πχ 65 Ευρώ ανα επισκευή, και 4 επισκευές ημερησίως έχει συνολικά 5200 μηνιαίο τζίρο, μείον έξοδα υλικών, ΤΕΒΕ κλπ ενοίκια (άντε 300 ευρώ) άντε και τίποτα άλλα... θα έχει σίγουρα καθαρά πάνω και από 2000 ευρώ!!!
    Μέχρι τα... 120 !!!!! είναι σαν να "δουλέψαν 2 τεχνικοί" στο ίδιο πράγμα... πράγμα που μπορεί να συμβεί αν και οι δύο ήταν ΑΣΧΕΤΟΙ και το έψαχναν με ανταλλαγη απόψεων!!! οπότε πιά... "γνώση & εμπειρία" θα τους πληρώσεις & τόσό ακριβα? Και τελικά... αν για επισκευή θέλει 120 ευρώ τότε ΠΟΣΟ ΚΑΝΕΙ Η ΠΛΑΚΕΤΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ? 600?
    Αν διαφωνείτε... σας προτείνω να μην επιχειρήσετε ποτέ να μάθετε ΤΙ ΜΙΣΘΟΥΣ δίνουν σε "τεχνικούς" γενικών επισκευών διάφορες εταιρείες... για να βρεθείτε προ εκπλήξεως μιά και καλή όταν θα κλείσετε το εργαστήριό σας (τελικά) και πάτε να πιάσετε δουλειά σε μιά τέτοια!!!
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη SRF : 15-01-14 στις 17:54

  8. 5 μέλη ευχαρίστησαν τον SRF για αυτό το χρήσιμο μήνυμα:

    DIATHERM (15-01-14), ezizu (15-01-14), Μαρία.Μ (15-01-14), leosedf (15-01-14), lepouras (26-01-14)

  9. #8

    Νέο Μέλος
    Όνομα
    Μαρία
    Εγγραφή
    Jan 2014
    Περιοχή
    Θεσσαλονίκη
    Μηνύματα
    12

    Προεπιλογή

    SRF διάβασα αυτά που γράφεις, σε ευχαριστώ πάρα πολύ, για τον χρόνο σου.
    Η αλήθεια είναι ότι όταν διάβασα το μήνυμα σου, φούντωσα ακόμα περισσότερο!

    Δεν ξέρω παιδιά, αλλά το ένστικτο μου, το οποίο σπανίως με γελά, μου λέει ότι αυτός ο άνθρωπος πάει να με γελάσει...βασικά ήδη το έχει κάνει.

    Πόσο κοστίζει πια, μια πλακέτα καινούργια;; Όταν τον ρώτησα αν θα μου την αντικαταστήσει με καινούργια, μου είπε ότι είναι ασύμφορο και σε μια τέτοια περίπτωση αγοράζω νέο κλιματιστικό. Από τα γραφόμενα σας όμως, καταλαβαίνω πως μου είπε ψέμματα.
    Πιθανό, για να προετοιμάσει το έδαφος ώστε να δεχτώ το κόστος αυτής της επισκευής, ως απολύτως φυσιολογικό και να μην αντιδράσω.

    Μου τηλεφώνησε πριν λίγο και δυστυχώς θα ρθει αύριο στις 11 το πρωί. Λέω δυστυχώς, γιατί θα είμαι μόνη εκείνη την ώρα, με το άρρωστο παιδί μου και δεν γνωρίζω αν θα μου επιτρέψει η κατάσταση του παιδιού, να κάνω φασαρία αν χρειαστεί.

    Θα μου πείτε γιατί δεν το κάνω απο το τηλ. Πιστεύω ότι σοβαρές κουβέντες δεν γίνονται από το τηλ και είναι σημαντικό για μένα, να με κοιτάει στα μάτια αυτός που μου απαντάει.

  10. #9
    Το avatar του χρήστη leosedf
    Συντονιστής
    Όνομα
    Κωνσταντίνος
    Εγγραφή
    Jan 2004
    Περιοχή
    Θεσσαλονίκη
    Μηνύματα
    1.268

    Προεπιλογή

    Μια άλλη μόδα που κάνουν μερικοί (μου το είπε άνθρωπος που "επισκεύαζε" κλιματιστικά) είναι να κανιβαλίζουν άλλα χαλασμένα η κομματιασμένα κλιματιστικά. Π.χ. Από κλιματιστικό που είχε χαλάσει η εξωτερική μονάδα μπορούν να πάρουν την πλακέτα. Οπότε με 0 κόστος βγάζεις ένα καλό μεροκάματο. Ιδίως όταν μπλέκεται ηλεκτρονικός σημαίνει ότι μάλλον μπορεί και να μην υπάρχει ηλεκτρονικός.
    900MHz-64GHz

  11. #10

    Νέο Μέλος
    Όνομα
    Παναγιώτης
    Εγγραφή
    Oct 2009
    Περιοχή
    Σπάρτη
    Μηνύματα
    19

    Προεπιλογή

    Η περιγραφή που έδωσε η κοπελια για την βλάβη δεν παραπέμπει μόνο σε πλακέτα, υπαρχει πιθανότητα να είναι και αισθητήριο ή ακομα και μισοπεθαμένος πυκνωτης του κομπρεσσερ. Οπότε, αν παει να βάλει την επισκευασμενη πλακετα των 120Ε , πραγμα που σημαίνει πως όντως ο ηλεκτρονικος βρηκε βλαβη επανω της, θα πρεπει το μηχανακι να δουλεψει σωστα αμεσως, να κοψει όταν πιασει θερμοκρασια και να ξαναπαρει μετα. Αν δεν συμβουν αυτά, ουτε πρεπει να πληρωθεί, πρεπει να φαει και φαπες. Πέρα από το ανήθικο του συγκεκριμένου ΑΝΤΙ- επαγγελματία, πιστεύω ότι αργά ή γρήγορα θα πέσει στη λούμπα και θα γίνει ρόμπα. Σε κάθε περιπτωση, όλοι συμφωνουν ότι το πρωτο και βασικο λαθος ήταν ότι δεν ενημερωσε για το κοστος επισκευης. (αν εγινε επισκευή τελικα)

    Για λόγους σύγκρισης και προς επιβεβαιωση των προλαλησάντων, τελευταια αγορα πλακετας για 18αρι οn-off , μετρια μαρκα, μοντελο 6ετιας, κοστος από τον προμηθευτη μου 56Ε , πωληση στον πελατη 65Ε +καφεδακι που κέρασε.
    Τελευταια επισκευή σε πλακετα ντουλάπας 50.000btu, ένα ρελεδακι (για τον μεσα ανεμιστηρα) , αντικατασταση από άλλη πλακετα, κοστος 0Ε για μενα, για τον πελατη ένα καραφακι τσιπουρο.

    Sτην θεση του θα εκτιμουσα ότι ο πελατης με ξαναφωναξε και δεν θα προσπαθουσα να τον δαγκωσω, ουτε στο κομματι το δικο μου , ουτε στο ονομα του ηλεκτρονικου..
    Όλοι θέλουν να πάνε στον παράδεισο, αλλά κανείς δε θέλει να πεθάνει..

  12. Ένα μέλος ευχαρίστησε τον panayiotis1 για αυτό το χρήσιμο μήνυμα:

    Μαρία.Μ (17-01-14)

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δημιουργία θεμάτων: Όχι
  • Υποβολή μηνυμάτων: Όχι
  • Σύναψη αρχείων: Όχι
  • Επεξεργασία μηνυμάτων: Όχι
  •  
  • BB code: σε λειτουργία
  • Smilies: σε λειτουργία
  • [IMG]: σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • HTML: εκτός λειτουργίας