Σελίδα 1 από 4 123 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 35
  1. #1

    Νέο Μέλος
    Όνομα
    Μαρία
    Εγγραφή
    Jan 2014
    Περιοχή
    Θεσσαλονίκη
    Μηνύματα
    12

    Προεπιλογή Κοντεύω να τρελαθώ!! Ο μάστορας ζητάει 140 ευρώ.

    Καλημέρα, ελπίζω να μου απαντήσει κάποιος μέχρι το πρωί, που θα έρθει ο ψυκτικός να φέρει την επιδιορθωμένη πλακέτα.

    Η ιστορία έχει ως εξής:
    Το κλιματιστικό αυτό είναι το μόνο μέσο θέρμανσης για το σπίτι μου. Χάλασε λοιπόν και έπρεπε επειγόντως να επιδιορθωθεί, γιατί έχω μικρό παιδί και μάλιστα με βροχίτιδα αυτή τη στιγμή.
    Κατα την θέρμανση, μόλις έπιανε θερμοκρασία, έβγαζε κρύο αέρα. Αν το κλείναμε και το ξανανοίγαμε δεν γύριζε ο ανεμιστήρας στην εξωτερική μονάδα. Στην ουσία το κλιματιστικό, έπαιρνε μπρος και δούλευε, μια φορά την ημέρα.
    Κάλεσα τον ψυκτικό που μου το πέρασε πριν 10 χρόνια ( είχε αφήσει το τηλ του πάνω στο manual ) γιατί δεν γνώριζα κάποιον άλλο, αλλά δεν είχα και τον χρόνο να ψάξω, για γνωστό του γνωστού κλπ.

    Έλεγξε την εξωτερική μονάδα και τα βρήκε όλα λειτουργικά και κατέληξε πως το πρόβλημα ξεκινάει από την εσωτερική πλακέτα. Το Σάββατο πήρε την πλακέτα και σήμερα του τηλεφώνησα να μάθω τι έγινε. Μου είπε λοιπόν ότι την επιδιόρθωσε ηλεκτρονικός και αύριο θα έρθει να μου την περάσει.
    Ο ηλεκτρονικός ζητάει 120 ευρώ και 20 ευρώ ο ψυκτικός, σύνολο 140.

    Είμαι παράλογη που μου φαίνονται πολλά;;; Το χειρότερο είναι ότι το επιδιόρθωσε πριν με ενημερώσει για την τιμή και εγώ αύριο πρέπει να πληρώσω, αλλιώς δεν θα χω κλιματιστικό.
    Ψάχνοντας για οποιαδήποτε πληροφορία σχετικά με την επισκευή πλακέτας κλιματιστικού, το google με οδήγησε εδώ και διάβασα ότι το πιο πιθανό είναι να κάηκε κάποιος πυκνωτής. Σε άλλη αναζήτηση βρήκα ότι η αξία ενός τέτοιου πυκνωτή, είναι γύρω στα 2 ευρώ.

    Δεν είμαι ηλεκτρονικός, μπορεί να είναι κάτι πιο περίπλοκο και να χω άδικο, αλλά ειλικρινά αν κάποιος γνωρίζει, ας μου πει πιο είναι το ανώτερο ποσό επισκευής μια τέτοιας βλάβης.
    Δεν μου τρέχουν από τα μπατζάκια και μου είναι δύσκολο να δώσω τόσα χρήματα, ειδικά αν ξέρω ότι κάποιος θέλει να με κοροϊδέψει.
    Θέλω μόνο να ξέρω αν είναι απατεώνας ή όχι, για να ξέρω πως θα τον αντιμετωπίσω αύριο.

    Ευχαριστώ εκ των προτέρων, σε όποιον καλό άνθρωπο μου απαντήσει.

  2. #2
    Το avatar του χρήστη leosedf
    Συντονιστής
    Όνομα
    Κωνσταντίνος
    Εγγραφή
    Jan 2004
    Περιοχή
    Θεσσαλονίκη
    Μηνύματα
    1.268

    Προεπιλογή

    Αν φαίνονται πολλά (και σε μένα φαίνονται) να του πεις να κόψει το σβέρκο του και να την κάνει όπως ήταν για να μην τον στείλεις πακέτο καταγγελία. Πρώτα έπρεπε να αποδεχθείς το κόστος κατά τη γνώμη μου, όχι να το πληρώσεις με το ζόρι.
    Τώρα το τι είναι σίγουρα δεν μπορείς να το φτιάξεις μόνη σου αλλά μπορείς να το πας σε κάποιον άλλο πιο φτηνό.
    120 φαίνονται πολλά αλλά μη νομίζεις συνήθως είναι κάποια χρήματα (σίγουρα τα μισά).
    900MHz-64GHz

  3. #3
    Το avatar του χρήστη SRF
    Μέλος
    Όνομα
    Γεώργιος
    Εγγραφή
    Mar 2009
    Περιοχή
    ΑΘΗΝΑΙ
    Μηνύματα
    36

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από Μαρία.Μ Εμφάνιση μηνυμάτων
    Καλημέρα, ελπίζω να μου απαντήσει κάποιος μέχρι το πρωί, που θα έρθει ο ψυκτικός να φέρει την επιδιορθωμένη πλακέτα.

    Η ιστορία έχει ως εξής:
    Το κλιματιστικό αυτό είναι το μόνο μέσο θέρμανσης για το σπίτι μου. Χάλασε λοιπόν και έπρεπε επειγόντως να επιδιορθωθεί, γιατί έχω μικρό παιδί και μάλιστα με βροχίτιδα αυτή τη στιγμή.
    Κατα την θέρμανση, μόλις έπιανε θερμοκρασία, έβγαζε κρύο αέρα. Αν το κλείναμε και το ξανανοίγαμε δεν γύριζε ο ανεμιστήρας στην εξωτερική μονάδα. Στην ουσία το κλιματιστικό, έπαιρνε μπρος και δούλευε, μια φορά την ημέρα.
    Κάλεσα τον ψυκτικό που μου το πέρασε πριν 10 χρόνια ( είχε αφήσει το τηλ του πάνω στο manual ) γιατί δεν γνώριζα κάποιον άλλο, αλλά δεν είχα και τον χρόνο να ψάξω, για γνωστό του γνωστού κλπ.

    Έλεγξε την εξωτερική μονάδα και τα βρήκε όλα λειτουργικά και κατέληξε πως το πρόβλημα ξεκινάει από την εσωτερική πλακέτα. Το Σάββατο πήρε την πλακέτα και σήμερα του τηλεφώνησα να μάθω τι έγινε. Μου είπε λοιπόν ότι την επιδιόρθωσε ηλεκτρονικός και αύριο θα έρθει να μου την περάσει.
    Ο ηλεκτρονικός ζητάει 120 ευρώ και 20 ευρώ ο ψυκτικός, σύνολο 140.

    Είμαι παράλογη που μου φαίνονται πολλά;;; Το χειρότερο είναι ότι το επιδιόρθωσε πριν με ενημερώσει για την τιμή και εγώ αύριο πρέπει να πληρώσω, αλλιώς δεν θα χω κλιματιστικό.
    Ψάχνοντας για οποιαδήποτε πληροφορία σχετικά με την επισκευή πλακέτας κλιματιστικού, το google με οδήγησε εδώ και διάβασα ότι το πιο πιθανό είναι να κάηκε κάποιος πυκνωτής. Σε άλλη αναζήτηση βρήκα ότι η αξία ενός τέτοιου πυκνωτή, είναι γύρω στα 2 ευρώ.

    Δεν είμαι ηλεκτρονικός, μπορεί να είναι κάτι πιο περίπλοκο και να χω άδικο, αλλά ειλικρινά αν κάποιος γνωρίζει, ας μου πει πιο είναι το ανώτερο ποσό επισκευής μια τέτοιας βλάβης.
    Δεν μου τρέχουν από τα μπατζάκια και μου είναι δύσκολο να δώσω τόσα χρήματα, ειδικά αν ξέρω ότι κάποιος θέλει να με κοροϊδέψει.
    Θέλω μόνο να ξέρω αν είναι απατεώνας ή όχι, για να ξέρω πως θα τον αντιμετωπίσω αύριο.

    Ευχαριστώ εκ των προτέρων, σε όποιον καλό άνθρωπο μου απαντήσει.
    Λοιπόν...
    Η πλακέτα σύμφωνα με όσα περιγράφεις, μοιάζει να μην επισκευάστηκε αλλά να την αντικαθιστούν με καινούργια! Πιστεύω ότι 120 γιούρια για "επισκευή" είναι πολλά... ως υπερβολικά πάρα πολλά!!! Βέβαια εξαρτάται και για τι κλιματιστικό μιλάμε! Αν είναι 9000 εώς 18000 BTU οικιακού τύπου... τότε είναι πολλά! Αν είναι κεντρική εξωτερική (ταράτσας πχ) μονάδα επαγγελματικής εγκατάστασης με διαμοιρασμό σε αεραγωγούς τότε ίσως (ΙΣΩΣ λέω) να είναι ικανοποιητικά τα 120!
    Όπως και να είναι ομως, το ότι ΔΕΝ σε ρώτησε καν ΠΡΙΝ προχωρήσει σε όποια επισκευή... κατ' εμέ είναι ΥΠΟΠΤΟ, και πρόδηλα αντισυμβατικό με τις υποχρεώσεις κάθε επαγγελματία συντηρητή!!!
    Προσωπικά θα του έλεγα ότι κακως ΔΕΝ ενημέρωσε ΠΡΙΝ την επισκευή της... και να μου φέρει ΑΝΕΠΙΣΚΕΥΑΣΤΗ την όποια πλακέτα πήρε!!! Βέβαια να ξέρεις ότι και πάλι θα πληρώσεις έστω το όποιο κόστος θα σου θέσει για "έλεγχο & εκτίμηση βλάβης" που φαντάζομαι ότι επίσης ΔΕΝ έχεις ρωτήσει ΠΡΙΝ πόσο θα είναι, οποτε πάλι σου λέεει ΟΤΙ ΘΕΛΕΙ ΑΥΘΑΙΡΕΤΑ!!!
    Δυστυχώς... μάλλον δεν χειρίστηκες με τον καλύτερο δυνατόν τρόπο το όλο θέμα, εξ' αρχής!
    Η απόφαση τώρα είναι αποκλειστικά δική σου... ότι και να σου πούμε εδώ!

  4. #4

    Νέο Μέλος
    Όνομα
    Μαρία
    Εγγραφή
    Jan 2014
    Περιοχή
    Θεσσαλονίκη
    Μηνύματα
    12

    Προεπιλογή

    Καλημέρα και σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις!!!

    Το κλιματιστικό είναι οικιακού τύπου και 18άρι. Όταν μου είπε ότι είναι χαλασμένη η πλακέτα τον ρώτησα αν θα την επισκευάσει ή θα την αντικαταστήσει και μου είπε πως θα την επισκευάσει.
    Επομένως δεν έχω άδικο, πάει να μου φάει αρκετά χρήματα.

    SRF έχεις δίκιο, πως δεν το χειρίστηκα καλά εξ αρχής, αλλά με ένα παιδί άρρωστο να ψήνεται στον πυρετό και χωρίς θέρμανση δεν είχα μυαλό να σκεφτώ πως θα έπρεπε να πάρω και δεύτερη γνώμη. Με ενδιέφερε να φτιαχτεί το συντομότερο δυνατό.

    Να είστε καλά!!

  5. #5
    Το avatar του χρήστη JOUN
    Μέλος
    Όνομα
    Γιωργος
    Εγγραφή
    Feb 2007
    Περιοχή
    Σταυρός Θεσσαλονίκης
    Μηνύματα
    1.688

    Προεπιλογή

    Eμενα παλι μου φαινονται υποπτα λιγα τα 20 που ζηταει ο ψυκτικος για να λυσει-δεσει το κλιματιστικο που ειναι αρκετη δουλεια,να ελεγξει τι μπορει να φταιει,να παει και να ερθει δυο φορες..
    Επειδη αυτο που εκανε ηταν αντιεπαγγελματικο(να το φτιαξει χωρις ενημερωση για το κοστος) οδηγουμαι στην σκεψη οτι εξαρχης ηξερε τι φταιει και εκανε πως εψαχνε ωστε στο τελος να βγαλει την πλακετα, να την παει στον ηλεκτρονικο ο οποιος πιθανοτατα θα ηξερε τι ειχε και την εφτιαξε αμεσως.Μετα μοιραζονται το κερδος οι δυο τους ..Εχει συναντησει αρκετες φορες παρομοιες καταστασεις.
    Υπαρχει και κατι αλλο το οποιο μαλλον δεν σκεφτηκες:Τι γινεται στην περιπτωση που δουλεψει για λιγο και ξαναχαλασει;Αφου μιλαμε για επισκευασμενη πλακετα ειναι αρκετα πιθανο.
    Αληθεια για τι μαρκα μιλαμε;
    Ηλεκτρολόγος Μηχανικός Τ.Ε

  6. #6
    Το avatar του χρήστη genesis
    Νέο Μέλος
    Όνομα
    Κώστας
    Εγγραφή
    Apr 2005
    Περιοχή
    Κερατσίνι
    Μηνύματα
    29

    Προεπιλογή

    Ίσως είναι αργά ήδη αλλά γενικά συμφωνώ με τον φίλο JOUN.
    Τα 140 ευρώ, εφόσον συνοδεύονται από νόμιμη απόδειξη, δεν μου φαίνονται παράλογα για επισκευή κλιματιστικού, έλεγχο εξωτερικής και εσωτερικής μονάδας και 2 επισκέψεις συνολικά.
    Ο ηλεκτρονικός (όπως και κάθε τεχνικό επάγγελμα που απαιτεί γνώσεις) δεν αμείβεται ως "πωλητής" εξαρτημάτων αλλά γιατί έχει την τεχνογνωσία, την εμπειρία και τον εξοπλισμό για να διαγνώσει και να επισκευάσει την βλάβη. Το κόστος των εξαρτημάτων είναι μία παράμετρος που επηρεάζει την τελική τιμή αλλά όχι πάντα η σημαντικότερη.
    To Λάθος του επαγγελματία είναι ότι δεν ενημέρωσε αρχικά για το ελάχιστο κόστος της διαδικασίας και για το κόστος της επισκευής συνολικά από την στιγμή που έγινε διάγνωση.
    Εννοείται ότι μπορείς να απαιτήσεις να σου παραδοθεί το κλιματιστικό όπως ήταν αρχικά αλλά και ο τεχνικός δικαιούται να ζητήσει αμοιβή για όλη την δουλειά που έκανε και τον χρόνο που διέθεσε (για το οποίο όμως επαναλαμβάνω ότι όφειλε να σε είχε ενημερώσει από την αρχή), εννοείται ΠΑΝΤΑ με απόδειξη.

    Ένας σωστός επαγγελματίας που διατηρεί εργαστήριο με λειτουργικά έξοδα, πληρώνει εφορία και ασφάλιση όπως έχουν διαμορφωθεί σήμερα και πρέπει να βγάζει "τα προς το ζείν", ΔΕΝ γίνεται να είναι "φθηνός" με την έννοια που θα θέλαμε εμείς, δυστυχώς.

    Η οικονομική δυσχέρεια που έχεις (και έχουμε σχεδόν όλοι μας) είναι σεβαστή και απολύτως κατανοητή. Είναι όμως άλλο θέμα...πάλι δυστυχώς.

    Οι επαγγελματίες έχουν χάσει την αξιοπιστία τους και με δική τους ευθύνη αλλά το πρόβλημα δεν είναι τόσο οι τιμές τους όσο το γεγονός ότι οι περισσότεροι απλά δεν συμπεριφέρονται ως ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ.

  7. Ένα μέλος ευχαρίστησε τον genesis για αυτό το χρήσιμο μήνυμα:

    tsalik (17-01-14)

  8. #7

    Νέο Μέλος
    Όνομα
    Μαρία
    Εγγραφή
    Jan 2014
    Περιοχή
    Θεσσαλονίκη
    Μηνύματα
    12

    Προεπιλογή

    Σαφώς και να πληρώσω για τον κόπο-επίσκεψη και την τεχνογνωσία, αλλά από την στιγμή που το κλιματιστικό δούλευε, δεν ήταν εντελώς νεκρό, μου είναι δύσκολο να πιστέψω ότι καήκανε όλοι πια οι πυκνωτές και είχε τόση πολύ δουλειά αυτή η επισκευή.
    Η επίσκεψη του τεχνικού είχε διάρκεια 30 λεπτών το πολύ. Αρχικά άνοιξε την εξωτερική μονάδα και έκανε μετρήσεις και μετά κατέληξε ότι το πρόβλημα ξεκινάει απο την εσωτερική πλακέτα. Την αφαίρεσε και την πήρε μαζί του. Δεν πήρε καν ένα τηλ μέχρι χθες που του τηλεφώνησα εγώ για να μάθω τι έγινε.
    Το κλιματιστικό είναι Samsung 18άρι και δεν είναι inverter αν αυτό έχει σημασία.

    Και εμένα μου φαίνονται ύποπτα τα 20 που ζήτησε για την δουλειά του ο ψυκτικός, γιατί όταν του είπα ότι είναι πάρα πολλά τα χρήματα που ζητάει, μου απάντησε..." μα είναι πολλά τα 20 ευρώ που θα σου πάρω;;;" για τα υπόλοιπα 120 κανένας λόγος, σα να μιλάμε για στραγάλια.

    Ναι είμαι δύσκολα οικονομικά, αλλά πάντα είμαι Κυρία και πληρώνω το ποσό που μου ζητάει κάθε τεχνικός που έχω χρειαστεί στην ζωή μου, χωρίς κανένα παζάρι ποτέ μου.
    Εδώ όμως είναι όλα ύποπτα και ακριβώς επειδή δεν έχω τις γνώσεις για να κρίνω αν κάποιος πάει να αισχροκερδήσει εις βάρος μου, άνοιξα αυτό το θέμα για να μου απαντήσει όποιος γνωρίζει, ώστε να μην τον αδικήσω τον άνθρωπο...να μην είμαι απόλυτη.
    Βλέπω όμως πως οι περισσότεροι συμφωνείτε πως τα χρήματα που ζητάει είναι πολλά.

  9. #8

    Νέο Μέλος
    Όνομα
    γεωργιος
    Εγγραφή
    Aug 2011
    Περιοχή
    θεσσαλονικη
    Μηνύματα
    27

    Προεπιλογή

    Είναι πολλά αν δε σου δώσει απόδειξη και είναι καλά αν σου δώσει απόδειξη με τα σημερινά δεδομένα στη φορολογία για τους ελεύθερους επαγγελματίες..

    Το λάθος είναι ότι δεν πήρε τηλ. Να σου πει τιμή

  10. #9
    Το avatar του χρήστη genesis
    Νέο Μέλος
    Όνομα
    Κώστας
    Εγγραφή
    Apr 2005
    Περιοχή
    Κερατσίνι
    Μηνύματα
    29

    Προεπιλογή

    Μαρία, είναι απολύτως κατανοητά όλα όσα περιγράφεις και λίγο πολύ τα περνάμε όλοι κάθε φορά που πρέπει να επισκευάσουμε / συντηρήσουμε κάτι που δεν ξέρουμε ή δεν έχουμε χρόνο να το κάνουμε μόνοι μας.

    Απλά θα επιμείνω λίγο για να πω ότι όπως δεν είναι το κόστος των ανταλλακτικών η μοναδική παράμετρος, έτσι δεν είναι και ο χρόνος ενασχόλησης. Σκέψου ότι όσο καλύτερα καταρτισμένος, πιο έμπειρος και πιο καλά εξοπλισμένος είναι ένας τεχνικός, τόσο λιγότερο χρόνο χρειάζεται για να διαγνώσει ένα πρόβλημα. Τον χρόνο αυτό όμως - ενδεχομένως - τον έχει διαθέσει στο παρελθόν σε άπειρες ώρες μελέτης και δωρεάν εργασίας για να φτάσει σε αυτό το επίπεδο.

    Τα χρήματα που σου ζητάει ο συγκεκριμένος μπορεί να πάρα πολλά αν δεν συμπεριφέρεται επαγγελματικά (δεν εξετάσει το μηχάνημα προσεκτικά, δεν επισκευάσει την πλακέτα προσεκτικά και με καλής ποιότητας ανταλλακτικά, δεν δοκιμάσει το μηχάνημα μετά την επισκευή εξονυχιστικά, δεν σου δώσει ανάλυση της χρέωσης, δεν δώσει καμία απόδειξη, γίνει "άφαντος" αν κάτι συμβεί και τον χρειαστείς σε σύντομο χρονικό διάστημα μετά την επισκευή, αν παρουσιαστεί σύντομα η ίδια βλάβη και κάνει τον "κινέζο", κλπ.), ή πολύ λογικά αν κάνει όλα τα παραπάνω όπως πρέπει.

    Νομίζω ότι πιο σημαντική για εμάς τους μη-ειδικούς είναι η συνολική εικόνα που δίνει ο επαγγελματίας με την συμπεριφορά του και με τον τρόπο που εξηγεί / αναλύει τι συμβαίνει και πόσο κοστίζει.
    Η άποψή μου είναι ότι αν δεν σε "πείθει" η γενικότερη συμπεριφορά του τότε με ευγενικό τρόπο κάνε τον στην άκρη και ψάξε για κάποιον άλλον που θα σε πείθει. Αυτός είναι και ο μοναδικός τόπος να αναδειχθούν οι πραγματικά καλοί επαγγελματίες σε κάθε είδος.
    Γενικά μιλώντας, πολύ χαμηλή τιμή, υψηλής ποιότητας υπηρεσία και νόμιμη παροχή υπηρεσίας, συνήθως ΔΕΝ συμβαδίζουν.

    Περαστικά στο παιδάκι σου και γρήγορα ξεμπερδέματα με το πρόβλημα του κλιματιστικού.

  11. #10

    Μέλος
    Όνομα
    Σήφης
    Εγγραφή
    Nov 2008
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    1.378

    Προεπιλογή

    Μαρία, είναι απόλυτα φυσιολογικός ο προβληματισμός σου.
    Σίγουρα δεν μπορούμε να ξέρουμε ακριβώς την βλάβη της πλακέτας,το είδος και το κόστος των ανταλλακτικών, το χρόνο και το βαθμό δυσκολίας της όλης επισκευής κ.ο.κ.,ώστε να πούμε με απόλυτη ακρίβεια αν είναι καλή τιμή, πολλά ή λίγα τα 140€.
    Νομίζω βέβαια ότι με τα γραφόμενα των μελών παραπάνω, στα οποία παρεμπιπτόντως συμφωνώ, έχεις καλυφθεί.

    Θα προσπαθήσω όμως να ξεκαθαρίσω λίγο το θέμα με τους πυκνωτές.
    Το internet έχει πολλά καλά, αλλά και πολλά κακά. Αυτό με τους φουσκωμένους - χαλασμένους πυκνωτές σε ηλεκτρονικές συσκευές, έχει γίνει πλέων συνήθεια να αναφέρεται γενικώς σαν αιτία στις βλάβες αυτών των συσκευών, (αντίστοιχη με παλαιότερες συνήθειες του τύπου << φταίει κάποιο καλωδιάκι , ή κάτι ξεκόλλησε ,ή κάποια λάμπα χάλασε κ.ο.κ.>> όπως έλεγαν κάποιοι στο παρελθών και ίσως λένε ακόμα, για διάφορες βλάβες ηλεκτρονικών συσκευών),και πολύ πιθανών οδηγεί σε λάθος συμπεράσματα.
    Όντως βέβαια αυτό(η βλάβη να οφείλεται σε πυκνωτή) ισχύει αρκετές φορές ,αλλά δεν είναι απόλυτα έτσι πάντα.
    Το να χαλάσει ένα πυκνωτής όντως μπορεί να οφείλεται σε γήρανσή του.
    Αλλά ένας σωστός τεχνικός θα πρέπει να ελέγξει αν όντως ισχύει μόνο η γήρανση, ή μήπως υπάρχει κάποια άλλη βλάβη/ αιτία η οποία και κατέστρεψε τον/τους πυκνωτή/ες .
    Ακόμα ο σωστός επαγγελματίας τεχνικός, στα πλαίσια μιας σωστής επισκευής, πολύ πιθανών δεν θα αλλάξει μόνο ένα κατεστραμμένο πυκνωτή, αν αποδειχθεί ότι καταστράφηκε λόγω γήρανσης, αλλά και κάποιους άλλους πυκνωτές, οι οποίοι έχουν ανάλογη γήρανση αλλά δεν έχουν καταστραφεί ακόμα,που όμως είναι πολύ πιθανών να καταστραφούν στο άμεσο μέλλον. Αυτό σημαίνει βέβαια και αυξημένο συνολικό κόστος επισκευής. Όπως καταλαβαίνεις λοιπόν,αν λάβεις υπόψη σου και τα γραφόμενα των άλλων μελών, το κόστος επισκευής δεν μπορεί να εξαρτάται μόνο από το κόστος ενός χαλασμένου πυκνωτή.

    Συμφωνώ με τον Γιώργο (JOUN). Θεωρώ (και από προσωπική εμπειρία) ότι είναι ύποπτα λίγα τα 20€, που σου λέει ο ψυκτικός για την αμοιβή του. Πιθανών δεν αναλύει σωστά τις διάφορες χρεώσεις ,του συνολικού κόστους επισκευής.
    Αυτά και από μένα .Περαστικά στο παιδάκι σου.

Σελίδα 1 από 4 123 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δημιουργία θεμάτων: Όχι
  • Υποβολή μηνυμάτων: Όχι
  • Σύναψη αρχείων: Όχι
  • Επεξεργασία μηνυμάτων: Όχι
  •  
  • BB code: σε λειτουργία
  • Smilies: σε λειτουργία
  • [IMG]: σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • HTML: εκτός λειτουργίας