Τις επαφές του θερμοστάτη (παλιό/νεο) τις έβαλες σωστά? λες 3 επαφές .. αυτές έχουν επάνω αριθμούς συνήθως 1 4 6 ... τις έβαλες βγάλε βάλε παρομοίως ? στον νέο θερμοστάτη?
Έχεις σιγουρευτεί ότι (το σύρμα αισθητήριο) του θερμοστάτη έχει τερματίσει καλά στον οδηγό μέχρι εκεί που πρέπει?
Τι θερμοκρασία κατέβασε στην συντήρηση (μάξιμουμ)?
Όταν έβαλες τον νέο θερμοστάτη , πόση ώρα περίμενες για να δεις αν θα κόψει το μοτέρ? (έχει ήδη πιάσει καλή ψύξη στην συντήρηση?)
Αν είναι οκ όλα τα παραπάνω , μπορεί και ο θερμοστάτης που σου έδωσαν να λέγετε "συντηρήσεως" αλλά και πάλι να μην είναι κατάλληλος για την περίπτωση ..., έπρεπε να βρεις "γνήσιο" θερμοστάτη της μάρκας του και πανομοιότυπο στα χαρακτηριστικά του (κωδικό που αναφέρει στο πλάι ο θερμοστάτης π.χ. Κ59 κτλ) .. σκούρα τα πράγματα.