Jawohl................
Jawohl................
900MHz-64GHz
Καλησπερα , εγω παλι εχω ενα PSR 14.4 V BOSCH με δυο μπαταριες που τα εχουν φτυσει και οι δυο. Μαλιστα τη μια την εχω επισκευάσει αλλαζοντας ολα τα στοιχεια, απο το ebay. Στο χρονο πανω εγκατελειψαν.Η μπαταρια του εινα 1.2 Αh. Για να το κανω ρευματος και να δουλευει ικανοποιητικα το τροφοδοτικο πρεπει να βγαζει 1,2 Ah ή παραπάνω?
Τι γνωμη εχετε γιαυτη http://www.ebay.com/itm/Li-Ion-AKKU-...item19e2914a74 τη μπαταρια?
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη lavrakas : 15-10-13 στις 18:39
Τα μπερδεύεις λίγο. Τα Ah είναι η χωρητικότητα της μπαταρίας, πόσα A επί πόση ώρα. Η 1.2Ah μπορεί να δώσει 1Α για 1.2 ώρες, ή 1.2Α για μία ώρα, ή 2.4Α για μισή ώρα, ή 5Α για 14.4 λεπτά, και πάει λέγοντας. Η χωρητικότητα της μπαταρίας δεν μας λέει τις ανάγκες σε ρεύμα του εργαλέιου, οι οποίες, σημειωτέον, δεν είναι και σταθερές! Αλλο ρεύμα τραβάει στην εκκίνηση και άλλο μετά, άλλο όταν βρίσκει ζόρι (π.χ. καργάρισμα βίδας) κι άλλο με μικρότερο φορτίο.
Για το τροφοδοτικό, πάλι, η έννοια της χωρητικότητας δεν υφίσταται. Εκεί κοιτάμε το ρεύμα (Α, όχι Ah). Για να διαλέξεις κατάλληλο τροφοδοτικό, επομένως, πρέπει να ξέρεις πόσο ρεύμα τραβάει το εργαλείο, που όπως είπα δεν είναι σταθερό.
Ενας προσεγγιστικός τρόπος είναι ο εξής: αν θυμάσαι τις καλές εποχές της μπαταρίας, πόσο περίπου χρόνο λειτουργίας σου έδινε πλήρως φορτισμένη, διαιρείς τα 1.2Ah διά το χρόνο αυτό, και έχεις μία καλή προσέγγιση της μέσης απαίτησης σε ρεύμα του εργαλείου. Διπλασιάζεις, και έχεις την απαιτούμενη έξοδο σε Α ενός τροφοδοτικού που θα σε καλύψει στο 99%.
Ευχαριστω πολυ , διαβαζω και ντρεπομαι...... που μπερδεψα το ρευμα με τη χωρητικοτητα.....
δυστυχως δε θυμαμαι ποση διαρκεια κρατουσε η μπαταρια στις καλες μερες της γιατι πανε 3-4 χρονακια....αλλα εισουν πολυ αναλυτικος και θα βγαλω ακρη μαλλον.....![]()
Ψάξε στο internet μήπως βρεις προδιαγραφές από το site του κατασκευαστή, ενδέχεται να υπάρχει αναφορά στην ισχύ τπυ κινητήρα. Αν όχι, από παρόμοια εργαλεία άλλων κατασκευαστών μπορείς να πάρεις μια ιδέα της τάξης μεγέθους.
Επίσης, αν έχεις αμπερόμετρο, μπορείς να το δουλέψεις λίγο (με φορτίο) από μία καλά φορτισμένη μπαταρία αυτοκινήτου (13.2V) και να πάρεις ενδεικτικές μετρήσεις. Θα τις "τσιμπήσεις" λίγο για τα 14.4V, εννοείται.
Λοιπον βγαζει 28 Nm ροπη σε ζορι, το οποιο ειναι περιπου ισο νομιζω με 28 Watt. Αρα ρευμα 2Α περιπου......
Με διορθωνεις παλι, φιλε Νικο αν κάνω λάθος......![]()
Θα σε πικράνω πάλι, αλλά ροπή <> ισχύς!
Ροπή = δύναμη x απόσταση
Ισχύς = έργο / χρόνο = δύναμη x απόσταση / χρόνο
Στην πράξη, στην περίπτωσή μας, αυτό σημαίνει ότι την ίδια ροπή μπορείς να την πάρεις από από διαφορετικής ισχύος κινητήρες, ακόμη κι αν απέχουν πολύ στην ισχύ τους. Απλά θα είναι αντίστοιχα διαφορετική η ταχύτητα περιστροφής στηνν οποία παίρνεις τη συγκεκριμένη ροπή.