Αν είναι η εκτονωτική, δε θα έπρεπε να έχει πίεση στον ένα από τους δύο σωλήνες όταν είναι απενεργοποιημένο?
Επίσης δεν θα ανέβαζε θερμοκρασία η κατάθλιψη του συμπιεστή?
Αν είναι η εκτονωτική, δε θα έπρεπε να έχει πίεση στον ένα από τους δύο σωλήνες όταν είναι απενεργοποιημένο?
Επίσης δεν θα ανέβαζε θερμοκρασία η κατάθλιψη του συμπιεστή?
Αααα... απενεργοποιημενο το ειδες...?
νομιζα πως το δοκιμασες σε λειτουργια γιαυτο και σου ειπα αυτο με την εκτωνοτικη....
Ναι απενεργοποιημένο το τσέκαρα, διότι ήξερα με τι ταχύτητα έβγαινε το φρεον όταν ήταν γεμάτο.
Ο τεχνικός ήρθε, συμπλήρωσε φρέον και τώρα όλα καλά.
Το πρόβλημα ήταν πιθανότατα η εκχύλωση της μικρής, την οποία ξαναέκανε. Το μόνο που με προβλημάτισε ήταν ότι η μικρή έχασε αφού είχε γεμίσει το μηχάνημα με ζυγισμένο φρέον και το βάλαμε σε λειτουργία. Βλέποντάς το έκλεισε αμέσως τις βαλβίδες, ώστε το φρεον να μείνει στην εξωτερική μονάδα. Αφού ξαναέκανε την εκχύλωση και έβαλε τις σωλήνες, απλά γέμισε ξανά τις σωλήνες με φρέον, χωρίς να κάνει ξανά κενό όπως στην αρχή. Υπάρχει περίπτωση να έχει εγκλωβιστεί αέρας και να δημιουργήσει προβήματα?
Τι να πω πρωτη φορα ακουω αυτα τα πραγματα... χωρις να ελλεγξει που ειναι η διαρροη ξαναεβαλε φρεον μετα την ειδε ξαναεκλεισε την γραμη και μετα φορτισε τους σωληνες μονο και ξανανοιξε το φρεον...?και σαν να μην εφτανε αυτο εβαλε φρεον R-410 και δεν εκανε κενο....?
και ειδηκα στο 410... ευχομαι ο συμπιεστης σου να αντεξει....
και ποσο πηρε για αυτο το (φτιαξιμο)?
Βασικά έβαλε φρέον στη μονάδα και πέρασε όλες τις σωληνώσεις με εντοπιστή διαρροών (το Halogen Detector) αλλά δεν εντόπισε κάποια διαρροή, ωστόσο η μικρή σωλήνα ήταν σχετικά χαλαρά σφιγμένη, οπότε υπέθεσε πως από εκεί χάθηκε το φρέον αφού είχε χαθεί αρκετά αργά. Έσφιξε τη μικρή, έκανε κενό και γέμισε το μηχάνημα με ζυγισμένο, και από κει και πέρα έγινε ό,τι περιέγραψα παραπάνω. Πάντως μάλλον ήταν λάθος η εκχύλωση της μικρής όπως αποδείχτικε τελικά, αφού με το σφίξιμο έσπασε ουσιαστικά η πατούρα. Επίσης είπε πως δεν θα είχε πρόβλημα το μηχάνημα γιατί το είχε υπερφορτίσει αρχικά.
Για το "φτιάξιμο" αυτό πήρε 60 ευρώ.
(Αυτά είναι δυστυχώς τα κακά της επαρχίας όπου είναι τo μηχάνημα, αφού δεν μπορείς πάντα να βρεις καλό μάστορα)
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη dal_kos : 09-12-12 στις 12:21
Κενο κανουν τα συνεργεια τα σωστα φυλε μου, τα συνεργεια εκεινα που δεν βλεπουν να παρουν τα λεφτα του πελατι και σε 1 χρονο να πεταξει το κλιματιστικο, τα συνεργεια που δουλευουν με ευθυνη!!
τωρα εαν θεωρεις συνεργειο τον καθε ενα που βαζει κλιματιστικο ωπος να ναι για να μαγκωσει τον παρα χωρις να ξερει ουτε καν ο ιδιος εαν δουλευει σωστα το μηχανιμα ετσι τοτε αλαζει το θεμα...
εισαι τεχνικος...??
εχεις δει πως δουλευει κλιματιστικο με r-410a χωρις κενο..?
Θα ηθελα και εγω να μας περιγραψεις τι ακριβος μπορει να συμβει σε ενα κλιματιστικο που δεν εχει γινει κενο κατα την εγγατασταση του και γιατι. το ρωταω αυτο επειδη εχω 5 κλιματιστικα το παλαιοτερο του 92 και το τελευταιο περσι (toyotomi akira) το οποιο τοποθετιθηκε απο εξουσιοδοτημενο συνεργιο με υπογραφες και σφαγιδες στην εγγυηση χωρις να γινει κενο οπως και στα υπολοιπα (γνωριζω την αντλια κενου δεν ειχαν μαζι τους). Σειμιωνω οτι ολα λειτουργουν κανονικα οπως τη πρωτη μερα με λιγο συμληρωμα (r22) στα παλεια απο μενα μονο με μια μπουκαλα ενα μονο μανομετρο και μια αμπεροτσημπηδα
καταρχην να μιλαμε χωρις να μπερδευομαστε.. εγω αναφερθηκα συγκεκριμενα στο R410a
το r-22 και το 407c γνωριζω πως λειτουργουν και χωρις κενο με μια απλη εξαερωση απο την μικρη βαλβιδα..
(πραγμα που δεν προτιμο να κανω)
καταρχην ο αερας περιεχει υγρασια,η υγρασια μεσα στης σωληνωσεις φερνει οξειδωση! η οξειδωση πηγαινει στα κινητα μερη του συμπιεστη με αποτελεσμα μετα απο καποιο χρονικο διαστημα να εχεις ζημια στον συμπιεστη...
και να σου πω και το αλλο πες οτι απο καπου χανει το κλιματιστικο (καποια εκχυλωση-κολιση) κατα την τοποθετηση πως θα το δεις? οταν ανοιξεις το φρεον απο της βαλβιδες και φυγει ...? και μετα να σε ξαναφωναζει ο πελατις να του το ξαναγεμισεις...?
επισεις ο αερας στο κυκλωμα δημιουργει ανεβοκατεβασματα στης πιεσεις αναροφησης και καταθληψης... με αποτελεσμα ο συμπιεστης να μην δουλευει σωστα στης πιεσεις του... χωρις να εχει ομαλες πιεσεις αναρ-καταθλιψ και μετα απο καποιο διαστημα να κροταλιζει ο συμπιεστης... και να μην γνωριζεις το γιατι... ( φαινεται ξεκαθαρα και απο το μανομετρο)
παντως πανω σε αυτο που ειπες οτι σου εβαλαν κλιματιστικο χωρις κενο, ενταξει λογο επειδη ηταν το r-22 δεν εκαναν κενο αλλα σηγουρα σηγουρα εκαναν εξαερωση !!
και κατι αλλο το r-22 ειναι χλωροφθορανθρακας το R410A ειναι ζεοτροπικο μηγμα που αποτελειται απο ποσοτιτες 3 διαφορετικο ψυκτηκον υγρον γιαυτο και ειναι παχυρευστο σε σχεση με αλλα υγρα..
Πολυ κατατοπιστικα αυτα που γραφεις φυσικα εχει γινει απλη εξαερωση σε ολα. Αυτο που με ανησιχει ειναι το toyotomi που εχει R410a και τοποθετηθηκε με απλη εξαερωση.
Ερωτηση οταν ενα κλιματιστικο εχει απολυτα σταθερη πιεση στο μανομετρο σημενει οτι δεν εχει αερα μεσα;; η καταλαβα λαθος