Η τηλεοραση ειναι σχεδον καινουργια δεν εχει καν κλεισει χρονο,υπαρχει θεμα εγγυησης στην συγκεκριμενη.
Η τηλεοραση ειναι σχεδον καινουργια δεν εχει καν κλεισει χρονο,υπαρχει θεμα εγγυησης στην συγκεκριμενη.
Κοίταξε αν δεν έχει κλείσει χρόνο όπως λες ,νομίζω ότι είναι εντός εγγύησης ,τουλάχιστον χρονολογικά,αλλά δεν ξέρω αν σε καλύψουν, λόγω του ότι έχει ξεκολλήσει το βύσμα και συνήθως αυτό δεν είναι εύκολο να συμβεί φυσιολογικά,αλλά συνήθως γίνεται από κάποια μεγαλύτερη πίεση που ασκείται στο βύσμα .
Νομίζω, σε καινούργια συσκευή ότι είναι η συνηθέστερη αιτία, χωρίς να αποκλείεται βέβαια να υπάρχει κάποιο ελάττωμα από το εργοστάσιο, ( αλλά είναι σπανιότερη περίπτωση,όσο αφορά το βύσμα πάντα).
Δεν χάνεις τίποτα να απευθυνθείς σε κάποιο εξουσιοδοτημένο service ή στην κεντρική αντιπροσωπεία,αλλά θα σου προτείνω να μην ανοίξεις την συσκευή και να μην πειράξεις τίποτα ,γιατί συνήθως αυτό, θέτει την συσκευή εκτός εγγύησης.
στα service της samsung δεν θα καλυφθεί σε εγγύηση η αποκόλληση του βίσματος, θα σου δώσουν προσφορά για ανταλλακτικο (tuner) και εργασία. πάρε 2106293100 (service samsung για monitor/tv) αν μπορουν να σου δώσουν προσφορά τηλεφωνικά μπας και γλυτώσεις την χρέωση ελέγχου.
Παρακαλώ γράφετε με ελληνικούς και πεζούς χαρακτήρες!