Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 9 από 9
  1. #1
    Το avatar του χρήστη Hary Dee
    Μέλος
    Όνομα
    Χαράλαμπος
    Εγγραφή
    Jul 2009
    Περιοχή
    Κερατσίνι
    Μηνύματα
    168

    Προεπιλογή Σύνδεση radio-cd στη μίζα;

    Καλησπέρα. Μπορώ να τροφοδοτήσω ραδιο-cd από τη μίζα αντί για την μπαταρία; Ανεξάρτητα του ότι δεν θα αποθηκεύει σταθμούς. Τεχνικά γίνεται ή θα κλατάρει η μίζα/δεν θα παίζει το σύστημα;

  2. #2
    Το avatar του χρήστη JOUN
    Μέλος
    Όνομα
    Γιωργος
    Εγγραφή
    Feb 2007
    Περιοχή
    Σταυρός Θεσσαλονίκης
    Μηνύματα
    1.688

    Προεπιλογή

    Οταν λες στη μιζα προφανως εννοεις στην θεση στην οποια εχεις ταση μονο με το κλειδι γυρισμενο,ετσι;Γινεται μια χαρα απλως οπως ειπες δεν θα εχεις μνημες..
    Ηλεκτρολόγος Μηχανικός Τ.Ε

  3. #3
    Το avatar του χρήστη tasosmos
    Μέλος
    Όνομα
    Τάσος
    Εγγραφή
    Jul 2005
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    63

    Προεπιλογή

    Να υποθεσω εχεις καποιο θεμα με το ανοιξε-κλεισε του ραδιοφωνου; Μπορεις να βαλεις και ενα ρελεδακι που να ενεργοποιειται με το γυρισμα του κλειδιου και να διακοπτει την τροφοδοσια στο ραδιο.


  4. Ένα μέλος ευχαρίστησε τον tasosmos για αυτό το χρήσιμο μήνυμα:

    Hary Dee (17-10-12)

  5. #4
    Το avatar του χρήστη Hary Dee
    Μέλος
    Όνομα
    Χαράλαμπος
    Εγγραφή
    Jul 2009
    Περιοχή
    Κερατσίνι
    Μηνύματα
    168

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από JOUN Εμφάνιση μηνυμάτων
    Γινεται μια χαρα απλως οπως ειπες δεν θα εχεις μνημες..
    Απλά άκουσα ότι αυτό μπορεί να εξαρτάται και από το αμάξι. Ξέρεις κάτι γι' αυτό;

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από tasosmos Εμφάνιση μηνυμάτων
    Να υποθεσω εχεις καποιο θεμα με το ανοιξε-κλεισε του ραδιοφωνου;
    Το θέμα είναι ότι το (θεωρητικά, μάλλον μικρό) ρεύμα που τρώει το ραδιόφωνο με σβηστή μηχανή κάνει το αμάξι να μην παίρνει μπροστά μετά από μερικές μέρες ακινησίας. Το αν ισχύει θα το διαπιστώσουμε σε λίγες μέρες, αφού έχω αφαιρέσει τώρα το ράδιο. Όπως και να έχει όμως ετοιμάζομαι για την περίπτωση που δούμε ότι έφταιγε αυτό.

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από tasosmos Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μπορεις να βαλεις και ενα ρελεδακι που να ενεργοποιειται με το γυρισμα του κλειδιου και να διακοπτει την τροφοδοσια στο ραδιο.
    Αυτό ξεπερνάει τον προβληματισμό που έγραψα στον Γιώργο! Απλά πρέπει να στριμώξω και το συστηματάκι μέσα.

  6. #5
    Το avatar του χρήστη JOUN
    Μέλος
    Όνομα
    Γιωργος
    Εγγραφή
    Feb 2007
    Περιοχή
    Σταυρός Θεσσαλονίκης
    Μηνύματα
    1.688

    Προεπιλογή

    Πρωτα πρωτα αν ισχυε αυτο που λες(για το ρευμα που τραβαει το ραδιο) τοτε θα ειχαν προβλημα ολα τα αυτοκινητα μετα απο μερες ακινησιας οχι μονο το δικο σου.Το ρευμα που χρειαζεται για να κρατησει τις μνημες ειναι μερικα mA που ειναι αστειο για την μπαταρια του αυτοκινητου,το ρευμα που χανει απο αυτοεκφορτιση ειναι πολυ μεγαλυτερο.
    Σιγουρα παντως το μοντελο του αμαξιου δεν εχει καμμια σχεση.
    Ηλεκτρολόγος Μηχανικός Τ.Ε

  7. #6

    Μέλος
    Όνομα
    Σήφης
    Εγγραφή
    Nov 2008
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    1.378

    Προεπιλογή

    Θα συμφωνήσω με τον Γιώργο ( JOUN ) .Φαντάζομαι ότι έχεις τσεκάρεις αν γίνεται σωστή φόρτιση της μπαταρίας.
    Μπορεί όντως ,θεωρητικά, να ευθύνεται το Radio-cd ( αν έχει κάποια βλάβη ), άλλα πρακτικά είναι λίγο σπάνια περίπτωση , όπως επίσης θεωρητικά ,μπορεί να έχει πρόβλημα το ρολόι του αυτοκινήτου ,(να έχει διαρροή ) και να αποφορτίζεται η μπαταρία ( αλλά και αυτό πρακτικά είναι σπάνια περίπτωση) .
    Υπάρχει ακόμα περίπτωση να είναι η μπαταρία στα τελευταία της και να εκφορτίζεται γρήγορα .
    Γιατί δεν κάνεις μετρήσεις με το αμπερόμετρο ( συνδέοντάς το σε σειρά με τον θετικό πόλο της μπαταρίας), με συνδεδεμένο ή όχι το radio-cd αντίστοιχα ,για να καταλάβεις αν όντως τραβάει υπερβολικό ρεύμα το radio-cd ή υπάρχει κάπου αλλού διαρροή ;

  8. #7

    Μέλος
    Όνομα
    Δ
    Εγγραφή
    May 2010
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    43

    Προεπιλογή

    !!!!!!
    Μια τυπική μπαταρία αυτοκινήτου είναι 45Ah. Αυτό σημαίνει ότι μπορεί να δώσει χαλαρά 0.25Α για μια βδομάδα.
    0.25Α σημαίνει ένα λαμπάκι 3W.
    Θέλει κανείς να πει ότι μπορεί από διαρροή (σε οποιαδήποτε ηλεκτρονική συσκευή του αυτοκ) να καταναλώνεται περισσότερο ρεύμα? Δε νομίζω......

    Δλδ μάλλον ξεφεύγουμε.
    Τι να πούμε για τους εγκεφάλους που μένουν υπό τάση συνέχεια!!!!!!
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από ezizu Εμφάνιση μηνυμάτων
    Γιατί δεν κάνεις μετρήσεις με το αμπερόμετρο ( συνδέοντάς το σε σειρά με τον θετικό πόλο της μπαταρίας), με συνδεδεμένο ή όχι το radio-cd αντίστοιχα ,για να καταλάβεις αν όντως τραβάει υπερβολικό ρεύμα το radio-cd ή υπάρχει κάπου αλλού διαρροή ;
    Σωστό, προσοχή όμως στις οδηγίες διακοπής και επανασύνδεσης τροφοδοσίας (πιθανή επαναρύθμιση διάφορων συστημάτων όπως εγκεφάλων, τζαμιών, ρολογιού κλπ). (Εκτός αν γίνει αμπερομέτρηση μόνο στη γραμμή του ραδιοcd)
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη demkat1 : 17-10-12 στις 16:10

  9. #8
    Το avatar του χρήστη Hary Dee
    Μέλος
    Όνομα
    Χαράλαμπος
    Εγγραφή
    Jul 2009
    Περιοχή
    Κερατσίνι
    Μηνύματα
    168

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από JOUN Εμφάνιση μηνυμάτων
    Πρωτα πρωτα αν ισχυε αυτο που λες(για το ρευμα που τραβαει το ραδιο) τοτε θα ειχαν προβλημα ολα τα αυτοκινητα μετα απο μερες ακινησιας οχι μονο το δικο σου.
    Το σενάριο το κάναμε γιατί το ράδιο έχει δώσει αφορμές με διάφορες δυσλειτουργίες. Γι' αυτό σκεφτήκαμε αυτό σαν ύποπτο. Αλλά όπως και να έχει, τώρα που το έχουμε βγαλμένο θα δούμε.

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από ezizu Εμφάνιση μηνυμάτων
    Γιατί δεν κάνεις μετρήσεις με το αμπερόμετρο ( συνδέοντάς το σε σειρά με τον θετικό πόλο της μπαταρίας), με συνδεδεμένο ή όχι το radio-cd αντίστοιχα ,για να καταλάβεις αν όντως τραβάει υπερβολικό ρεύμα το radio-cd ή υπάρχει κάπου αλλού διαρροή ;
    Αυτό μου φαίνεται ωραίο, αν και επειδή δεν ξέρω πόσο θα έπρεπε να τραβάει κανονικά το ράδιο, ίσως δεν βγάλω άκρη.

    @demkat1: Με έβαλες σε σκέψεις και υπολογισμούς!

  10. #9

    Μέλος
    Όνομα
    Δ
    Εγγραφή
    May 2010
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    43

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από Hary Dee Εμφάνιση μηνυμάτων

    @demkat1: Με έβαλες σε σκέψεις και υπολογισμούς!
    Γιατί?
    Τα πράγματα είναι πολύ απλά :
    Παίρνεις ένα πολύμετρο καιτο βάζεις σε λειτουργία αμπερόμετρου συνεχούς ρεύματος (ΑDC ή DCA), μέγιστη κλίμακα (π.χ. 10Α) .
    "Κόβεις" το καλώδιο τροφοδοσίας της συσκευής και ενώνεις το καλώδιο που έρχεται από μπαταρία (ή ασφαλειοθήκη, τέλος πάντων το +) με το + του πολυμέτρου
    και το καλώδιο που πάει στη συσκευή με το - του πολυμέτρου.
    Ανάβεις τη συσκευή και βλέπεις το ρεύμα που τραβάει (π.χ.2Α)
    Σβήνεις τη συσκευή και βλέπεις το ρεύμα που τραβάει, ή μάλλον δεν το βλέπεις γιατί είναι ασήμαντο (δλδ 0.00). Σε αυτή την περίπτωση αν θέλεις να εξαντλήσεις την περιέργειά σου "κατεβάζεις" κλίμακα στο αμερόμετρο (π.χ. 2Α, 0.2Α, 0.02Α) με τη σειρά και φτάνεις σε επίπεδο μιλλιαμπέρ.

    Έ λοιπόν τα 100 μικροαμπέρ (δλδ 0.0001Α) ή το 1 μιλλιαμπέρ (δλδ 0.001Α) που θα δεις ΔΕΝ αδειάζουν την μπαταρία .....ούτε στον αιώνα τον άπαντα. (Η εσωτερική διαρροή ακόμα και μιας καλής μπαταρίας είναι αρκετά μεγαλύτερη).

    Αυτά.

Παρόμοια Θέματα

  1. [Indesit] Σύνδεση αντλίας πλ. ρούχων
    από Subs0niC στο forum Πλυντήριο
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο Μήνυμα: 09-09-12, 16:53
  2. [ΡάδιοCD Αυτοκινήτου] προβλημα σε radio cd cars
    από laskos systems στο forum Car HiFi & Safety
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο Μήνυμα: 28-05-12, 23:52
  3. σύνδεση ηχείων σε ενισχυτή koda av-1300v.2
    από dim_vasilis στο forum Eνισχυτής, Home Cinema & HiFi
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο Μήνυμα: 16-03-12, 22:20
  4. Πρόβλημα με Radio CD Player.
    από Johnyal στο forum Car HiFi & Safety
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο Μήνυμα: 03-07-09, 15:55
  5. radio
    από KARLITO στο forum Ραδιόφωνο & CD Player
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο Μήνυμα: 13-12-08, 17:37

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δημιουργία θεμάτων: Όχι
  • Υποβολή μηνυμάτων: Όχι
  • Σύναψη αρχείων: Όχι
  • Επεξεργασία μηνυμάτων: Όχι
  •  
  • BB code: σε λειτουργία
  • Smilies: σε λειτουργία
  • [IMG]: σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • HTML: εκτός λειτουργίας