Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 24
  1. #1
    Το avatar του χρήστη innova
    Μέλος
    Όνομα
    Κώστας
    Εγγραφή
    Sep 2009
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    101

    Προεπιλογή Έλεγχος Μοτέρ Διαδρόμου Γυμναστικής. Πως γίνεται;

    Διαπίστωσα πως γυρνώντας χωρίς ρεύμα το μοτέρ, σε κάθε στροφή κάνει ένα φρενάρισμα.
    Είναι ένδειξη σφάλματος;

    (διάβασα πως ο έλεγχος ενός ηλεκτροκινητήρα είναι σύνθετη υπόθεση και απαιτεί και ειδικά εργαλεία που δεν έχουν όλοι. Υπάρχει όμως κάποιο πρώτο στάδιο που η διάγνωση είναι ξεκάθαρη και χωρίς εργαλεία;
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη innova : 23-07-12 στις 11:46

  2. #2

    Μέλος
    Όνομα
    Αλεξανδρος
    Εγγραφή
    Feb 2012
    Περιοχή
    αθηνα
    Μηνύματα
    140

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από innova Εμφάνιση μηνυμάτων
    Διαπίστωσα πως γυρνώντας χωρίς ρεύμα το μοτέρ, σε κάθε στροφή κάνει ένα φρενάρισμα.
    Είναι ένδειξη σφάλματος;

    Πρεπει να απομονωσεις την πηγη του φρεναρισματος. Φρεναρει το μοτερ ή ο ιμαντας? Χαλαρωνεις τον ιμαντα και το τσεκαρεις.

    (διάβασα πως ο έλεγχος ενός ηλεκτροκινητήρα είναι σύνθετη υπόθεση και απαιτεί και ειδικά εργαλεία που δεν έχουν όλοι. Υπάρχει όμως κάποιο πρώτο στάδιο που η διάγνωση είναι ξεκάθαρη και χωρίς εργαλεία;
    Ο ελεγχος δεν ειναι δυσκολη υποθεση. Χρειαζεσαι ενα πολυμετρο και μια αμπεροτσιμπιδα ΚΑΙ την γνωση να τα χρησιμοποιησεις.
    Η επισκευη του αλλαζει καθως θα ηθελε εξωλκεις και εσωλκεις ρουλεμαν, οπως και σχετικη εμπειρια. Ειναι πολυ ευκολο να το χαλασεις!!!

  3. #3
    Το avatar του χρήστη innova
    Μέλος
    Όνομα
    Κώστας
    Εγγραφή
    Sep 2009
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    101

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από αλπινιστης Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ο ελεγχος δεν ειναι δυσκολη υποθεση. Χρειαζεσαι ενα πολυμετρο και μια αμπεροτσιμπιδα ΚΑΙ την γνωση να τα χρησιμοποιησεις.
    Η επισκευη του αλλαζει καθως θα ηθελε εξωλκεις και εσωλκεις ρουλεμαν, οπως και σχετικη εμπειρια. Ειναι πολυ ευκολο να το χαλασεις!!!
    Σε ευχαριστώ φίλε Αλέξανδρε για την απάντηση!
    έχω απομονώσει το μοτέρ, το φρένο είναι αποκλειστικά δικό του.
    παίζει κάτι με μαγνήτες-ανάποδο ρεύμα σε κάθε φάση;

  4. #4
    Το avatar του χρήστη innova
    Μέλος
    Όνομα
    Κώστας
    Εγγραφή
    Sep 2009
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    101

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από αλπινιστης Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ο ελεγχος δεν ειναι δυσκολη υποθεση. Χρειαζεσαι ενα πολυμετρο και μια αμπεροτσιμπιδα ΚΑΙ την γνωση να τα χρησιμοποιησεις.
    Η επισκευη του αλλαζει καθως θα ηθελε εξωλκεις και εσωλκεις ρουλεμαν, οπως και σχετικη εμπειρια. Ειναι πολυ ευκολο να το χαλασεις!!!
    Αν καταλαβαίνω καλά, με τα παραπάνω εργαλεία μπορεί να έρθει ο τεχνικός που διαφημίζει στο ιντερνετ πως φτιάχνει όλων των ειδών τους διαδρόμους στο χώρο σου και να διαπιστώσει αν φταίει το μοτέρ. Και όχι να ξηλώνει και μοτέρ και πλακέτες και να τα παιρνει μαζί του για να τα δεί στο "εργαστήριο" της εταιρείας.

    Κάνω λάθος;

  5. #5

    Μέλος
    Όνομα
    Βασίλης
    Εγγραφή
    Sep 2011
    Περιοχή
    Κερατσίνι
    Μηνύματα
    919

    Προεπιλογή

    κοιτα.
    το μοτερ ευκολα μετριεται πανω στον διαδρομο.αλλα δεν επισκευαζεται εκει.θελει εργαστηριο.
    το προβλημα που αναφερεις οταν καθεσαι πανω στον διαδρομο το καταλαβαινεις; η και οταν ειναι κενος;
    ελυσες απο πανω ολα τα παρελκομενα που γυρναει το μοτερ ωστε να δεις αν μαγκωνει μηχανικα;

  6. #6
    Το avatar του χρήστη innova
    Μέλος
    Όνομα
    Κώστας
    Εγγραφή
    Sep 2009
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    101

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από vasilimertzani Εμφάνιση μηνυμάτων
    κοιτα.
    το μοτερ ευκολα μετριεται πανω στον διαδρομο.αλλα δεν επισκευαζεται εκει.θελει εργαστηριο.
    Φίλε Βασίλη σε ευχαριστώ για την απάντηση!
    Εννοείται πως δεν επισκευάζεται επάνω στον διάδρομο, αλλά όπως λες δεν χρειάζεται να αφαιρεθεί για να γίνει η διάγνωση!

    Και ναι, το μοτέρ όπως έγραψα και στο πρώτο ποστ, φρενάρει σε κάθε μία ακριβώς στροφή όχι από εξωτερική μηχανική αιτία (ρουλεμάν ή ράουλα).

    Η ερώτησή μου είναι :
    γυρνώντας έναν ηλεκτροκινητήρα με το χέρι, χωρίς να είναι συνδεδεμένος στο ρεύμα δημιουργεί φρεναρίσματα με κάποια συχνότητα λόγω της κατασκευής του (λόγω της ηλεκτρομαγνητικής λειτουργίας του δηλαδή) ;

  7. #7

    Μέλος
    Όνομα
    Αλεξανδρος
    Εγγραφή
    Feb 2012
    Περιοχή
    αθηνα
    Μηνύματα
    140

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από innova Εμφάνιση μηνυμάτων
    έχω απομονώσει το μοτέρ, το φρένο είναι αποκλειστικά δικό του.
    Επεστρεψα!
    Λοιπον, εαν καταλαβα καλα, το μπλοκαρισμα σου ειναι στο μοτερ και οχι στον διαδρομο.
    Οπως εγραψες, στο #6 : φρενάρει σε κάθε μία ακριβώς στροφή όχι από εξωτερική μηχανική αιτία
    με οδηγεις σε κακες σκεψεις.
    Εχω ακομα λιγες αποριες:
    1. Το φρεναρισμα το κανει ΑΠΟΛΥΤΑ ξεμπλοκαρισμενο απο τον διαδρομο?
    (Για να ειμαστε 100% σιγουροι πως φταιει το μοτερ)
    2. Το κανει οταν δουλευει ή οταν το γυρνας με το χερι σβηστο? (Μπορει να το κανει ΚΑΙ στις δυο
    περιπτωσεις)
    γυρνώντας έναν ηλεκτροκινητήρα με το χέρι, χωρίς να είναι συνδεδεμένος στο ρεύμα δημιουργεί φρεναρίσματα με κάποια συχνότητα λόγω της κατασκευής του (λόγω της ηλεκτρομαγνητικής λειτουργίας του δηλαδή) ;

    3 πιθανες απαντησεις:
    α. Ειναι dc και αισθανεσαι οταν το περιστρεφεις την ελξη των μαγνητων
    β. Εχει φρενο (ηλεκρικο ή μηχανικο) που εχει χαλασει-φθαρει-ξερυθμιστει.
    γ. Εχει μηχανικη βλαβη που επισκευαζεται
    (ρουλεμαν ή κανενα επισκευασιμο σφηνωμα)
    δ.
    Εχει μηχανικη βλαβη που ΔΕΝ επισκευαζεται (σπασμενος ροτορας-στραβος αξονας)(αυτες ειναι οι κακες σκεψεις που αναφερω παραπανω).
    Λυσε μας τις αποριες και προχωραμε

  8. #8
    Το avatar του χρήστη innova
    Μέλος
    Όνομα
    Κώστας
    Εγγραφή
    Sep 2009
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    101

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από αλπινιστης Εμφάνιση μηνυμάτων
    Επεστρεψα!
    Λοιπον, εαν καταλαβα καλα, το μπλοκαρισμα σου ειναι στο μοτερ και οχι στον διαδρομο.
    Οπως εγραψες, στο #6 : φρενάρει σε κάθε μία ακριβώς στροφή όχι από εξωτερική μηχανική αιτία
    με οδηγεις σε κακες σκεψεις.
    Εχω ακομα λιγες αποριες:
    1. Το φρεναρισμα το κανει ΑΠΟΛΥΤΑ ξεμπλοκαρισμενο απο τον διαδρομο?
    (Για να ειμαστε 100% σιγουροι πως φταιει το μοτερ)
    2. Το κανει οταν δουλευει ή οταν το γυρνας με το χερι σβηστο? (Μπορει να το κανει ΚΑΙ στις δυο
    περιπτωσεις)

    EDIT: ********** ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΔΥΟ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ *****************

    3 πιθανες απαντησεις:
    α. Ειναι dc και αισθανεσαι οταν το περιστρεφεις την ελξη των μαγνητων
    β. Εχει φρενο (ηλεκρικο ή μηχανικο) που εχει χαλασει-φθαρει-ξερυθμιστει.
    γ. Εχει μηχανικη βλαβη που επισκευαζεται
    (ρουλεμαν ή κανενα επισκευασιμο σφηνωμα)
    δ.
    Εχει μηχανικη βλαβη που ΔΕΝ επισκευαζεται (σπασμενος ροτορας-στραβος αξονας)(αυτες ειναι οι κακες σκεψεις που αναφερω παραπανω).
    Λυσε μας τις αποριες και προχωραμε
    Καλώς ήρθες!

    Λοιπόν, όσο το μοτέρ ήταν πάνω στο διάδρομο, με κλειστό το διακόπτη ρεύματος τον "περπάταγα" με τα πόδια στον τάπητα και ένοιωθα το στιγμιαίο δάγκωμα του φρένου σε κάθε μία ακριβώς περιστροφή.
    Όταν έβγαλα το μοτέρ από πάνω, έλεγξα τα ράουλα και δεν είχαν θέμα στραβώματος ή φρεναρίσματος ή θορύβου.
    Με το μοτέρ στο χέρι (στην κυριολεξία! ) νοιώθω την μισή περιστροφή να γίνεται εύκολα και την άλλη μισή (στο περίπου) πιο σφικτή. Όχι όμως σαν φρένο, περισσότερο σαν αποτέλεσμα μαγνητικής έλξης ή απώθησης, αλλά όχι ξεκάθαρα! Δεν θα απέκλεια να είναι και στραβός ο άξονας...
    Θόρυβο δεν ακούω αλλά με τόσο αργή περιστροφή (με το χέρι) ίσως δύσκολα θα ακουγόταν...

  9. #9
    Το avatar του χρήστη innova
    Μέλος
    Όνομα
    Κώστας
    Εγγραφή
    Sep 2009
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    101

    Προεπιλογή

    Το μοτέρ είναι DC permanent magnet motor.
    AMPS: 7.0
    HP: 2 cont.

    http://jintankm.no11.cuttle.com.cn/product.htm = 1,5HP σύμφωνα με το εργοστάσιο!

    Περίεργο η εταιρεία να κολλάει επάνω ταμπελάκι για 2HP! (υπάρχει κάτι που αγνοώ; )
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη innova : 26-07-12 στις 18:31

  10. #10

    Μέλος
    Όνομα
    Αλεξανδρος
    Εγγραφή
    Feb 2012
    Περιοχή
    αθηνα
    Μηνύματα
    140

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από innova Εμφάνιση μηνυμάτων
    Καλώς ήρθες!

    Λοιπόν, όσο το μοτέρ ήταν πάνω στο διάδρομο, με κλειστό το διακόπτη ρεύματος τον "περπάταγα" με τα πόδια στον τάπητα και ένοιωθα το στιγμιαίο δάγκωμα του φρένου σε κάθε μία ακριβώς περιστροφή.

    Του μοτερ, του διαδρομου ή του ραουλου του ιμαντα? Θεωρω πως εννοεις του μοτερ. Θεωρω ομως οτι η συχνοτητα που παρατηρεις συμπιπτει και με του ραουλου...
    Όταν έβγαλα το μοτέρ από πάνω, έλεγξα τα ράουλα και δεν είχαν θέμα στραβώματος ή φρεναρίσματος ή θορύβου.
    Με το μοτέρ στο χέρι (στην κυριολεξία! ) νοιώθω την μισή περιστροφή να γίνεται εύκολα και την άλλη μισή (στο περίπου) πιο σφικτή. Όχι όμως σαν φρένο, περισσότερο σαν αποτέλεσμα μαγνητικής έλξης ή απώθησης, αλλά όχι ξεκάθαρα!
    Σωστα γιατι παρακατω λες πως το μοτερ ειναι permanent magnet

    Δεν θα απέκλεια να είναι και στραβός ο άξονας...
    Θόρυβο δεν ακούω αλλά με τόσο αργή περιστροφή (με το χέρι) ίσως δύσκολα θα ακουγόταν...
    Για να περιορισουμε τα σημεια ψαξιματος, εστιαζω σε δυο μερη.
    Το ενα ειναι το μοτερ το οποιο αν μπορεις, οπως το εχεις στο χερι, κρατα το γερα και βαλτο να δουλεψει-Θα μας λυσει πολλες αποριες.
    Το δευτερο και πιστευω πως ισως ειναι και το πιο πιθανο ειναι τα ρουλεμαν των ραουλων. Για να καταλαβεις φθορα ρουλεμαν γυρνοντας τα με το χερι, απαιτει μεγαλη εμπειρια λογω της χαμηλης εως ανυπαρκτης ταχυτητας περιστροφης. Η ταχυτητα ειναι εκεινος ο ρουφιανος που δειχνει τις βλαβες που δεν φαινονται σε χαμηλες ταχυτητες!!
    Οποτε, σε πρωτη φαση βαλε το μοτερ να δουλεψει και ακου το.
    Και βλεπουμε...

Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίαΤελευταία

Παρόμοια Θέματα

  1. Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο Μήνυμα: 06-08-12, 16:19
  2. Επισκευη ποδηλατου γυμναστικής
    από pit21 στο forum Όργανα Γυμναστικής
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο Μήνυμα: 22-10-11, 20:09
  3. Πρόβλημα με διάδρομο γυμναστικής
    από darksight στο forum Όργανα Γυμναστικής
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο Μήνυμα: 07-12-10, 02:16
  4. Πρόβλημα με το service ηλεκτρικού διαδρόμου Life Gear
    από Σταύρος στο forum Όργανα Γυμναστικής
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο Μήνυμα: 01-12-10, 15:06
  5. Βοήθεια με πλακέτα διαδρόμου γυμναστικής
    από cool_jonnys στο forum Όργανα Γυμναστικής
    Απαντήσεις: 12
    Τελευταίο Μήνυμα: 30-04-09, 00:33

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δημιουργία θεμάτων: Όχι
  • Υποβολή μηνυμάτων: Όχι
  • Σύναψη αρχείων: Όχι
  • Επεξεργασία μηνυμάτων: Όχι
  •  
  • BB code: σε λειτουργία
  • Smilies: σε λειτουργία
  • [IMG]: σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • HTML: εκτός λειτουργίας