Καλώς ήρθες!
Λοιπόν, όσο το μοτέρ ήταν πάνω στο διάδρομο, με κλειστό το διακόπτη ρεύματος τον "περπάταγα" με τα πόδια στον τάπητα και ένοιωθα το στιγμιαίο δάγκωμα του φρένου σε κάθε μία ακριβώς περιστροφή.
Του μοτερ, του διαδρομου ή του ραουλου του ιμαντα? Θεωρω πως εννοεις του μοτερ. Θεωρω ομως οτι η συχνοτητα που παρατηρεις συμπιπτει και με του ραουλου...
Όταν έβγαλα το μοτέρ από πάνω, έλεγξα τα ράουλα και δεν είχαν θέμα στραβώματος ή φρεναρίσματος ή θορύβου.
Με το μοτέρ στο χέρι (στην κυριολεξία!
) νοιώθω την μισή περιστροφή να γίνεται εύκολα και την άλλη μισή (στο περίπου) πιο σφικτή. Όχι όμως σαν φρένο, περισσότερο σαν αποτέλεσμα μαγνητικής έλξης ή απώθησης, αλλά όχι ξεκάθαρα!
Σωστα γιατι παρακατω λες πως το μοτερ ειναι permanent magnet
Δεν θα απέκλεια να είναι και στραβός ο άξονας...
Θόρυβο δεν ακούω αλλά με τόσο αργή περιστροφή (με το χέρι) ίσως δύσκολα θα ακουγόταν...