καλησπέρα κ παλλύ! πριν δεν είχα χρόνο να γράψω κ πολλά. καταρχίν δεν εχω ηλεκτρονική ζηγαρια ακρηβείας το βάζω το υγρο χωρις,το υγρο ειναι 134 κ το βάζω με βαση τα psi διότι εχω φτιάξει αρκετους ψύκτες με τον ίδιο τρόπο. αυτούς π φτιάχνω πρεπει να ξεκολίσω το σωληνάκι π έχει απο το εργοστάσιο διότι αντιλιφθηκα επειτα απο κάποιες προσπάθειες είδα οτι δεν εφαρμόζει καλα ο 1/4 κλέφτης π βαζω, οπότε βγαζω το αέριο π έχει κολάω το 1/4 κ βαζω κλέφτη , έπειτα κάνω κενο με την αντλία κ τις ποιο πολλες φορές το αφήνω μια μερα να δω αν το χάνει αν δεν εχω χρονο το τσεκάρω με έναν ηλετρονικο ελενκτή διαροων αφου βαλω το αεριο μεσα. αυτοι οι ψυκτες εχουν κ ενα μικρο στοιχειο μεσα σε ενα ντουλαπάκι απο κατω . οπότε εχω δει πως στα 40 psi με κλειστο μοτερ κ καπου στα 15-20 ενω δουλέυει αλλα αλλες φορές ενω πανε όλα ρολοι δλδ το στοιχειο παγώνει κ το ίδιο κ η σερπαντίνα παει 10-0- -... psi . αυτο δεν καταλαβένω γτ ενώ πρεσάρω 40 psi με κλειστό μοτέρ οταν παρει δείνει οτι να νε :P
επίσις στους ψύκτες π ειναι σχετικα παλιοί αλλαζω το φιλτρο οταν κανω κατι απο τα παραπάνω ενω οταν είναι καινούργιοι οχι...
ελπίζω να εγινα κατανοητός . ευχαριστώ εκ των προτέρων