Σελίδα 4 από 5 ΠρώτηΠρώτη ... 2345 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 31 έως 40 από 41
  1. #31

    Μέλος
    Όνομα
    Γιώργος SV2DXJ
    Εγγραφή
    Mar 2006
    Περιοχή
    ΘΕΣ/ΝΙΚΗ
    Μηνύματα
    51

    Προεπιλογή

    Εγώ θα πρότεινα να μετρηθεί η γραμμή της F3 με ΑΝΑΛΟΓΙΚΟ βολτόμετρο πριν και μετά του KM1 τη δείχνει κατά το κλείσιμο του κινητήρα .

  2. #32

    Νέο Μέλος
    Όνομα
    Λευτέρης SV9QCQ
    Εγγραφή
    Mar 2012
    Περιοχή
    Ιεράπετρα
    Μηνύματα
    7

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από αλπινιστης Εμφάνιση μηνυμάτων
    Απλος τριφασικος ασυγχρονος σε αστερα. Δεν θυμαμαι Hp, αλλα παω σε λιγο να του αλλαξω το ρελε αρχικα, να δουμε αν θα στρωσει ή αν θα μας ταλαιπωρησει.
    Τελικά Αλέξανδρε, "έστρωσε" το σύστημα? Βρήκες τι φταίει?

  3. #33

    Μέλος
    Όνομα
    Αλεξανδρος
    Εγγραφή
    Feb 2012
    Περιοχή
    αθηνα
    Μηνύματα
    141

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από lcharal Εμφάνιση μηνυμάτων
    Τελικά Αλέξανδρε, "έστρωσε" το σύστημα? Βρήκες τι φταίει?
    Ημουν εκει μεχρι αργα το βραδυ και:

    Αρχικα αλλαξα το ρελε.
    Για λιγο μπορουσες να κανεις start stop το μοτερ αλλα μεσα σε δυο κινησεις ξαναρχισε τα ιδια. Καθε stop και καμενη ασφαλεια. Επειδη μου ξεκινησε με την ασφαλεια των 24V αλλαξα το τροφοδοτικο. Και σταματησαν ολα!
    Ξαναβαλα το ρελε και σημερα θα λειτουργησει "υπο επιτηρηση".

    Να πω την αμαρτια μου, το τρφοδοτικο ειναι το τελευταιο που υποψιαζομουν. Ειναι ομως και το μονο που συμμετεχει και στα δυο κυκλωματα (230 -24V).

    Για να δουμε, εληξε?

  4. #34

    Νέο Μέλος
    Όνομα
    Λευτέρης SV9QCQ
    Εγγραφή
    Mar 2012
    Περιοχή
    Ιεράπετρα
    Μηνύματα
    7

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από αλπινιστης Εμφάνιση μηνυμάτων
    ........Επειδη μου ξεκινησε με την ασφαλεια των 24V αλλαξα το τροφοδοτικο. Και σταματησαν ολα!....
    Αυτό σκεφτόμουν χθες που μελετούσα το σχέδιό σου να σου πρότεινα για το επόμενο βήμα.
    Καλά του έκανες λοιπόν... με το hi hi... μια χαρά θα δουλέψει μη σε αγχώνει!

  5. #35

    Μέλος
    Όνομα
    Αλεξανδρος
    Εγγραφή
    Feb 2012
    Περιοχή
    αθηνα
    Μηνύματα
    141

    Προεπιλογή

    Αντε να σταθεροποιηθει να παω την Πεμπτη να πληρωθω!!!
    Αλλα το τροφοδοτικο ρε γ@μωτο??

  6. #36
    Το avatar του χρήστη sotron1
    Μέλος
    Όνομα
    Σωτήρης
    Εγγραφή
    Aug 2007
    Περιοχή
    Αθήνα, Περιστέρι.
    Μηνύματα
    112

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από αλπινιστης Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αντε να σταθεροποιηθει να παω την Πεμπτη να πληρωθω!!!
    Αλλα το τροφοδοτικο ρε γ@μωτο??
    Θα δώσεις και κάτι σε μας, για τις ώρες που ασχοληθήκαμε για να σε βοηθήσουμε;

  7. #37

    Μέλος
    Όνομα
    Αλεξανδρος
    Εγγραφή
    Feb 2012
    Περιοχή
    αθηνα
    Μηνύματα
    141

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από sotron1 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Θα δώσεις και κάτι σε μας, για τις ώρες που ασχοληθήκαμε για να σε βοηθήσουμε;
    Θα ημουν καταπτιστος αν δεν το εκανα

  8. #38

    Μέλος
    Όνομα
    Ηλίας
    Εγγραφή
    Mar 2009
    Περιοχή
    Τρίπολη
    Μηνύματα
    84

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από αλπινιστης Εμφάνιση μηνυμάτων
    Και το σχεδιο:

    Συνημμένο Αρχείο 33572
    F1 F2 F3 10x3.8
    F4 F5 5x20

    Θυμιζω οτι στο σταματημα του μοτερ καιγεται οποια να ναι ανεξαιρετως.
    Ο S1 στο σχέδιο που ανάρτησες με ποιο τι τρόπο αλλάζει θέση; θέλω να πω χειροκίνητα, ηλεκτρομαγνητικά, μηχανικά, ή κάπως αλλιώς – αλλιώτικα.
    ΠΡΟΣΟΧΗ
    Τα αναγραφόμενα από μένα ενδεχομένως να μην είναι σωστά .
    Και σωστά να είναι μη προσπαθήσετε να τα υλοποιήσετε αν δεν έχετε τις απαιτούμενες άδειες και γνώσεις

  9. #39

    Μέλος
    Όνομα
    Αλεξανδρος
    Εγγραφή
    Feb 2012
    Περιοχή
    αθηνα
    Μηνύματα
    141

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από Ηλιας Α Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ο S1 στο σχέδιο που ανάρτησες με ποιο τι τρόπο αλλάζει θέση; θέλω να πω χειροκίνητα, ηλεκτρομαγνητικά, μηχανικά, ή κάπως αλλιώς – αλλιώτικα.
    Ηλια Καλημερα! Ειναι κλασικο ΟΝ-OFF-ON βιομηχανικο διακοπτακι χειρος. Επιλεγει θεση στροφης του μοτερ ο χειριστης. Οχι καμια μεγαλη μεταβολη, +-45 μοιρες κανει.

  10. #40

    Μέλος
    Όνομα
    Ηλίας
    Εγγραφή
    Mar 2009
    Περιοχή
    Τρίπολη
    Μηνύματα
    84

    Προεπιλογή

    Αλέξανδρε.
    Δέχομαι πως ένα τροφοδοτικό (*) βλαμένο μπορεί να κάψει μια ασφάλεια, αλλά αυτό που δεν μου κάθεται καλά είναι αυτό << Θυμιζω οτι στο σταματημα του μοτερ καιγεται οποια να ναι ανεξαιρετως.>> μπορείς να με βοηθήσεις να το καταλάβω.

    (*) Τι είδους βλάβη είχε το τροφοδοτικό ( αν το άνοιξες )
    ΠΡΟΣΟΧΗ
    Τα αναγραφόμενα από μένα ενδεχομένως να μην είναι σωστά .
    Και σωστά να είναι μη προσπαθήσετε να τα υλοποιήσετε αν δεν έχετε τις απαιτούμενες άδειες και γνώσεις

Σελίδα 4 από 5 ΠρώτηΠρώτη ... 2345 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δημιουργία θεμάτων: Όχι
  • Υποβολή μηνυμάτων: Όχι
  • Σύναψη αρχείων: Όχι
  • Επεξεργασία μηνυμάτων: Όχι
  •  
  • BB code: σε λειτουργία
  • Smilies: σε λειτουργία
  • [IMG]: σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • HTML: εκτός λειτουργίας