Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 29

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1

    Μέλος
    Όνομα
    Σήφης
    Εγγραφή
    Nov 2008
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    1.379

    Προεπιλογή

    Καλώς ήρθες στο forum.Αν οι συνδέσεις σου είναι σωστές,θα σου έλεγα να τσεκάρεις,σε πρώτη φάση, τον χαλκοδιάδρομο που βρίσκεται ,ακριβώς κάτω από την αντίσταση που άλλαξες.Φαίνεται καμένος και ίσως έχει διακοπή.Μπορείς να ξύσεις προσεκτικά,την καμένη περιοχή στην πλακέτα,(ξεκόλησε την αντίσταση ,για να μπορείς να δουλέψεις πιο άνετα ) και να δεις σε τι κατάσταση βρίσκεται ο χαλκοδιάδρομος.Τσεκάρεις βέβαια και ωμικά με το πολύμετρο,δηλαδή,μετράς αν υπάρχει μηδενική αντίσταση στον συγκεκριμένο χαλκοδιάδρομο,βάζοντας τον ένα ακροδέκτη του πολυμέτρου,από την μία μερία του καμένου σημείου και τον άλλο ακροδέκτη από την άλλη και έχεις επιλέξει μετρηση αντίστασης.Θα πρέπει να έχεις ,όπως είπα ,μηδενική αντίσταση.
    Η ίδια μέτρηση μπορεί επίσης να γίνει ,επιλέγοντας έλεγχο βραχυκυκλώματος με buzzer στο πολυμετρό σου,αν βέβαια διαθέτει τέτοια επιλογή το πολύμετρό σου.Αν ηχήσει το buzzer τότε είσαι ok.
    Ο πυκνωτής δίπλα από την αντίσταση που άλλαξες,είναι μαυρισμένος.Πιθανών, το μαύρισμα οφείλεται στο κάψιμο της αντίστασης και ο πυκνωτής λογικά,δεν έχει πρόβλημα ,όμως άλλαξέ τον καλού-κακού,το κόστος είναι μηδενικό.
    Παρεμπιπτόντως,αν είχε κάψει τρανζίστορ εξόδου ,τότε κατά 99% θα είχε dc τάση σε κάποια από τις εξόδους,οπότε δεν θα λειτουργούσε κανένα κανάλι, επείδη θα λειτουργούσε το κύκλωμα protect.
    Αυτά τα ολίγα για αρχή.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη ezizu : 26-04-12 στις 11:09

  2. Ένα μέλος ευχαρίστησε τον ezizu για αυτό το χρήσιμο μήνυμα:

    ninos22 (26-04-12)

  3. #2
    Το avatar του χρήστη ninos22
    Νέο Μέλος
    Όνομα
    Γιωργος
    Εγγραφή
    Apr 2012
    Περιοχή
    Θεσσαλονικη
    Μηνύματα
    16

    Προεπιλογή

    Ευχαριστώ για τις απαντήσεις, φιλε ezizu μάλλον η εγω μπερδεύομαι η εσυ, γιατι οπως θα δεις και στις φωτογραφίες δεν νομίζω να έχει πρόβλημα ο χαλκοδιάδρομος, αν και με την πρώτη ματιά και εγω νόμιζα οτι ο χαλκοδιάδρομος είναι α λεπτή πράσινη γραμμή κάτω απο την αντίσταση, αλλα αν προσέξεις ειναι κενό. Ρίξε μια ματία στις παρακάτω φωτογραφίες και πές μου.
    Συνημένες Εικόνες Συνημένες Εικόνες

  4. #3

    Μέλος
    Όνομα
    Σήφης
    Εγγραφή
    Nov 2008
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    1.379

    Προεπιλογή

    Όπως το βλέπω,στην δεύτερη φωτογραφία, έχεις όντως πρόβλημα, με τον λεπτό χαλκοδιάδρομο στην πάνω πλευρά της πλακέτας (και όχι από την κάτω πλευρά με τις κολήσεις),και πρέπει να επισκευαστεί.Κάνε την μέτρηση,απλά για επιβεβαίωση, όπως σου λέω στο προηγούμενο ποστ και πες μου τα αποτελέσματα των μετρήσεων.

  5. #4
    Το avatar του χρήστη ninos22
    Νέο Μέλος
    Όνομα
    Γιωργος
    Εγγραφή
    Apr 2012
    Περιοχή
    Θεσσαλονικη
    Μηνύματα
    16

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από ezizu Εμφάνιση μηνυμάτων
    Όπως το βλέπω,στην δεύτερη φωτογραφία, έχεις όντως πρόβλημα, με τον λεπτό χαλκοδιάδρομο στην πάνω πλευρά της πλακέτας (και όχι από την κάτω πλευρά με τις κολήσεις),και πρέπει να επισκευαστεί.Κάνε την μέτρηση,απλά για επιβεβαίωση, όπως σου λέω στο προηγούμενο ποστ και πες μου τα αποτελέσματα των μετρήσεων.
    Φίλε μου εξακολουθώ να μην καταλαβαίνω ποιον χαλκοδιάδρομο εννοείς..Κοίταξες προσεκτικά την δευτερη φωτογραφία που έχω επισημάνει τον χαλκοδιάδρομο και το κενό ανάμεσά τους?

    Το κάψιμο έχει προκαλέσει ζημιά σε δυο χαλκοδιαδρόμους, αλλα ακόμα και με το μάτι δεν φαίνεται να έχει διακόψει την γραμμή, αν μπορείς δείξε μου τι εννοείς μπας και καταλάβω..
    Συνημένες Εικόνες Συνημένες Εικόνες

  6. #5

    Μέλος
    Όνομα
    Νίκος
    Εγγραφή
    May 2006
    Περιοχή
    Πτολεμαΐδα
    Μηνύματα
    278

    Προεπιλογή

    Εγώ στο πάνω μέρος βλέπω μια "ζωγραφιά" των διαδρόμων που βρίσκονται απο κάτω. Σαν να ήταν διαφανής η πλακέτα δηλαδη.




    Το κάψιμο είναι πάνω στο κενό και όχι στον διάδρομο, όπως λέει και ο γιώργος αλλά δεν μας ενδιαφέρει γιατί απλά είναι μια ζωγραφιά!

  7. #6

    Μέλος
    Όνομα
    Σήφης
    Εγγραφή
    Nov 2008
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    1.379

    Προεπιλογή

    Φίλε Νίκο νομίζω η πλακέτα έχει χαλκοδιαδρόμους και από τις δύο πλευρές , από ότι καταλαβαίνω τουλάχιστον.Πιστεύω,όταν δεις την φωτογραφία στο ποστ #8 να καταλάβεις τι ακριβώς λέω.Ίσως να κάνω και λάθος.Θα το ξανακοιτάξω καλύτερα.

    edit: ninos22 θα μπορούσες να βγάλεις ακόμα μερικές φωτογραφίες, τμηματικά,την πάνω πλευρά της πλακέτας ;Νομίζω θα βοηθούσε.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη ezizu : 27-04-12 στις 03:41

  8. #7

    Μέλος
    Όνομα
    Σήφης
    Εγγραφή
    Nov 2008
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    1.379

    Προεπιλογή

    Τώρα που ξαναείδα τις φωτογραφίες από την αρχή, κατάλαβα ότι μάλλον εγώ έχω μπερδευτεί .Έχετε δίκιο sorry .
    Πάμε από την αρχή.Φίλε Γιώργο,θεωρώ ότι στις εισόδους FR - FL έχεις συνδέσει κανονικά πηγή ήχου ,γιατί διαφορετικά δεν μπορεί να έχεις έξοδο από τα συγκεκριμένα κανάλια.Η αντίσταση R62A βρίσκεται στο κύκλωμα τροφοδοσίας ,του καναλιού/ενισχυτή για το SUB και δεν σχέση με τα υπόλοιπα κανάλια.Το SUB λειτουργεί κανονικά;Ίσως το πρόβλημα να είναι στην είσοδο,στον προενισχυτή (ίσως θα βοηθούσε ,να ανεβάσεις κάποια φωτογραφία, από τις δυο μικρές πλακέτες που βρίσκονται οι προενισχυτές).Όπως λέω και στο ποστ #3,αν είχε πρόβλημα με τα τρανζίστορ εξόδου ,το πιθανότερο θα ήταν, να είχε και dc τάση σε κάποια έξοδο,οπότε θα λειτουργούσε το κύκλωμα προστασίας ( που παρεμπιπτόντως είναι κοινό για όλα τα κανάλια ) και δεν θα λειτουργούσε κανένα κανάλι.
    Συγνώμη για μια ακόμη φορά,που σας κούρασα άδικα.

  9. #8

    Μέλος
    Όνομα
    Σήφης
    Εγγραφή
    Nov 2008
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    1.379

    Προεπιλογή

    2222222(2) JEPG.JPG

    Το σημείο που έχει πρόβλημα είναι μέσα στον κόκκινο κύκλο.Αν ξύσεις λίγο τον χαλκοδιάδρομο,πάνω στα σημεία Α και Β πoυ σου δείχνω με κόκκινο χρώμα,ωστε να φύγει το πράσινο μονωτικό στρώμα για να φανεί ο χαλκός και μετρήσεις όπως σου λέω και σε προηγούμενο ποστ,( επιλέγεις μέτρηση Ωμ στο πολύμετρο και βάζεις, τον ένα ακροδέκτη του πολυμέτρου στο σημείο Α και τον άλλο στο Β ,) θα δείς ότι δεν θα έχεις μηδενική αντίσταση ,όπως θα έπρεπε κανονικά.Αν όντως είναι έτσι,τότε πρέπει να αποκαταστήσεις την συνέχεια στο κύκλωμα.Αυτό μπορείς να το κάνεις π.χ. με το να κολλήσεις ένα καλωδιάκι,μεταξύ των σημείων Α και Β,( δηλαδή το ένα άκρο του καλωδίου, στο σημείο Α και το άλλο άκρο του, στο σημείο Β ).Ξανατοποθετείς την αντίσταση,ανεβάζεις μια φωτογραφία για να σου επιβεβαίωσουμε ότι όλα είναι ok (εφόσον είσαι αρχάριος όπως λες ) και προχωράς.

Παρόμοια Θέματα

  1. Καμένος ενισχυτής αυτοκινήτου.
    από Gi@nnis στο forum Car HiFi & Safety
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο Μήνυμα: 19-04-12, 11:07

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δημιουργία θεμάτων: Όχι
  • Υποβολή μηνυμάτων: Όχι
  • Σύναψη αρχείων: Όχι
  • Επεξεργασία μηνυμάτων: Όχι
  •  
  • BB code: σε λειτουργία
  • Smilies: σε λειτουργία
  • [IMG]: σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • HTML: εκτός λειτουργίας