Έστειλα μήνυμα στο service της εταιρείας (Bosch) και αμέσως την επόμενη μέρα με πήρε τηλέφωνο ένας τεχνικός τους, και αφού τα είπα και σε αυτόν, μου είπε ότι η βλάβη αυτή προέρχεται από διαρροή του υγρού και ότι για να επισκευαστεί χρειάζεται αλλαγή όλη η πλάτη (πράγμα που μου είπε ότι δεν συμφέρει οικονομικά) και τελικά για να μην πολυλογώ, μου είπε να το πετάξω.
Τα είπα και σε ένα φίλο μηχανολόγο που διδάσκει σε μια τεχνική σχολή και αφού μου ανέλυσε ότι το υγρό περνάει πρώτα από την κατάψυξη και μετά κατεβαίνει στην συντήρηση (γιαυτό και παγώνει η κατάψυξη) και ότι στη συντήρηση στην πλάτη, μόνωση και υγρό είναι κάτι σαν σάντουιτς και πιστεύει ότι από την αχρηστία έπαθε κάτι και "άνοιξε", μου είπε και αυτός να το πετάξω.
Και τελικά με όλα αυτά δεν βρίσκω άκρη πουθενά, μου φαίνεται ότι θα φωνάξω κανέναν πακιστανό από τη γειτονιά, που μαζεύει παλιοσίδερα, να το πάρει. Tουλάχιστον να φάει ένας άνθρωπος ένα πιάτο φαϊ.
Αϊ σιχτίρ, θυμάμαι ότι δούλευα ένα μήνα για να το πάρω...